Vi som temper

Temp hopp i dag, som da bekrefter det el ikke sant? Men jeg sov urolig å ble vekket av dyra noen ganger i natt så usikker på når jeg sovnet.
11fb00bdb9587b10d387c88c2a105cc2.png

Temp hopp i dag, som da bekrefter det el ikke sant? Men jeg sov urolig å ble vekket av dyra noen ganger i natt så usikker på når jeg sovnet.
11fb00bdb9587b10d387c88c2a105cc2.png

Det ser veldig lovende ut. Mulig el blir flyttet frem 1-2 dager hvis tempen holder seg høy (med mindre du har bestemt el-dagen selv), men det merker du etter hvert [emoji12]. Dpo dagene har startet... [emoji1303]

Screenshot_20171020-072513.jpg

Begynner å bli ganske sikker på at dette er en el løs runde. Tror jeg har hatt tre bare i år, er ikke det litt mye?
Så da var den skyggestreken i går akkurat det, en skyggestrek. Førstegang jeg opplever skygge strek på babyplan sine tester. Sukker for meg selv, pulsmåler er også enig at dette er en tullesyklus.
20171019_220041.jpg

Vis vedlegget 234638
Begynner å bli ganske sikker på at dette er en el løs runde. Tror jeg har hatt tre bare i år, er ikke det litt mye?
Så da var den skyggestreken i går akkurat det, en skyggestrek. Førstegang jeg opplever skygge strek på babyplan sine tester. Sukker for meg selv, pulsmåler er også enig at dette er en tullesyklus. Vis vedlegget 234639

Kan godt hende det blir Temp hopp i morgon og testane sterkare. Der er jo strek.

Nå gikk tempen i kjelleren og det har jeg også gjort:(
Skjønner lite da jeg for 12 dager siden fant follik på 15 mm,kjempe positiv eggløsning tester i overgår og blød i to dager.
Nå orker jeg ikke mer...denne pp har vært den tyngste og lengste, nå blir det liten pause.
Screenshot_2017-10-20-06-50-40-810x1440.png

Jeg har en god følelse denne mnd, men skjønner meg ikke helt på dette med temping. Hva tror dere? :)

Vedlegg

• 9E09F65F-D782-46AE-BC7E-229BBCE036FF.png
    9E09F65F-D782-46AE-BC7E-229BBCE036FF.png
    157,9 KB · Visninger: 86
Nå gikk tempen i kjelleren og det har jeg også gjort:(
Skjønner lite da jeg for 12 dager siden fant follik på 15 mm,kjempe positiv eggløsning tester i overgår og blød i to dager.
Nå orker jeg ikke mer...denne pp har vært den tyngste og lengste, nå blir det liten pause. Vis vedlegget 234644

Æsj, så kjedelig. Begynner å se litt ut som en anovulatorisk syklus du har hatt denne gangen. Det passer jo max dårlig i en prøveperiode. Skjønner godt at du går i kjelleren når dette skjer, det ville jeg også gjort (var der for to uker siden). Håper du kommer deg opp av kjelleren om noen dager, og blir klar for ny prøving. Kanskje du bare må slappe av og nyte mannen din en pp uten tanke på temp og el, for å få tankene over på noe annet. Men lett er det ikke, når to streker står øverst på ønskelisten! Stor klem til deg [emoji173]️

Hehehe... FF har problemer med seg selv i dag. Første gang jeg gikk inn for å registrere temp, var den sikker på at el var i går. Etter dagens temp ble registrert, ville den ha el til i dag. Etter el-slim registrert, tror den kanskje el i morgen. Tør ikke tenke på hva som skjer når jeg legger inn resultat av el-test i ettermiddag. Stakkars ff. Jeg temper vaginalt, så den har ikke så mye å gå på av temperaturer når el viser seg så tidlig . Ikke noe temphopp i dag, så tviler på at el har vært helt ennå, men like rundt hjørnet tror jeg. Skikkelig oppblåst og øm nederst i magen i dag. Må nok sikre med litt aksjer i dag også [emoji41]. Det er jo tross alt «freddan» [emoji56]. Blir spennende å se om tempen stiger i morgen. Satser på at jeg kan være 1dpo da [emoji94]

Det ser veldig lovende ut. Mulig el blir flyttet frem 1-2 dager hvis tempen holder seg høy (med mindre du har bestemt el-dagen selv), men det merker du etter hvert [emoji12]. Dpo dagene har startet... [emoji1303]

Spennende! La inn aksjer natt til tirsdag håper det er innenfor! Ble ikke mer en det pga overtid på jobben. Jeg fikk nesten positiv el test søndag , glemte teste lørdagen(tipper den var positiv da), mandag var el test veldig negativ. Om man blir gravid, hvordan syns det på kurv/temp? Hva ser jeg etter da? Dette må læres :p

Last edited:
Pennende! La inn aksjer natt til tirsdag håper det er innenfor! Ble ikke mer en det pga overtid på jobben. Jeg fikk nesten positiv el test søndag , glemte teste lørdagen(tipper den var positiv da), mandag var el test veldig negativ. Om man blir gravid, hvordan syns det på kurv/temp? Hva ser jeg etter da? Dette må læres :p

Det er ikke noen entydig kurve hvis man blir gravid. Noen får gradvis stigende temp, noen får en festedip i tempen et sted 6-10 dpo, noen får en trifasisk kurve hvor tempen stiger til nye høyder 5-6 dpo og blir der. Det viktigste er at tempen ikke skal falle rundt ikm. Tempfall på det tidspunktet indikerer oftest at tr er på vei, selv om jeg har sett noen kurver med midlertidig fall et par dager rundt ikm før det stiger igjen. Men som hovedregel skal ikke tempen falle under coverlinjen som ff har satt i dpo-dagene. Lykke til!

Spennende! La inn aksjer natt til tirsdag håper det er innenfor! Ble ikke mer en det pga overtid på jobben. Jeg fikk nesten positiv el test søndag , glemte teste lørdagen(tipper den var positiv da), mandag var el test veldig negativ. Om man blir gravid, hvordan syns det på kurv/temp? Hva ser jeg etter da? Dette må læres :p
Jeg har vært gravid tre ganger, og det har ikke vært mulig å se på kurven før IKM (altså tempen har forblitt høy).

Back
Topp