Vi som temper

9898D681-3A73-4B7C-A0D2-AF90338B7615.jpeg

Kva skjer ? Må være feil

Har ikke tempet så nøyaktig og hver dag før, tempet oralt før. Første mnd jeg temper vaginalt. Så håper bare dette er bra. Heller aldri tempet når jeg har blitt gravid
Ser i alle fall veldig bra ut :) krysser fingrene for at den holder seg høy leeeenge.

Å nei, hva betyr dette?? Slipper ikke egget??
f5547acce6f1c853fc19d1060a1e6047.png

Det kan være egget slipper i dag. El kan komme inntil 72 timer etter pos el-test. Ellers så er det vanlig med et temperaturfall noen dager dpo. Hvis tempen stiger markant i morgen og holder seg høy, tror jeg ff flytter foreslått el-dato til i dag.

Det kan være egget slipper i dag. El kan komme inntil 72 timer etter pos el-test. Ellers så er det vanlig med et temperaturfall noen dager dpo. Hvis tempen stiger markant i morgen og holder seg høy, tror jeg ff flytter foreslått el-dato til i dag.

Ah ok takk, ble litt stresset nå. Har hatt litt skrekk for om det kunne være grunnen til at Ingenting har skjedd på 10 måneder. Skjønner ikke helt dette her enda. Gått man har dere! Skulle vist begynt med dette før[emoji23] Får se om jeg får med mannen på flere aksjer da [emoji12]

Skjønnet ingen ting..jeh fikk ikke tempet idag siden jeg har feber ...men i stad når jeg tørket meg kom det blod på papiret :( hvis tempet hadde gått opp idag og imorgen hadde jeg vært 2 dpo idag...
Hvorfor skulle mensen komme nå...jeg gir opp
Screenshot_2017-10-17-07-03-33-810x1440.png

Skjønnet ingen ting..jeh fikk ikke tempet idag siden jeg har feber ...men i stad når jeg tørket meg kom det blod på papiret :( hvis tempet hadde gått opp idag og imorgen hadde jeg vært 2 dpo idag...
Hvorfor skulle mensen komme nå...jeg gir opp Vis vedlegget 234541

Hvis det er mensen som kommer nå, ser det tempmessig ut som om du har hatt en anovulatorisk syklus. Det er vanlig å ha innimellom. Skjer det flere ganger, ville jeg bedt om en sjekk hos gyn, så du kan få litt hjelp til eggløsning. Blir vanskelig å lage baby uten løse egg...

Hvis det er mensen som kommer nå, ser det tempmessig ut som om du har hatt en anovulatorisk syklus. Det er vanlig å ha innimellom. Skjer det flere ganger, ville jeg bedt om en sjekk hos gyn, så du kan få litt hjelp til eggløsning. Blir vanskelig å lage baby uten løse egg...
Skjønner lite..fikk disse nå..

Vedlegg

• IMG_20171018_104654-2022x2697.jpg
    IMG_20171018_104654-2022x2697.jpg
    652,1 KB · Visninger: 105
Back
Topp