Enig! Stemmer bra med alt annet så langt.
Prøver og ser fremover. Litt moro dette [emoji16]
Ja, jeg syns temping er kjempegøy! Begynte med det som et alternativ til hormonell prevensjon, og skal nå bruke det som prøve-hjelp [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Stemmer bra med alt annet så langt.
Prøver og ser fremover. Litt moro dette [emoji16]
Mista litt håpet i dag når jeg plutselig spotta [emoji29]Hmm, da er det bare å håpe hoppet betyr spire! [emoji16]
Dette er normalt, og den største grunnen til at det anbefales at man gir seg med temping etter positiv test [emoji4] Det skaper bare unødvendig stress.

Da er det kanskje fortsatt et lite håp for meg å denne månedenIKM om 3 dager og tempen sank i dag. Jeg trodde lavere temperatur var et sikkert tegn på at TR var på vei. Jeg har ikke tempet så lenge så er ikke helt rutinert på dette
Vis vedlegget 269761
For de fleste synker tempen rett før eller samme dag som mensen kommer. Men jeg har også sett en del få såkalte «festedipp» når egget implanterer. Dette kan vel skje fra ca 4-5 dpo tror jeg. Så selv om synkende temp ofte betyr mensen, gjelder det slettes ikke alltid. Spesielt ikke om man har fått positiv graviditetstest![]()
Begynt å tempe i dag blir spennende å se hvirdan grafen blir mot TR og etter.
Må bare spørre: om noen av dere temper når TR er i gang ? altså om dere temper hver dag uansett
Er det like nøyaktig da hvis man temper to forskellige plasser ? [emoji848]Jeg temper i munnen, så temper som regel de dagene jeg har mensen også. Har litt OCD, så liker ikke for mange «hull» i kurven [emoji23]
Er det like nøyaktig da hvis man temper to forskellige plasser ? [emoji848]
Vil helst ikke tempe i munn ettersom hvor jeg har begynt å tempe [emoji23][emoji23][emoji23] ha ha
Haha, nei det skjønner jeg! Man skal ikke «blande» temping vaginalt og oralt, så da ville jeg bare droppet TR-dagene. Jeg har tempet i munnen hele veien, og det fungerer for meg. Men vaginal temping er vel egentlig det beste og mest nøyaktige![]()
Jeg temper også i munnen, og synes det virker riktig så langt.
Siden du akkurat har begynt kan du selvsagt endre metode, men skjønner at du ikke gidder å kjøpe et nytt termometer![]()

Vis vedlegget 269834
Har jeg hatt Temp økning her ? Er det godt nok med 0,14 grader.
Ja, bruker og ha bra økning. Det blir vel ingen ting denna mnd. Sikkert ikkje egg denna mnd.Hmm, litt lite. Pleier du ikke ha tydeligere økning? Litt vanskelig å si i og med at de andre temperaturene er litt overalt. Når jeg ser på mine egne kurver pleier jeg i alle fall ha minst 0,2 stigning..
Tenker det er gode sjanser likevel! Sex en og tre dager før er braHmm. Fertilityfriend flyttet meg nå to dager tilbake på DPO pga tempen jeg registrerte nå i morges. Hva tror dere erfare tempere? I så fall - crap! Mer venting og vi hadde sex i tidligste laget?!
Vis vedlegget 269883