Vi som temper

Hvilken temperaturmåler bruker dere?

Mitt ser sånn ut:
51cafe68aef991391caed461fa580fe5.png

Husker ikke om jeg kjøpte det på babyplan eller fertil.no - de har sikkert endret litt siden jeg kjøpte mitt.

Tempen holder seg høy. Testetangen er intens, men vil ikke ødelegge jula. Så jeg tror jeg venter til mandag 25.12 med å teste.

Har egentlig avskrevet denne PP siden el. kom tidlig og vi kun har aksjer på 1 av de fertiledagene, på det som FF har satt som el.
20171220_062035.png

Tempen gikk opp igjen! [emoji3]
Var riktignok litt styr da jeg våknet, så kan være litt høyere pga det, men tror ikke den egentlig skulle vært mye lavere.
Har bestemt meg for å vente med test til i morgen, har bare to tester liggende, så vil bruke dem godt. IKM er i dag, så da får vi se! [emoji4]
f3d253c859cd1f9ef2e85b90e45c2928.png

Hjelp! Ff sier eggløsning var cd15, men el-tester,el-slim og el-smerter sier noe annet. Kan ff fremdeles flytte på el de kommende dagene eller har den bestemt seg? Vet ikke helt hvor mye jeg kan stole på denne periodens målinger :)

9bf460d1c692bf4fbef667c66db394e7.jpg

Idag så sank tempen, på dag 20 fortsatt ingen kryss så er vel ikke på plass sånn jeg håpet etter sa da... pleier å ha sykles på 28-29 dager...

Noen som vil se litt her?:) første mnd med temping, temper oralt og syns jeg får en veldig varierende kurve. 7 dpo i dag. Kan en festedipp være så utslagsgivende som min temp i dag?:eek:eller hva kan ha skjedd?:wideyed:

Vedlegg

• 1F4B58BB-8469-4685-86C6-AA48485E0BC1.png
    1F4B58BB-8469-4685-86C6-AA48485E0BC1.png
    522,9 KB · Visninger: 99
Noen som vil se litt her?:) første mnd med temping, temper oralt og syns jeg får en veldig varierende kurve. 7 dpo i dag. Kan en festedipp være så utslagsgivende som min temp i dag?:eek:eller hva kan ha skjedd?:wideyed:
Kan være festedipp, 7 DPO.
Kan du ha sovet med åpen munn? Hatt vinduet åpent, eller kasta av deg dyna?

Kan være festedipp, 7 DPO.
Kan du ha sovet med åpen munn? Hatt vinduet åpent, eller kasta av deg dyna?
Takk for svar :D Sover alltid med vinduet oppe, og ikke speiselt kaldt i natt. Våknet med dynen på, men kaaan jo kanskje ha sovnet litt igjen når jeg tempet og at jeg lå med litt åpen munn da:hungover::hilarious:

Hjelp! Ff sier eggløsning var cd15, men el-tester,el-slim og el-smerter sier noe annet. Kan ff fremdeles flytte på el de kommende dagene eller har den bestemt seg? Vet ikke helt hvor mye jeg kan stole på denne periodens målinger :)

9bf460d1c692bf4fbef667c66db394e7.jpg

Ff flytter av og til el et par dager hit og dit ettersom det kommer flere målinger. Hvis du er strengt uenig i dato for el, kan du overstyre ff og be den kun ta hensyn til el-testene for eksempel...

Festedip kan være så stor, selv om det er vanligere at den er mindre. Hvis du får veldig ujevn temp med oral temping, kan du prøve vaginal temping i neste syklus.

Argh... fått temp fra komplett apoteket som har batteri som er tomt. Supert!! :(

Hadde kraftig omgangssyke rundt el, så fikk ikke tempa, men hadde så intense el smerter, at jeg er nesten helt sikker på at det er rett dato. Men tempen har vært veldig rar denne pp. Også er jeg tom for tester. Var så vidt litt lyserosa utflod på do i dag tidlig. Tempen går alltid kraftig ned når jeg får tr. Og hvis el var da jeg tror, så har jeg aldri hatt så lang lutealfase før.
c036c2d922ddd193ec35d3bf8a0e94a3.png
7320c8e52e032edf17d887017dab318e.png

e0b9811f5f6b256481de2bb00fc928db.png

051442872fbecdf4118cb8a2b491b835.png

Syklusen min denne pp er litt rar ser jeg.
Skal få tr i morgen. Aldri opplevd at tempen går opp dagen før TR?!

Festedip kan være så stor, selv om det er vanligere at den er mindre. Hvis du får veldig ujevn temp med oral temping, kan du prøve vaginal temping i neste syklus.
Ja, tenker kanskje å prøve det. Selv om jeg selvfølgelig håper jeg slipper en runde til :rolleyes::p Takk for svar :) Spennende å se tempen i morgen

Back
Topp