Vi som temper

Tips til alle som temper og bruker FertilityFriend appen, husk å endre det i innstillingene på FF. :happy: Da får dere opp andre som også temper vaginalt når dere skal søke opp og sammenligne charts.
Samme gjelder vel her, da kan vi andre se om det er vaginalt eller ei.
Jeg hopper ofte over de grafene som ikke er merket med vaginalt, for de gidder jeg ikke sammenligne med.
(Etter du har endret det i innstillingene, vil det stå øverst til høyre på grafen om det er vaginalt eller ei)

Vedlegg

• DEE0CDB9-1D3F-4F32-9277-2AF1B45725A9.png
    DEE0CDB9-1D3F-4F32-9277-2AF1B45725A9.png
    558,2 KB · Visninger: 60
  • 4BA6D7F4-9702-4C80-8398-029E886AAB93.jpeg
    4BA6D7F4-9702-4C80-8398-029E886AAB93.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 59
Rar temp denne syklusen og forsinket el i forhold til vanlig syklus.

Vedlegg

• 58A550C6-D691-49FD-AE0F-9219BC029B96.jpeg
    58A550C6-D691-49FD-AE0F-9219BC029B96.jpeg
    613,1 KB · Visninger: 55
El skjer ikke nødvendigvis i dipen hos meg hvertfall :) har stort sett en kjempe dip en stund før el i hver eneste syklus.
Jeg ser dippen din var før positiv el-test. Hos meg kom den dagen etter første positiv test, som er da jeg pleier å ha el, så jeg er rimelig sikker på at el var cd 11 ☺️
Tempen din har jo voldsom variasjon, oppe i 37,9 i basaltemp?! Det hadde vært skikkelig feber for meg.. :p

Tips til alle som temper og bruker FertilityFriend appen, husk å endre det i innstillingene på FF. :happy: Da får dere opp andre som også temper vaginalt når dere skal søke opp og sammenligne charts.
Samme gjelder vel her, da kan vi andre se om det er vaginalt eller ei.
Jeg hopper ofte over de grafene som ikke er merket med vaginalt, for de gidder jeg ikke sammenligne med.
(Etter du har endret det i innstillingene, vil det stå øverst til høyre på grafen om det er vaginalt eller ei)
Jeg har innstillingen på vaginal temping på FF appen. Men det kommer likevel ikke opp på graf-bildet. Ser noen får det opp. Jeg har gratisversjonen, kan det være derfor?

Jeg ser dippen din var før positiv el-test. Hos meg kom den dagen etter første positiv test, som er da jeg pleier å ha el, så jeg er rimelig sikker på at el var cd 11 ☺️
Tempen din har jo voldsom variasjon, oppe i 37,9 i basaltemp?! Det hadde vært skikkelig feber for meg.. :p
Jeg registrerer hudtemp via Fitbit så du kan ikke se direkte på tallene mine sånn sett :) men ser tydelig sjangeren likevel. Har tidligere brukt termometer (men gikk lei) og tempene følger likt med hudtemp bare ikke like vinglete :) anbefaler de som bruker Fitbit tempen å teste i tillegg :) det gjør jeg, og hsr veldig lett å tolke el fordi jeg etter noen år kjenner tegnene godt, bruker også sjekk av tappen daglig rundt el og får pgså veldig el smerter når egget slipper :) men fører ofså disse hud tempene spm også stemmer overens med eltemp. Men har ofte dip før selve el. Uansett om jeg bruker termometer :)

En annen spennende ting å se el på er via hvilepuls :) også utrolig fascinerende. Utrolig hvordan kroppen er :)

Her er brukt vanlig termometer , sen el men også dip noen dager før el :) ufattelig sen el da men ble gravid :) glad jeg ikke har så skrullete sykluser lenger :)

Vedlegg

• 9344463E-624C-476E-9DCF-760DDCBF5EE7.jpeg
    9344463E-624C-476E-9DCF-760DDCBF5EE7.jpeg
    387,4 KB · Visninger: 62
Tempen din har jo voldsom variasjon, oppe i 37,9 i basaltemp?! Det hadde vært skikkelig feber for meg.. :pvi
Vi er ganske likt i løypa nå da? :) 2 dpo her. Enn du? Når skal du teste ? :) jeg tror jeg tester 8 dpo…

Her er brukt vanlig termometer , sen el men også dip noen dager før el :) ufattelig sen el da men ble gravid :) glad jeg ikke har så skrullete sykluser lenger :)
Her er mine grafer fra nå og tidligere. Før har de vært ganske like, men denne er helt annerledes. Skylder på Utrogestanen fra forrige syklus :p
D2D9D34D-280C-422D-B1CA-6AC5C2DB8B80.jpeg

Vi er ganske likt i løypa nå da? :) 2 dpo her. Enn du? Når skal du teste ? :) jeg tror jeg tester 8 dpo…
Ja, jeg er 3 dpo ☺️ Jeg tenker å prøve og vente til 15 dpo, siden jeg må gå på Utrogestan frem til da. Har de forrige 3 pp’ene fått én positiv test hver syklus på tidligtestene fra MS, når jeg har testet fra 8-9 dpo, så det gidder jeg ikke mer :p

Positiv el-test i går ettermiddag og kveld. Spent på om den er positiv eller negativ i dag. Jeg våknet én time før jeg skulle ta tempen(etter 3 timer sammenhengende søvn). Jeg sovnet igjen med én gang, vet ikke om det påvirket noe. Uansett er vel tempen fortsatt ganske jevn, og man vil nok lett se om eggløsning har vært :angelic:

D6A2AD02-B4F1-4C7E-98D5-849DD33F1280.png

Last edited:
Det er fælt med overgangen fra oral til vaginal temp, nå har jeg null kontroll frem til det har gått en syklus og jeg får litt historikk :hilarious:

Ja, jeg er 3 dpo ☺️ Jeg tenker å prøve og vente til 15 dpo, siden jeg må gå på Utrogestan frem til da. Har de forrige 3 pp’ene fått én positiv test hver syklus på tidligtestene fra MS, når jeg har testet fra 8-9 dpo, så det gidder jeg ikke mer :p
Ja best å vente om man klarer :)

Back
Topp