lusemus 71
Forumet er livet
Kva skjer ? Må være feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var litt av et hopp de to siste dagene!Tempen går til nye høyder [emoji6]![]()
Hvorfor må det være feil? Ser jo kjempebra ut!Vis vedlegget 234536
Kva skjer ? Må være feil
Har ikke tempet så nøyaktig og hver dag før, tempet oralt før. Første mnd jeg temper vaginalt. Så håper bare dette er bra. Heller aldri tempet når jeg har blitt gravidDet var litt av et hopp de to siste dagene!Pleier du å ha så høy temp?
Ser i alle fall veldig bra utHar ikke tempet så nøyaktig og hver dag før, tempet oralt før. Første mnd jeg temper vaginalt. Så håper bare dette er bra. Heller aldri tempet når jeg har blitt gravid
No tror jeg det blir 2 streker.Tempen går til nye høyder [emoji6]![]()
Vis vedlegget 234536
Kva skjer ? Må være feil
Tempen går til nye høyder [emoji6]![]()
Å nei, hva betyr dette?? Slipper ikke egget??![]()
Det kan være egget slipper i dag. El kan komme inntil 72 timer etter pos el-test. Ellers så er det vanlig med et temperaturfall noen dager dpo. Hvis tempen stiger markant i morgen og holder seg høy, tror jeg ff flytter foreslått el-dato til i dag.
Ser i alle fall veldig bra utkrysser fingrene for at den holder seg høy leeeenge.
No tror jeg det blir 2 streker.
Håper virkelig tempen holder seg høy nå, vil ha to streker!! Hadde vært en fin bursdags gave [emoji16]Ser jo helt nydelig ut!
Skjønnet ingen ting..jeh fikk ikke tempet idag siden jeg har feber ...men i stad når jeg tørket meg kom det blod på papirethvis tempet hadde gått opp idag og imorgen hadde jeg vært 2 dpo idag...
Hvorfor skulle mensen komme nå...jeg gir opp Vis vedlegget 234541
Skjønner lite..fikk disse nå..Hvis det er mensen som kommer nå, ser det tempmessig ut som om du har hatt en anovulatorisk syklus. Det er vanlig å ha innimellom. Skjer det flere ganger, ville jeg bedt om en sjekk hos gyn, så du kan få litt hjelp til eggløsning. Blir vanskelig å lage baby uten løse egg...
Du har jo positive el-tester! Man kan ha blodspor i sekret rundt el (da er man skikkelig fruktbar visstnok).Skjønner lite..fikk disse nå..
Veldig sen el, lykke til[emoji173]Skjønner lite..fikk disse nå..
Skjønner lite..fikk disse nå..
Skjønner lite..fikk disse nå..