Endelig i gangCD 6
![]()
Denne pp skal det skje [emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig i gangCD 6
![]()
Kanskje kroppen stabiliserer seg mer nå etter p-piller, eller kanskje jeg bare har blitt flinkere på temping 
Denne pp skal det skje [emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 239064 Ser greit ut ennå, gyn så en eggpose i går hun mente var nylig sluppet ( i går eller dagen før) hun var ikke sikker. Men jeg har kunn hatt positive El tester 7-8 CD og tror den var når ff mener. Spennende dager men for tidlig for test ennå
Trenger egentlig ikke å si så mye. Grafen min sier alt.
Ser ut som jeg går en blodig jul i vente [emoji17][emoji17]
![]()

Er imponert over hvor stabil tempen holder seg denne runden i forhold til forrige, til tross for skikkelig forkjølelseKanskje kroppen stabiliserer seg mer nå etter p-piller, eller kanskje jeg bare har blitt flinkere på temping
Håper EL drøyer noen dager nå, så mannen rekker å komme hjem igjen
Vis vedlegget 239078
Vis vedlegget 239079
Kanskje fordi du har så få tempmålinger tidligere i syklusen? Eneste som slår meg ihvertfall![]()
Jeg er 99% sikker på at jeg hadde EL på CD14.. Noen forslag til hvorfor FF ikke er enig.. [emoji15]
Kanskje fordi du har så få tempmålinger tidligere i syklusen? Eneste som slår meg ihvertfall![]()
Da blir det som meg da, jeg fikk mistanke til El CD 7 og jammen var det positiv strimmel test CD 7 og smily på cb digital El test CD 8. Fult mulig å ha tidlig El og kort syklus.Er det mulig å ha el allerede på cd7?!
Jeg kjenner det i eggstokkene som jeg pleier å gjøre før el... Jag tror kanskje eggblåsene begynner å vokse nå og at el er om en dag eller to, men er det virkelig mulig?![]()
Krysset kommer sikkert i morgen, er sånn at den trenger noen høye temper før den bestemmer seg for at El har vært. Er fortsatt en uerfaren temper så mulig jeg tar feil![]()
Jeg er 99% sikker på at jeg hadde EL på CD14.. Noen forslag til hvorfor FF ikke er enig.. [emoji15]
Da blir det som meg da, jeg fikk mistanke til El CD 7 og jammen var det positiv strimmel test CD 7 og smily på cb digital El test CD 8. Fult mulig å ha tidlig El og kort syklus.
Krysset kommer sikkert i morgen, er sånn at den trenger noen høye temper før den bestemmer seg for at El har vært. Er fortsatt en uerfaren temper så mulig jeg tar feil
Temper med èn gang alarmen går om morgenen jaOppklar noe for meg..
Dere temper altså med en gang dere våkner? Eller kan du ligge våken noen minutter i senga, bare ikke gå ut?
Er det tidlig El du har kommer ikm før også, Jeg klarer ikke å vente med testing . har lyst å bruke opp en allerede 5 dpoSe der ja...
Bare positivt med korte sykluser da!
Jeg hadde ikke tenkt å el-teste denne pp, men må jo nesten det nå for å finne ut av det
Jeg har en følelse av at syklusen blir omtrent like lang allikevel, så jeg skal prøve å vente så lenge som mulig med å teste før Ikm..![]()
flink du om du klarer å venteMen har det noe å si om man våkner til ulik tid hver dag? Jeg har aldri klokke på nemlig.. våkner enten når mannen står opp eller når han reiser på jobb.. eeeeeeeeeeller når eldste skal på skolenTemper med èn gang alarmen går om morgenen jaTror ikke det vil gjøre veldig stor forskjell om man venter noen minutter da.