Vi som temper

Screenshot_20171018-193838.jpg

Veldig hoppete syklus. Håper jo tempen går opp opp opp.... Men innser at det er lite trolig sånn det er nå, men klamrer meg til håpet.[emoji173]
Dårlig dag[emoji57]

Har eggløsning slim i dag også , spent på om temp stiger igjen i morgen tidlig ettersom den falt så voldsomt fra i går til i dag. Tok en ny el test som var klart negativ også. Litt å sette seg inn i dette

Har eggløsning slim i dag også , spent på om temp stiger igjen i morgen tidlig ettersom den falt så voldsomt fra i går til i dag. Tok en ny el test som var klart negativ også. Litt å sette seg inn i dette
Spennende[emoji1] [emoji256]

Hm skjønner ingeting! Hva skjer , hvorfor er tempen så lav igjen ?
f217c83998838aa0bdbfb2164c1325df.png

Begynte å spotte i går..når jeg tørket meg på morgen var det mensen blod..men tempen var høy idag..Skjønner ingen ting :(
Screenshot_2017-10-19-07-46-50-810x1440.png

D57A44C6-27AB-4D5E-85E5-9F2D4FFAE493.jpeg

Uff gjør seg klar til heksa no. Har kun såre bryst og testane er negative. Så har gitt opp alt denne syklusen.
Tanken min og gi meg er der.

Altså..nå gjorde tempen et hopp! Og har ikke fått maksimal (fast smil) på cb digital enda. Testet med billig-strips i tillegg siden tirsdag. Både morgen og kveld. Såvidt LH vises og kun negative tester. Skjønner nada. KAN jeg ha hatt el likevel??
d5d59bb8c09edf1cb2e5c8562c2a10f9.png

Altså..nå gjorde tempen et hopp! Og har ikke fått maksimal (fast smil) på cb digital enda. Testet med billig-strips i tillegg siden tirsdag. Både morgen og kveld. Såvidt LH vises og kun negative tester. Skjønner nada. KAN jeg ha hatt el likevel??
d5d59bb8c09edf1cb2e5c8562c2a10f9.png

Hvis tempen holder seg høy de neste dagene, ville jeg regnet med at du har hatt el. Vedvarende tempstigning etter tempfall er en veldig god indikasjon på at el er i orden. Er du i tvil, kan du løpe til fastlegen og be om å få ta blodprøve for hormonet lh mens du er i tidlige dpo-dager. Den vil kunne gi bekreftelse på om eggløsning har funnet sted.

Lar dere ff finne el eller legger dere inn når dere får positiv test?

Jeg lar ff finne el. Legger inn positiv el-test også, men den bruker de bare veiledende ser det ut som. Sist syklus mistenker jeg at ff fant el 1-2 dager for tidlig, for lutealfasen hoppet fra 12 til 15 dager. Men det spiller egentlig ikke noen rolle for min del med et par dager til og fra. Håper jo det er rikelig med aksjer tilgjengelig uansett når egger måtte komme. Kanskje bortsett fra denne runden, da el-testen begynte å bli positiv allerede på cd7 [emoji33]. Får sjekke igjen i ettermiddag om det virkelig er tilfelle, eller om steroidene siste døgn har tullet til det meste.

Legger inn både positiv og negativ test. Sist PP fikk jeg stiplet kryss fordi tempen og testene avvek med én dag. Men krysset ble likevel satt ut fra tempen.

Ff stoler mer på temp enn på tester. Jeg fikk heltrukket strek på første dag med pos el-test, selv om andre dags positive el-test var enda mer positiv. Men, men, et par dager fra eller til spiller liten rolle [emoji13]

Enten så stiger tempen i morgen, og da er det festedip du opplever i dag (perfekt timing i såfall), ellers holder tempen seg lav, og da ser det straks litt mørkere ut... Krysser fingrene for deg!! [emoji1303]

Temperaturen gikk opp i dag, men neg A1 test på ettermiddagsurin.

Vedlegg

• Screenshot_2017-10-19-15-48-47.png
    Screenshot_2017-10-19-15-48-47.png
    321,4 KB · Visninger: 95
Back
Topp