Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er første gang jeg prøver meg på tempimg, så ikke helt inn i det. Glemte det på lørdag da jeg skulle unormalt tidlig av gårde på noe. Og kl 05 i natt hadde jeg vist trykket feil på knappen i mørke så måtte gjøre det på nytt 3 timer etterpå kl 0750. Men her er min så langt. Hva tror dere?
Er nok ikke så mye å si nå siden det er tempen så lite. Prøv å sett på alarm til samme tid.
![]()
Vel et lite hopp :/ ikke det største..Vis vedlegget 234467
Dette er første gang jeg prøver meg på tempimg, så ikke helt inn i det. Glemte det på lørdag da jeg skulle unormalt tidlig av gårde på noe. Og kl 05 i natt hadde jeg vist trykket feil på knappen i mørke så måtte gjøre det på nytt 3 timer etterpå kl 0750. Men her er min så langt. Hva tror dere?![]()
Synes det ser ut som en bra begynnelse. Du får ingen baseline denne runden, siden det ikke er nok verdier før el, men tempen nå er jo FN og høy. Hvis den holder seg i øvre 36-område fremover, ligger du godt an. [emoji1303]
Takk ja håper det, har hatt på alarm men i morges så trykket jeg tydeligvis feil i mørke, vil jo ikke vekke han ved siden av. Lørdag skulle jeg på noe og måtte opp 0430 så da droppet jeg det den dagen. Litt uvante greier dette!
Tempen har stabilisert seg like over 36,8. Synes tempen er fin, men hva hjelper det når testen er blendahvit [emoji13]![]()
Tålmodighet, hva er det?Tålmodighet [emoji12]! Misunnelsesverdig jevn og fin kurve... [emoji1303]
Vel et lite hopp :/ ikke det største..Vis vedlegget 234467
Håper jeg også!Vis vedlegget 234497
Håper og krysse det jeg kan, at tempen holder seg der oppe.
Nå MÅ jo EL komme snart!![]()
Ser veldig ut som tempen er på vei mot bunnpunktet nå, ja. Du får sende inn noen jegere og satse på at tempen stiger for å fortelle at egget har dratt! [emoji1303]
Svettet en del i går og i natt jaNei, fydda. Det var da et voldsomt stup!!![]()
El-testene (ja, i flertall) er negative. Jegerne får fri i kveld slik at de blir flere og sterkere til i morgen[emoji4] bunnpunkt rett før el, er det vanlig?