Vi som temper

Endelig i gang :) CD 6
65c841435d75778abd3819aad9f308e1.png

Denne pp skal det skje [emoji7][emoji7]

Er imponert over hvor stabil tempen holder seg denne runden i forhold til forrige, til tross for skikkelig forkjølelse :happy: Kanskje kroppen stabiliserer seg mer nå etter p-piller, eller kanskje jeg bare har blitt flinkere på temping :p

Håper EL drøyer noen dager nå, så mannen rekker å komme hjem igjen :nailbiting:

DBDA66C6-372F-4FB0-99B4-E069675C9A2A.jpeg

4A262854-63E9-4E10-A957-9E00720DEAB3.jpeg

AD800A9F-90D0-46D3-9C00-CB66C703724B.jpeg Endelig kryss i ff! Selv med feber og full influensa midt i el. jeg er ganske sikker på at el var tidligere enn ff har lagt seg på, og tror jeg er 5 dpo idag og ikke 3. Jaja får smøre meg med tålmodighet og vente i spenning på hvordan tempen utarter seg disse dagene. :smiley-angelic001

6dpo og høy temp så langt! [emoji1] Kjenner jeg får forhåpninger igjen akkurat som de 3 forrige pp'ene så jeg bør vel egentlig bare roe ned [emoji38]

Hvorfor får jeg ikke dpo-telling? [emoji848]
7933acddfaeb164a0bfcd06fa0806a1b.jpg

Er imponert over hvor stabil tempen holder seg denne runden i forhold til forrige, til tross for skikkelig forkjølelse :happy: Kanskje kroppen stabiliserer seg mer nå etter p-piller, eller kanskje jeg bare har blitt flinkere på temping :p

Håper EL drøyer noen dager nå, så mannen rekker å komme hjem igjen :nailbiting:

Vis vedlegget 239078
Vis vedlegget 239079

Forhåpentligvis rekker mannen din hjem i tide og det blir full klaff:)

Er det mulig å ha el allerede på cd7?!
Jeg kjenner det i eggstokkene som jeg pleier å gjøre før el... Jag tror kanskje eggblåsene begynner å vokse nå og at el er om en dag eller to, men er det virkelig mulig?:eek:

Vedlegg

• Screenshot_20171219-120835.png
    Screenshot_20171219-120835.png
    333,9 KB · Visninger: 98
887e851e8b9e9abea37c6040f9953792.png

Jeg er 99% sikker på at jeg hadde EL på CD14.. Noen forslag til hvorfor FF ikke er enig.. [emoji15]

Jeg er 99% sikker på at jeg hadde EL på CD14.. Noen forslag til hvorfor FF ikke er enig.. [emoji15]
Kanskje fordi du har så få tempmålinger tidligere i syklusen? Eneste som slår meg ihvertfall o_O

Er det mulig å ha el allerede på cd7?!
Jeg kjenner det i eggstokkene som jeg pleier å gjøre før el... Jag tror kanskje eggblåsene begynner å vokse nå og at el er om en dag eller to, men er det virkelig mulig?:eek:
Da blir det som meg da, jeg fikk mistanke til El CD 7 og jammen var det positiv strimmel test CD 7 og smily på cb digital El test CD 8. Fult mulig å ha tidlig El og kort syklus.

Krysset kommer sikkert i morgen, er sånn at den trenger noen høye temper før den bestemmer seg for at El har vært. Er fortsatt en uerfaren temper så mulig jeg tar feil

Da blir det som meg da, jeg fikk mistanke til El CD 7 og jammen var det positiv strimmel test CD 7 og smily på cb digital El test CD 8. Fult mulig å ha tidlig El og kort syklus.

Se der ja...:p
Bare positivt med korte sykluser da!
Jeg hadde ikke tenkt å el-teste denne pp, men må jo nesten det nå for å finne ut av det:D
Jeg har en følelse av at syklusen blir omtrent like lang allikevel, så jeg skal prøve å vente så lenge som mulig med å teste før Ikm..:oops::)

Krysset kommer sikkert i morgen, er sånn at den trenger noen høye temper før den bestemmer seg for at El har vært. Er fortsatt en uerfaren temper så mulig jeg tar feil

Takk for svar, da satser jeg på at det dukker opp etter hvert[emoji1]

Oppklar noe for meg..
Dere temper altså med en gang dere våkner? Eller kan du ligge våken noen minutter i senga, bare ikke gå ut?

Oppklar noe for meg..
Dere temper altså med en gang dere våkner? Eller kan du ligge våken noen minutter i senga, bare ikke gå ut?
Temper med èn gang alarmen går om morgenen ja :) Tror ikke det vil gjøre veldig stor forskjell om man venter noen minutter da.

Se der ja...:p
Bare positivt med korte sykluser da!
Jeg hadde ikke tenkt å el-teste denne pp, men må jo nesten det nå for å finne ut av det:D
Jeg har en følelse av at syklusen blir omtrent like lang allikevel, så jeg skal prøve å vente så lenge som mulig med å teste før Ikm..:oops::)
Er det tidlig El du har kommer ikm før også, Jeg klarer ikke å vente med testing . har lyst å bruke opp en allerede 5 dpo:happy: flink du om du klarer å vente

Temper med èn gang alarmen går om morgenen ja :) Tror ikke det vil gjøre veldig stor forskjell om man venter noen minutter da.
Men har det noe å si om man våkner til ulik tid hver dag? Jeg har aldri klokke på nemlig.. våkner enten når mannen står opp eller når han reiser på jobb.. eeeeeeeeeeller når eldste skal på skolen :D

Back
Topp