Vi som temper

Når skal du teste?[emoji5]

Tror jeg venter til 11 dpo, dvs onsdag.
Hvis tanta kommer er det stort sett på dag10 eller 11, hvis ikke alt jeg har gått på av piller og preparater faktisk klarer å forlenge el..
Har stort sett klart å unngå testetrang, har jo holdt på en stund...

Last edited:
Legger dere inn svar på eggløsningstester i appen også? Kan noen være så snille å fortelle meg hvordan? :)

Legger dere inn svar på eggløsningstester i appen også? Kan noen være så snille å fortelle meg hvordan? :)
Legger det inn under «Tests & Devices» og deretter «OPK» :)

Tror jeg venter til CD 11, dvs onsdag.
Hvis tanta kommer er det stort sett på dag10 eller 11, hvis ikke alt jeg har gått på av piller og preparater faktisk klarer å forlenge el..
Har stort sett klart å unngå testetrang, har jo holdt på en stund...

Sikkert lurt[emoji5][emoji5]

Hei alle sammen, hiver meg inn her jeg og. Har «prøvd» å få barn i et års tid, men lærte i løpet av dette siste året at syklusen er ekstremt ujevn. Har visst det tidligere, men med start på loggføring dette året funnet ut at jeg var flere gang oppe i sykluser på 40+ dager, så vi har nok rett og slett bommet på EL. Det gøye er at etter jeg begynte med temping i september har syklusene vært på 32/34 dager. Magien ved temping? [emoji23] regner oss dermed som «aktivt prøvende» i fjerde mnd nå.
Håper syklusen denne mnd følger de siste par syklusene med EL på CD 16 (26/12) da jeg og samboer feirer julaften sammen, men ikke resten av jula. Holder forhåpentligvis akkurat [emoji120]

ff3681b8b42403280ec87bc0937f1776.png

Litt kluss med tempingen pga forkjølelse og dårlig nattesøvn.

Har skumlest hele tråden, og dere virker som en flott gjeng med vise damer.

Hei alle sammen, hiver meg inn her jeg og. Har «prøvd» å få barn i et års tid, men lærte i løpet av dette siste året at syklusen er ekstremt ujevn. Har visst det tidligere, men med start på loggføring dette året funnet ut at jeg var flere gang oppe i sykluser på 40+ dager, så vi har nok rett og slett bommet på EL. Det gøye er at etter jeg begynte med temping i september har syklusene vært på 32/34 dager. Magien ved temping? [emoji23] regner oss dermed som «aktivt prøvende» i fjerde mnd nå.
Håper syklusen denne mnd følger de siste par syklusene med EL på CD 16 (26/12) da jeg og samboer feirer julaften sammen, men ikke resten av jula. Holder forhåpentligvis akkurat [emoji120]

ff3681b8b42403280ec87bc0937f1776.png

Litt kluss med tempingen pga forkjølelse og dårlig nattesøvn.

Har skumlest hele tråden, og dere virker som en flott gjeng med vise damer.

Velkommen i gjengen! Krysser fingrene for at el kommer til passelig tid!

Vil anbefale å følge med på utflod - når man blir kjent med syklusen kan det være et veldig nyttig tegn.

Bruker du el-tester i tillegg til temping?
El-tester kan bli dyrt med lange sykluser, men kam være en fordel hvis det er vanskelig å få med seg el på andre måter.

Produserer kroppen mer progesteron om det har skjedd en befruktning og det har festa seg, enn om det ikke har har skjedd noe befruktning!? Tenker ifht at jeg fortsatt har litt høy temp, men jeg tar jo progesteronstøtte! Lurer ifht hvor mye det er kroppen som styrer at tempen holder seg høy, eller om det er kun pga tilskuddet[emoji12]

351a28563a2ecc9fc06464b87b3962d2.png

Ikke så ujevn kurve denne PP, opp igjen i dag. Ganske trygg på at jeg har hatt el. denne PP håper bare at aksjer på CD13 da FF har satt kryss var nok.
20171219_061528.png

E71F7838-1F98-4999-8FEE-CE8D20B72AB9.png
Ser greit ut ennå, gyn så en eggpose i går hun mente var nylig sluppet ( i går eller dagen før) hun var ikke sikker. Men jeg har kunn hatt positive El tester 7-8 CD og tror den var når ff mener. Spennende dager men for tidlig for test ennå

Alt står og faller på morgendagens temp..

Jepp!! Spennende!![emoji7][emoji7]

Her kom det en test som var hvitere enn hvitest idag, så da er det definitivt hormonstøtten som gjør min temp høy! Så idag slutter jeg på den, siste pilla trykka inn[emoji12]

Tempingen min gikk ikke så bra. Har våknet ørten ganger om natten, og hatt influensa så grafen min ser ikke ut! [emoji23] Tror jeg har hatt eller har el disse dager, men siden tempingen har vært så ustabil så vet jeg ikke øm den vil kunne bekrefte el. Er det vanlig å streve litt med tempingen i starten?

Trenger egentlig ikke å si så mye. Grafen min sier alt.
Ser ut som jeg går en blodig jul i vente [emoji17][emoji17]

164cf108cda2ee744396836d2df46e0a.png

Tempingen min gikk ikke så bra. Har våknet ørten ganger om natten, og hatt influensa så grafen min ser ikke ut! [emoji23] Tror jeg har hatt eller har el disse dager, men siden tempingen har vært så ustabil så vet jeg ikke øm den vil kunne bekrefte el. Er det vanlig å streve litt med tempingen i starten?

Jeg gjorde iallfall det ;)

Back
Topp