Hvilken temperaturmåler bruker dere?
Mitt ser sånn ut:
Husker ikke om jeg kjøpte det på babyplan eller fertil.no - de har sikkert endret litt siden jeg kjøpte mitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være festedipp, 7 DPO.Noen som vil se litt her?første mnd med temping, temper oralt og syns jeg får en veldig varierende kurve. 7 dpo i dag. Kan en festedipp være så utslagsgivende som min temp i dag?
eller hva kan ha skjedd?
![]()
Takk for svarKan være festedipp, 7 DPO.
Kan du ha sovet med åpen munn? Hatt vinduet åpent, eller kasta av deg dyna?

Ja [emoji173]️[emoji173]️ Fikk kjøpt den nye ferilitetsmonitoren til clearblue [emoji170][emoji170]
Hjelp! Ff sier eggløsning var cd15, men el-tester,el-slim og el-smerter sier noe annet. Kan ff fremdeles flytte på el de kommende dagene eller har den bestemt seg? Vet ikke helt hvor mye jeg kan stole på denne periodens målinger
![]()
Noen som vil se litt her?første mnd med temping, temper oralt og syns jeg får en veldig varierende kurve. 7 dpo i dag. Kan en festedipp være så utslagsgivende som min temp i dag?
eller hva kan ha skjedd?
![]()
Ja, tenker kanskje å prøve det. Selv om jeg selvfølgelig håper jeg slipper en runde tilFestedip kan være så stor, selv om det er vanligere at den er mindre. Hvis du får veldig ujevn temp med oral temping, kan du prøve vaginal temping i neste syklus.
Gravid kanskje?![]()
![]()
Syklusen min denne pp er litt rar ser jeg.
Skal få tr i morgen. Aldri opplevd at tempen går opp dagen før TR?!