Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm. Fertilityfriend flyttet meg nå to dager tilbake på DPO pga tempen jeg registrerte nå i morges. Hva tror dere erfare tempere? I så fall - crap! Mer venting og vi hadde sex i tidligste laget?!
Vis vedlegget 269883
Tror dere har truffet bra med sexen. [emoji4]Ventingen er jo en annen sak.. [emoji53]
Virker som det stemmer ut fra el tester.Hmm. Fertilityfriend flyttet meg nå to dager tilbake på DPO pga tempen jeg registrerte nå i morges. Hva tror dere erfare tempere? I så fall - crap! Mer venting og vi hadde sex i tidligste laget?!
Vis vedlegget 269883
Vis vedlegget 269896
Denne pp har jeg ikkje troa. Har sjekka at den må over 36,50 for at jeg får krysset. Sikkert syklus uten egglei meg.
Vis vedlegget 269896
Denne pp har jeg ikkje troa. Har sjekka at den må over 36,50 for at jeg får krysset. Sikkert syklus uten egglei meg.
Ja, temping er gode greierDen som venter på noe godt osv [emoji16]
Godt å høre at dere synes det ser bra ut mtp aksjer [emoji23] Jeg synes det er logikk i at det ble flyttet tilbake, så nå føler jeg alt stemmer med EL-tester osv. Gjenstår bare å se om jeg har for kort lutealfase eller ikke nå da. Forhåpentlig er den 12 dager.
Den som venter på noe godt osv [emoji16]
Godt å høre at dere synes det ser bra ut mtp aksjer [emoji23] Jeg synes det er logikk i at det ble flyttet tilbake, så nå føler jeg alt stemmer med EL-tester osv. Gjenstår bare å se om jeg har for kort lutealfase eller ikke nå da. Forhåpentlig er den 12 dager.
Litt usikker men jeg tror at det må bli 3 dager over coverline.Hvorfor får jeg ikke krysset??
Vis vedlegget 269904
Prøvde å sette inn temp for i morgen og fredag, og da kom EL på cd 15, senere enn normalt.Litt usikker men jeg tror at det må bli 3 dager over coverline.
Noko dritt når det ikkje stemmer. Er ikkje fornøyd med temp stigningen så da tror jeg det ikkje er egg denne mnd. Får håpe vi får ein overraskelse i morgon. Noe jeger skeptisk på.[emoji53] Er på CD 21 uten stigning selv. Var sikker på at EL var i går pga murringer og slim, men ingen økning i dag. Er så frustrerende når den tuller [emoji25] Håper syklusen oppfører seg for oss begge neste mnd [emoji171]
Jeg bruker FF i kombinasjon med eggløsning tester og hvordan jeg føler. Det er ikke viktigst (for meg) hvilken dag FF sier at det var eggløsning men at det skjedde,hvis du forstår hva jeg mener.Prøvde å sette inn temp for i morgen og fredag, og da kom EL på cd 15, senere enn normalt.
Trenger sikkert noen dager til siden den ikkje får hjelp med el tester.Hvorfor får jeg ikke krysset??
Vis vedlegget 269904
Jeg brukte ikke EL tester denne pp da jeg skulle prøve uten. Men etter hva kroppen sa i helgen så var EL på søndag/mandag.Jeg bruker FF i kombinasjon med eggløsning tester og hvordan jeg føler. Det er ikke viktigst (for meg) hvilken dag FF sier at det var eggløsning men at det skjedde,hvis du forstår hva jeg mener.
Prøvde å sette inn EL test nå, at den var positiv lørdag og negativ søndag, fikk ikle kryss, men det lyset gikk fra gul til rød.Trenger sikkert noen dager til siden den ikkje får hjelp med el tester.
Ja,jeg ville stole på kroppen og bare vent å se hvis temperatur holder seg høyt.Jeg brukte ikke EL tester denne pp da jeg skulle prøve uten. Men etter hva kroppen sa i helgen så var EL på søndag/mandag.
Da kom tr i dag. Syns d var rart tempen steg i morgen tross for tr. Gjør den d?? Trodde den skulle synke jeg