Vi som temper

Dette er normalt, og den største grunnen til at det anbefales at man gir seg med temping etter positiv test [emoji4] Det skaper bare unødvendig stress.

Da er det kanskje fortsatt et lite håp for meg å denne måneden:) IKM om 3 dager og tempen sank i dag. Jeg trodde lavere temperatur var et sikkert tegn på at TR var på vei. Jeg har ikke tempet så lenge så er ikke helt rutinert på dette
Screenshot_20180806-210757_Flo.jpg

Da er det kanskje fortsatt et lite håp for meg å denne måneden:) IKM om 3 dager og tempen sank i dag. Jeg trodde lavere temperatur var et sikkert tegn på at TR var på vei. Jeg har ikke tempet så lenge så er ikke helt rutinert på dette
Vis vedlegget 269761

For de fleste synker tempen rett før eller samme dag som mensen kommer. Men jeg har også sett en del få såkalte «festedipp» når egget implanterer. Dette kan vel skje fra ca 4-5 dpo tror jeg. Så selv om synkende temp ofte betyr mensen, gjelder det slettes ikke alltid. Spesielt ikke om man har fått positiv graviditetstest :)

For de fleste synker tempen rett før eller samme dag som mensen kommer. Men jeg har også sett en del få såkalte «festedipp» når egget implanterer. Dette kan vel skje fra ca 4-5 dpo tror jeg. Så selv om synkende temp ofte betyr mensen, gjelder det slettes ikke alltid. Spesielt ikke om man har fått positiv graviditetstest :)

Takk for svar. Jeg får vel bare vente noen dager og se hva som skjer:)

Jeg er så glad for at det ser ut til at jeg får til å tempe [emoji16] Stigning i dag også, 4DPO.
IMG_2248.jpg

Hmm, hvor blir det av EL denne mnd? [emoji848] Håper ikke syklusen skal begynne å tulle nå [emoji25]

IMG_6531.jpg

Litt ustabile temperaturer denne mnd, men.. har nå i det minste begynt å gå oppover! Er så utroolig spent denne mnd! Vær så snill og la det bli baby av dette :rolleyes:
Screenshot_20180807-105356~2.png

Begynt å tempe i dag blir spennende å se hvirdan grafen blir mot TR og etter.

Må bare spørre: om noen av dere temper når TR er i gang ? altså om dere temper hver dag uansett

Begynt å tempe i dag blir spennende å se hvirdan grafen blir mot TR og etter.

Må bare spørre: om noen av dere temper når TR er i gang ? altså om dere temper hver dag uansett

Jeg temper i munnen, så temper som regel de dagene jeg har mensen også. Har litt OCD, så liker ikke for mange «hull» i kurven [emoji23]

Jeg temper i munnen, så temper som regel de dagene jeg har mensen også. Har litt OCD, så liker ikke for mange «hull» i kurven [emoji23]
Er det like nøyaktig da hvis man temper to forskellige plasser ? [emoji848]

Vil helst ikke tempe i munn ettersom hvor jeg har begynt å tempe [emoji23][emoji23][emoji23] ha ha

Er det like nøyaktig da hvis man temper to forskellige plasser ? [emoji848]

Vil helst ikke tempe i munn ettersom hvor jeg har begynt å tempe [emoji23][emoji23][emoji23] ha ha

Haha, nei det skjønner jeg! Man skal ikke «blande» temping vaginalt og oralt, så da ville jeg bare droppet TR-dagene. Jeg har tempet i munnen hele veien, og det fungerer for meg. Men vaginal temping er vel egentlig det beste og mest nøyaktige :-)

Jeg temper også i munnen, og synes det virker riktig så langt.

Siden du akkurat har begynt kan du selvsagt endre metode, men skjønner at du ikke gidder å kjøpe et nytt termometer :p

Haha, nei det skjønner jeg! Man skal ikke «blande» temping vaginalt og oralt, så da ville jeg bare droppet TR-dagene. Jeg har tempet i munnen hele veien, og det fungerer for meg. Men vaginal temping er vel egentlig det beste og mest nøyaktige :)

Jeg temper også i munnen, og synes det virker riktig så langt.

Siden du akkurat har begynt kan du selvsagt endre metode, men skjønner at du ikke gidder å kjøpe et nytt termometer :p

Det var noe med det ja :hilarious:

Hmm, litt lite. Pleier du ikke ha tydeligere økning? Litt vanskelig å si i og med at de andre temperaturene er litt overalt. Når jeg ser på mine egne kurver pleier jeg i alle fall ha minst 0,2 stigning..
Ja, bruker og ha bra økning. Det blir vel ingen ting denna mnd. Sikkert ikkje egg denna mnd. :(

Hmm. Fertilityfriend flyttet meg nå to dager tilbake på DPO pga tempen jeg registrerte nå i morges. Hva tror dere erfare tempere? I så fall - crap! Mer venting og vi hadde sex i tidligste laget?!

IMG_2253.jpg

Back
Topp