Er løpet kjørt?
Enten så stiger tempen i morgen, og da er det festedip du opplever i dag (perfekt timing i såfall), ellers holder tempen seg lav, og da ser det straks litt mørkere ut... Krysser fingrene for deg!! [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er løpet kjørt?
Spennende[emoji1] [emoji256]Har eggløsning slim i dag også , spent på om temp stiger igjen i morgen tidlig ettersom den falt så voldsomt fra i går til i dag. Tok en ny el test som var klart negativ også. Litt å sette seg inn i dette
Begynte å spotte i går..når jeg tørket meg på morgen var det mensen blod..men tempen var høy idag..Skjønner ingen tingVis vedlegget 234601
Ut av denne syklusen må du bli STRAFFA med 2 streker på G testen.
He he..takk...jeg tar den straffeb med gledeUt av denne syklusen må du bli STRAFFA med 2 streker på G testen.
Altså..nå gjorde tempen et hopp! Og har ikke fått maksimal (fast smil) på cb digital enda. Testet med billig-strips i tillegg siden tirsdag. Både morgen og kveld. Såvidt LH vises og kun negative tester. Skjønner nada. KAN jeg ha hatt el likevel??![]()
Legger inn både positiv og negativ test. Sist PP fikk jeg stiplet kryss fordi tempen og testene avvek med én dag. Men krysset ble likevel satt ut fra tempen.Lar dere ff finne el eller legger dere inn når dere får positiv test?
Lar dere ff finne el eller legger dere inn når dere får positiv test?
Legger inn både positiv og negativ test. Sist PP fikk jeg stiplet kryss fordi tempen og testene avvek med én dag. Men krysset ble likevel satt ut fra tempen.
Enten så stiger tempen i morgen, og da er det festedip du opplever i dag (perfekt timing i såfall), ellers holder tempen seg lav, og da ser det straks litt mørkere ut... Krysser fingrene for deg!! [emoji1303]