Ja de fleste sykluser ja men ville eltestet i tillegg. Gjør det selv.Okei, men men får kanskje en pekepinn på omtrentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de fleste sykluser ja men ville eltestet i tillegg. Gjør det selv.Okei, men men får kanskje en pekepinn på omtrentlig?
Spennende!Vis vedlegget 395230
Begynner å bli spennende her nå! Forrige syklus var lutealfasen på 8 dager. Jeg vet ikke om jeg er 10 eller 11 DPO ettersom jeg sov veldig dårlig 12.des. Men føler jeg burde fått positive tester nå dersom det var noe…
Ånei, så uheldig! Masse god bedring! Håper skyggen din blir sterkere, og hvis ikke må du jo ha hatt alle sykdommer nå, så da håper jeg du er immun neste pp og at det klaffer!Phu. Jeg håper neste syklus blir litt (mye) friskere...
Vis vedlegget 395274
Nå er det bare å stå på!Sjukt tempdipp. Er vel liten tvil om at el er i dag Vis vedlegget 395308
Jeg har lest et sted at el er første dagen med negativ test etter en Peak-test, og med temperatur dropp på samme dag som du fikk negativ opk vil jeg tenkt at du hadde EL i går jaVar el i går?? Aldri hatt en sånn graf før. Kan jeg begynne med Utrogestan? Skal starte dagen etter el Vis vedlegget 395372
Ja, jeg har antatt at el var i går, så startet på Utrogestan i staJeg har lest et sted at el er første dagen med negativ test etter en Peak-test, og med temperatur dropp på samme dag som du fikk negativ opk vil jeg tenkt at du hadde EL i går ja
Min dukket opp og forsvant flere ganger under syklusen, aner ikke hvorforVis vedlegget 395379
Noen som vet hvorfor jeg ikke får opp lutealline og dpo? Er det fordi jeg er kjip og bare har gratisversjon?
I går fikk jeg stiplet kryss, men det var fordi jeg hadde lagt inn at jeg går på progesteron, og det kan påvirke tempen. Har tatt det bort nå, fikk fnatt av stipling, og vet jo temp kan påvirkes. Så ikke ut til å gjøre det sist, men nå tar jeg høyere dose og.Min dukket opp og forsvant flere ganger under syklusen, aner ikke hvorfor