Vi som temper

Hadde kraftig omgangssyke rundt el, så fikk ikke tempa, men hadde så intense el smerter, at jeg er nesten helt sikker på at det er rett dato. Men tempen har vært veldig rar denne pp. Også er jeg tom for tester. Var så vidt litt lyserosa utflod på do i dag tidlig. Tempen går alltid kraftig ned når jeg får tr. Og hvis el var da jeg tror, så har jeg aldri hatt så lang lutealfase før.
c036c2d922ddd193ec35d3bf8a0e94a3.png
7320c8e52e032edf17d887017dab318e.png

Ser ut som du hadde festedip på 7DPO da :D

Ff flytter av og til el et par dager hit og dit ettersom det kommer flere målinger. Hvis du er strengt uenig i dato for el, kan du overstyre ff og be den kun ta hensyn til el-testene for eksempel...

Ok, takk for svar. Jeg ser hva som skjer med tempen og FF de neste dagene jeg. :-)

DD862C2B-A0EA-4488-9F22-97074C8C9722.png
Fortsatt høy men burde den ikke stige ? Tok test i går indbilder meg strek også, har sett meg blind. Ja ja om det ikke går denne gangen, kommer det jo ny sjangse snart.

Noen som vil se litt her?:) første mnd med temping, temper oralt og syns jeg får en veldig varierende kurve. 7 dpo i dag. Kan en festedipp være så utslagsgivende som min temp i dag?:eek:eller hva kan ha skjedd?:wideyed:

Oi,det var Berg og dalbane det der:eek:
Jeg er ingen ekspert, men etter å hengt i dette forumet en stund så virker det som som at alt er mulig:p
7 dpo skal absolutt være innafor når det gjelder festedipp.

Åhhh.. etter sååå lang tid, er jeg lei av blanke tester med påfølgende tr. Så jeg har ikke hatt test denne måneden. Tør ikke teste :wideyed:

Ja, det er utrolig skummelt!

Kan dette være en festeblødning på dag 2-3-4 og en festedipp på dag 3? Veldig tidlig er det jo isåfall. Kan eventuelt ha hatt EL samme dag som positiv test, slik at blødningen/spottingen kom på dag 3-4-5 og dippen på dag 4, men da var tempstigningen første dag temmelig dårlig isåfall. Eller er dette bare en veldig rar syklus? Har også plutselig fått mye utflod, vekslende kremete og vannaktig, men gjennomsiktig hele tiden.

chartgraph_module.php

Dagens temp gjør det ikke akkurat mindre spennende... 7dpo og negativ test så klart [emoji28] Når pleier tempen å synke dersom man ikke er gravid?
3ce4a034141646d45b3f978f077018ef.jpg

Dagens temp gjør det ikke akkurat mindre spennende... 7dpo og negativ test så klart [emoji28] Når pleier tempen å synke dersom man ikke er gravid?
3ce4a034141646d45b3f978f077018ef.jpg

Det kommer kanskje litt an på lengde på lutealfasen. Jeg har hatt 10-11 dager, og da stort sett dropp 1-3 dager før. Men den pleier å være over coverline ved mens, og så faller den videre mot el.

Det kommer kanskje litt an på lengde på lutealfasen. Jeg har hatt 10-11 dager, og da stort sett dropp 1-3 dager før. Men den pleier å være over coverline ved mens, og så faller den videre mot el.
Ok, takk for svar [emoji4] Da er det jo egentlig ikke så mye vits å følge tempen [emoji28] Har 11-13 dager lutealfase så får gjerne positiv g-test før temp gir utslag ved graviditet da [emoji4]

Back
Topp