Vi som temper

8D10F1A0-EE77-4925-B731-AB4F29BEF118.jpeg

Har ikkje trua i det heile tatt. Kvifor får jeg slike signal fra kroppen ?

Tempen steg her i 3 dager etter antatt EL - det kan jo tyde på at det har vært eggløsning, eller hva?

Men i dag sank den litt igjen. Er det normalt, uavhengig av graviditet? [emoji28] Kan ikke nok om dette ennå kjenner jeg.

IMG_2255.jpg

Tempen steg her i 3 dager etter antatt EL - det kan jo tyde på at det har vært eggløsning, eller hva?

Men i dag sank den litt igjen. Er det normalt, uavhengig av graviditet? [emoji28] Kan ikke nok om dette ennå kjenner jeg.

Vis vedlegget 270028
Helt normalt at den går litt opp å ned etter EL å [emoji4] kan være en festedipp, der egget fester seg, det kan man se på tempen [emoji4]

Må nok bare innse at EL var på cd 15, og dårlig med klaff denne pp og. Og jeg som var sikkert på at EL var søndag.
Jeg liker ikke disse syklusene!
Screenshot_20180809-081454_FF%20Mobile.jpg

Jeg hadde tidligere i dag gått opp for måtte så mega nye på do også lagt meg igjen og sovna i ca 2 timer. Tempet etter jeg våknet igjen.

Men splrsmålet er om kan jeg da registere den temp målingen eller ta vekk fra FF appen siden det ikke var rett etter jeg stod opp?? [emoji38]

Jeg hadde tidligere i dag gått opp for måtte så mega nye på do også lagt meg igjen og sovna i ca 2 timer. Tempet etter jeg våknet igjen.

Men splrsmålet er om kan jeg da registere den temp målingen eller ta vekk fra FF appen siden det ikke var rett etter jeg stod opp?? [emoji38]
Bare sett den inn, viss det er veldig stort avvik kan du trykke på sleed deprived.

Dumt spørsmål men,

Åssen avik mener du ? [emoji85]
For tempet ca. Samme klokkeslett som i går[emoji4] men det var kanskje ikke det du mente
Om den er alt for høy eller for lav, men det trenger du nok ikke å tenke på [emoji4]

Jeg har truffet bra med EL og aksjer denne mnd kan det se ut som, men jeg har slettes ikke trua likevel [emoji85] Huff. Det er så kjedelig at man ikke bare kan få svar med en eneste gang [emoji51]
Ja, enig! Svaret er jo det samme likevel, liksom. Tror vi og traff ganske bra, men etter en negativ test kvelden i går 7 dpo (ja, helt tragisk) er all optimismen borte hos meg. Så har vært lei meg i hele dag faktisk :p

Ja, enig! Svaret er jo det samme likevel, liksom. Tror vi og traff ganske bra, men etter en negativ test kvelden i går 7 dpo (ja, helt tragisk) er all optimismen borte hos meg. Så har vært lei meg i hele dag faktisk :p
Du er ikke alene :( men det er ikke for sent før TR kommer for ordentlig... Jeg er 10 dpo idag og negativ test så har en dårlig feeling.... Det går jo aldri så hvorfor skal det gå nå?

Jeg ble jo satt tilbake - trodde det var 6dpo i dag, men så er det bare 4 i følge fertilityfriend. :P Jeg tok en test i FORIGÅRS liksom. Helt håpløst.

Jeg må innrømme at frykten for nok en EXU også sitter i meg da. Derfor tester jeg meg med jevne mellomrom - bare for å være sikker på at den er negativ når det ikke er grunn til noe annet.

Du er ikke alene :( men det er ikke for sent før TR kommer for ordentlig... Jeg er 10 dpo idag og negativ test så har en dårlig feeling.... Det går jo aldri så hvorfor skal det gå nå?
Ingen god følelse! Håper vi får positive tester de neste dagene begge to!

Dere erfarne tempere, jeg får visst ikke til å helt følge retningslinjene..
Ofte våkner ettåringen i 4-5 tiden, og da blir det nå opp, og gjerne på do på meg etc før vi sover videre.. Så da må jeg enten tempe idet han våkner (supertrøtt), og kanskje litt variabel tid, eller når vi våkner for å starte dagen, men da kan jeg fort ha vært våken en økt 1-2 t tidligere..
har dere noen erfaringer? Hvor nøye må man være for at man får bra nok målinger til å kunne følge med? :happy:

Dere erfarne tempere, jeg får visst ikke til å helt følge retningslinjene..
Ofte våkner ettåringen i 4-5 tiden, og da blir det nå opp, og gjerne på do på meg etc før vi sover videre.. Så da må jeg enten tempe idet han våkner (supertrøtt), og kanskje litt variabel tid, eller når vi våkner for å starte dagen, men da kan jeg fort ha vært våken en økt 1-2 t tidligere..
har dere noen erfaringer? Hvor nøye må man være for at man får bra nok målinger til å kunne følge med? :happy:

Kan bare svare basert på egen erfaring, men for meg blir tempen riktigere om jeg tar den med gang jeg våkner, selv om det kan være tidligere enn normalt. Appen jeg bruker sier at målingen er ok, så lenge den er +- to timer fra vanlig tid. Fertility friend er mye strengere. Viktigste for meg er i alle fall at jeg har hatt noen timer sammenhengende søvn før jeg tar tempen [emoji4]

Back
Topp