Vi som temper

Googlet gravidcharts for moroskyld og syns denne var skremmende lik min [emoji28] Skjønner det ikke betyr noenting for alt kan skje, men veldig lik frem til 7dpo ihvertfall [emoji28]
2be6d9908589d0aacc32ea715d794449.jpg
888764db591fe18ef2b0c67adf319256.jpg
Så spennende! :joyful:

Googlet gravidcharts for moroskyld og syns denne var skremmende lik min [emoji28] Skjønner det ikke betyr noenting for alt kan skje, men veldig lik frem til 7dpo ihvertfall [emoji28]
2be6d9908589d0aacc32ea715d794449.jpg
888764db591fe18ef2b0c67adf319256.jpg
Så spennende, pleier også å studere charts. Spennende dager fremover:)

Jeg er mye inne på "charts like mine" og sammenligner. Det finnes kurver i alle mulige varianter :). Gøy å se at andre har omtrent samme kurve som meg og faktisk blitt gravid.

Tempen gikk opp igjen! [emoji3]
Var riktignok litt styr da jeg våknet, så kan være litt høyere pga det, men tror ikke den egentlig skulle vært mye lavere.
Har bestemt meg for å vente med test til i morgen, har bare to tester liggende, så vil bruke dem godt. IKM er i dag, så da får vi se! [emoji4]
f3d253c859cd1f9ef2e85b90e45c2928.png

Oj, så spennende[emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]

Jeg venter på heksa, synes egentlig hu bare kan komme!!

7ae6274a30000936b505287e33a64200.png

Venter og venter på tempen skal stige slik jeg får bekreftet eggløsning... før har jeg tenkt det har sikkert vært men nå er det jo ikke tvil... lurer på når mensen egentlig har tenkt å komme...

Cd9 og ikke positiv el-test ennå, jeg tror jeg hadde en på cd9 forrige pp, men greit at den drøyer litt til. Romjula hadde passet veldig bra, med fridager og god tid:p

Vedlegg

• Screenshot_20171221-063844.png
    Screenshot_20171221-063844.png
    257 KB · Visninger: 93
Fortsatt høy temp, men testen var blenda..
ab20b51f49d1c9a86143b6a9abfffb93.png

Blir spennende nå om lutealfasen faktisk har blitt forlenget - har tatt en fin cocktail av vitaminer og hormoner denne pp:
- Vitex morgen og kveld hele pp
- Letrozol cd5-9
- multivitamin (stor tablett før el, liten etter)
- B complex etter el
- pyridoksin / B6 - 2 tabl etter el
- crinone etter el

Det er bare Crinone som er reseptbelagt og skrevet ut av gyn. B6 er vel det jeg har mest tro på utenom den.

Last edited:
image.jpg Synes tiden går skikkelig sakte nå... Masse å gjøre til jul, men tenker bare på en ting. Har allerede begynt testingen, selv om det sikkert ikke er noen vits i før tidligst julaften, med mindre dippen på tredje dag var en festedipp. Brystene har blitt litt ømme rundt brystvortene, men jeg klarer ikke å huske om jeg har opplevd det tidligere når jeg ikke har vært gravid. Håper på å få en skikkelig fin julegave i år! :) (Måtte beskjære bort begynnelsen av syklusen for å få bildet lite nok, men uansett ikke noen interessant informasjon der. :-) )

Last edited:
Sikkert dumt spørsmål, men! Når TR kommer og jeg legger det inn i FF, begynner den automatisk på en ny syklus da? Og at man får et nytt sånn skjema der man legger inn tempen? Ser ikke noe sted at det står start ny syklus[emoji12][emoji12]

Synes tiden går skikkelig sakte nå... Masse å gjøre til jul, men tenker bare på en ting. Har allerede begynt testingen, selv om det sikkert ikke er noen vits i før tidligst julaften, med mindre dippen på på tredje dag var en festedipp. Håper på å få en skikkelig fin julegave i år! :)

chartgraph_module.php
Får ikke opp bildet :confused:

Sikkert dumt spørsmål, men! Når TR kommer og jeg legger det inn i FF, begynner den automatisk på en ny syklus da? Og at man får et nytt sånn skjema der man legger inn tempen? Ser ikke noe sted at det står start ny syklus[emoji12][emoji12]
Det stemmer :)

Back
Topp