Så utrolig gjevn kurve du har!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig gjevn kurve du har!
Ja Håper EL kommer snart!Så utrolig gjevn kurve du har!
Når pleier du å ha el?Ja Håper EL kommer snart!
Første gangen jeg temper for å se når EL er. Men har hatt positiv el-test på CD 14 og 15 den siste tiden(før svangerskapsavbruddet, hadde svangerskapsavbrudd 6. nov, 14+5). Vet ikke hvordan syklusen blir framover pga det, men første syklus etter svangerskapsavbruddet ble på 38 dager. Jeg har gått opp vanvittig mye i vekt de siste månedene også, som også vil påvirke syklusen framover sikkertNår pleier du å ha el?
Får håpe kroppen kommer raskt tilbake i rytme igjen! Vekt trenger ikke å påvirke så mye, men selvfølgelig kan det også skje. Får håpe det ikke har noe påvirkning for degFørste gangen jeg temper for å se når EL er. Men har hatt positiv el-test på CD 14 og 15 den siste tiden(før svangerskapsavbruddet, hadde svangerskapsavbrudd 6. nov, 14+5). Vet ikke hvordan syklusen blir framover pga det, men første syklus etter svangerskapsavbruddet ble på 38 dager. Jeg har gått opp vanvittig mye i vekt de siste månedene også, som også vil påvirke syklusen framover sikkert
Ja Var plaget med lange sykluser tidligere da jeg var overvektig, så dårlig erfaring. Håper ikke kroppen har rukket å registrere overvekten endaFår håpe kroppen kommer raskt tilbake i rytme igjen! Vekt trenger ikke å påvirke så mye, men selvfølgelig kan det også skje. Får håpe det ikke har noe påvirkning for deg
Krysser fingrene for deg! Gleder meg til å følge den fantastiske temp kurven dinJa Var plaget med lange sykluser tidligere da jeg var overvektig, så dårlig erfaring. Håper ikke kroppen har rukket å registrere overvekten enda
Haha Takk Gleder meg hver morgen til tempingKrysser fingrene for deg! Gleder meg til å følge den fantastiske temp kurven din
En halvtime fra eller til spiller ikke så stor rolle, og da trenger du ikke å justere, men om det blir en time forskjell, pleier jeg å justere tempen. Jeg bruker denne nettsiden til å justere den https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.phpHei, ny på temping så lurer på hvordan dere justerer tempen etter tidspunkt når man ikke måler helt til samme tid hver dag? Jeg våkner ofte tidlig og det er vel bedre jeg måler da (og sover videre) enn at jeg ikke måler og så bare får sovet et par timer før jeg står opp? Typ i dag våknet jeg 0430 og målte tempen, men vanligvis vil jeg nok måle den 0530. Hvor mye har det å si? Var forøvrig 0,3 i temp forskjell fra i går er bare på cd 4
Dette ble sikkert veldig rotete, men håper noen her inne skjønner hva jeg spør etter
Dere som gikk fra å tempe oralt til å tenpe vaginalt, var tempen en god del høyere vaginalt?
Ahh, perfekt! Takk!
Min også bare går nedover + at det stadig er blod på papiret. Fryser vel ihjel snart Jeg måler vaginalt.Går nedover og nedover Vis vedlegget 395198
Ja, varmt og godt der nedeDere som gikk fra å tempe oralt til å tenpe vaginalt, var tempen en god del høyere vaginalt?
Vaginalt her ogsåMin også bare går nedover + at det stadig er blod på papiret. Fryser vel ihjel snart Jeg måler vaginalt.
Du kan jo ha hatt tidlig el? Jeg temper rektalt jeg, da er den alltid «lik» ift utgangspunkt.Merkelig at tempen gikk ned så mye i dag, men jeg lurer på om jeg skal sette den som ugyldig. Kaldt på soverommet, og jeg lå delvis utenfor dyna da jeg våknet og mulig munnen var litt åpen (temper under tunga). Tok tempen i skjeden rett etterpå, og der var den 36,67, mot 36,25 i munnen..Vis vedlegget 395499