Så spennende!Googlet gravidcharts for moroskyld og syns denne var skremmende lik min [emoji28] Skjønner det ikke betyr noenting for alt kan skje, men veldig lik frem til 7dpo ihvertfall [emoji28]![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!Googlet gravidcharts for moroskyld og syns denne var skremmende lik min [emoji28] Skjønner det ikke betyr noenting for alt kan skje, men veldig lik frem til 7dpo ihvertfall [emoji28]![]()
![]()

❤Her var det nok en kjemisk. Ble ingen julegave. Vis vedlegget 239121
Så spennende, pleier også å studere charts. Spennende dager fremoverGooglet gravidcharts for moroskyld og syns denne var skremmende lik min [emoji28] Skjønner det ikke betyr noenting for alt kan skje, men veldig lik frem til 7dpo ihvertfall [emoji28]![]()
![]()
Googlet gravidcharts for moroskyld og syns denne var skremmende lik min [emoji28] Skjønner det ikke betyr noenting for alt kan skje, men veldig lik frem til 7dpo ihvertfall [emoji28]
Tempen gikk opp igjen! [emoji3]
Var riktignok litt styr da jeg våknet, så kan være litt høyere pga det, men tror ikke den egentlig skulle vært mye lavere.
Har bestemt meg for å vente med test til i morgen, har bare to tester liggende, så vil bruke dem godt. IKM er i dag, så da får vi se! [emoji4]
![]()
Argh... fått temp fra komplett apoteket som har batteri som er tomt. Supert!!![]()
Ja, tenker kanskje å prøve det. Selv om jeg selvfølgelig håper jeg slipper en runde tilTakk for svar
Spennende å se tempen i morgen
Jepp... tanta kom i dag, så greit å få satt i gangDa må du sende klage!! Jeg hadde blitt dritsur!!

Synes tiden går skikkelig sakte nå... Masse å gjøre til jul, men tenker bare på en ting. Har allerede begynt testingen, selv om det sikkert ikke er noen vits i før tidligst julaften, med mindre dippen på tredje dag var en festedipp. Brystene har blitt litt ømme rundt brystvortene, men jeg klarer ikke å huske om jeg har opplevd det tidligere når jeg ikke har vært gravid. Håper på å få en skikkelig fin julegave i år! Får ikke opp bildetSynes tiden går skikkelig sakte nå... Masse å gjøre til jul, men tenker bare på en ting. Har allerede begynt testingen, selv om det sikkert ikke er noen vits i før tidligst julaften, med mindre dippen på på tredje dag var en festedipp. Håper på å få en skikkelig fin julegave i år!
![]()
Det stemmerSikkert dumt spørsmål, men! Når TR kommer og jeg legger det inn i FF, begynner den automatisk på en ny syklus da? Og at man får et nytt sånn skjema der man legger inn tempen? Ser ikke noe sted at det står start ny syklus[emoji12][emoji12]
Får ikke opp bildet![]()
Det stemmer![]()