Temperaturen gikk opp i dag, men neg A1 test på ettermiddagsurin.
Hvis det var festedip i går, så tar det et par dager før hcg når 10 [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temperaturen gikk opp i dag, men neg A1 test på ettermiddagsurin.
Ff ignorerer el tester til en viss grad, temp er viktigere. Frustrerende for meg.
Hvis det var festedip i går, så tar det et par dager før hcg når 10 [emoji12]
Kan være du har rett. A1 er vel på 25?
Testet positivt på 9 dpo med forrige barn. Er 10 dpo i dag.
Jeg har mistet trua.
Temp hopp i dag, som da bekrefter det el ikke sant? Men jeg sov urolig å ble vekket av dyra noen ganger i natt så usikker på når jeg sovnet.![]()
Vis vedlegget 234638
Begynner å bli ganske sikker på at dette er en el løs runde. Tror jeg har hatt tre bare i år, er ikke det litt mye?
Så da var den skyggestreken i går akkurat det, en skyggestrek. Førstegang jeg opplever skygge strek på babyplan sine tester. Sukker for meg selv, pulsmåler er også enig at dette er en tullesyklus. Vis vedlegget 234639
Jeg skjønner meg ikke helt på denna tempen jeg
![]()
Håper håper det stemmer!!Jeg tipper festedip i går og pos test veldig snart [emoji1303] Det går jo rett til himmels med den tempen din!
Nå gikk tempen i kjelleren og det har jeg også gjort
Skjønner lite da jeg for 12 dager siden fant follik på 15 mm,kjempe positiv eggløsning tester i overgår og blød i to dager.
Nå orker jeg ikke mer...denne pp har vært den tyngste og lengste, nå blir det liten pause. Vis vedlegget 234644
Håper håper det stemmer!!Jeg tipper festedip i går og pos test veldig snart [emoji1303] Det går jo rett til himmels med den tempen din!
Det ser veldig lovende ut. Mulig el blir flyttet frem 1-2 dager hvis tempen holder seg høy (med mindre du har bestemt el-dagen selv), men det merker du etter hvert [emoji12]. Dpo dagene har startet... [emoji1303]
Pennende! La inn aksjer natt til tirsdag håper det er innenfor! Ble ikke mer en det pga overtid på jobben. Jeg fikk nesten positiv el test søndag , glemte teste lørdagen(tipper den var positiv da), mandag var el test veldig negativ. Om man blir gravid, hvordan syns det på kurv/temp? Hva ser jeg etter da? Dette må læres![]()
Jeg har vært gravid tre ganger, og det har ikke vært mulig å se på kurven før IKM (altså tempen har forblitt høy).Spennende! La inn aksjer natt til tirsdag håper det er innenfor! Ble ikke mer en det pga overtid på jobben. Jeg fikk nesten positiv el test søndag , glemte teste lørdagen(tipper den var positiv da), mandag var el test veldig negativ. Om man blir gravid, hvordan syns det på kurv/temp? Hva ser jeg etter da? Dette må læres![]()