Vi som temper

Her går det oppover! Men er vel litt tidlig å si noe ut ifra temperatur, er bare 7 dpo :angelic:
Screenshot_20180808-063820.png

Tror dere har truffet bra med sexen. [emoji4]Ventingen er jo en annen sak.. [emoji53]

Den som venter på noe godt osv [emoji16]

Godt å høre at dere synes det ser bra ut mtp aksjer [emoji23] Jeg synes det er logikk i at det ble flyttet tilbake, så nå føler jeg alt stemmer med EL-tester osv. Gjenstår bare å se om jeg har for kort lutealfase eller ikke nå da. Forhåpentlig er den 12 dager.

Vis vedlegget 269896
Denne pp har jeg ikkje troa. Har sjekka at den må over 36,50 for at jeg får krysset. Sikkert syklus uten egg :( lei meg.

[emoji53] Er på CD 21 uten stigning selv. Var sikker på at EL var i går pga murringer og slim, men ingen økning i dag. Er så frustrerende når den tuller [emoji25] Håper syklusen oppfører seg for oss begge neste mnd [emoji171]

Godt å høre at dere synes det ser bra ut mtp aksjer [emoji23] Jeg synes det er logikk i at det ble flyttet tilbake, så nå føler jeg alt stemmer med EL-tester osv. Gjenstår bare å se om jeg har for kort lutealfase eller ikke nå da. Forhåpentlig er den 12 dager.
Ja, temping er gode greier :) 12 dager skulle holde

Blir spennende å se [emoji4] Ut i fra hva jeg har lest skal man ha gode sjanser så lenge lutealfasen er over 10 dager. Og så mange som får tidlige positive tester her inne, fester det seg ofte tidligere enn dette også[emoji16]

[emoji53] Er på CD 21 uten stigning selv. Var sikker på at EL var i går pga murringer og slim, men ingen økning i dag. Er så frustrerende når den tuller [emoji25] Håper syklusen oppfører seg for oss begge neste mnd [emoji171]
Noko dritt når det ikkje stemmer. Er ikkje fornøyd med temp stigningen så da tror jeg det ikkje er egg denne mnd. Får håpe vi får ein overraskelse i morgon. Noe jeger skeptisk på.

Prøvde å sette inn temp for i morgen og fredag, og da kom EL på cd 15, senere enn normalt.
Jeg bruker FF i kombinasjon med eggløsning tester og hvordan jeg føler. Det er ikke viktigst (for meg) hvilken dag FF sier at det var eggløsning men at det skjedde,hvis du forstår hva jeg mener.

Jeg bruker FF i kombinasjon med eggløsning tester og hvordan jeg føler. Det er ikke viktigst (for meg) hvilken dag FF sier at det var eggløsning men at det skjedde,hvis du forstår hva jeg mener.
Jeg brukte ikke EL tester denne pp da jeg skulle prøve uten. Men etter hva kroppen sa i helgen så var EL på søndag/mandag.

Jeg brukte ikke EL tester denne pp da jeg skulle prøve uten. Men etter hva kroppen sa i helgen så var EL på søndag/mandag.
Ja,jeg ville stole på kroppen og bare vent å se hvis temperatur holder seg høyt.

Back
Topp