Vi som temper

Når pleier du å ha el?
Første gangen jeg temper for å se når EL er. Men har hatt positiv el-test på CD 14 og 15 den siste tiden(før svangerskapsavbruddet, hadde svangerskapsavbrudd 6. nov, 14+5). Vet ikke hvordan syklusen blir framover pga det, men første syklus etter svangerskapsavbruddet ble på 38 dager. Jeg har gått opp vanvittig mye i vekt de siste månedene også, som også vil påvirke syklusen framover sikkert :sorry:

Første gangen jeg temper for å se når EL er. Men har hatt positiv el-test på CD 14 og 15 den siste tiden(før svangerskapsavbruddet, hadde svangerskapsavbrudd 6. nov, 14+5). Vet ikke hvordan syklusen blir framover pga det, men første syklus etter svangerskapsavbruddet ble på 38 dager. Jeg har gått opp vanvittig mye i vekt de siste månedene også, som også vil påvirke syklusen framover sikkert :sorry:
Får håpe kroppen kommer raskt tilbake i rytme igjen! Vekt trenger ikke å påvirke så mye, men selvfølgelig kan det også skje. Får håpe det ikke har noe påvirkning for deg :)

Får håpe kroppen kommer raskt tilbake i rytme igjen! Vekt trenger ikke å påvirke så mye, men selvfølgelig kan det også skje. Får håpe det ikke har noe påvirkning for deg :)
Ja :sorry: Var plaget med lange sykluser tidligere da jeg var overvektig, så dårlig erfaring. Håper ikke kroppen har rukket å registrere overvekten enda :dead: :hilarious:

:chicken:

48EE91DB-C081-40F7-B078-19171F850B31.png

Hei, ny på temping så lurer på hvordan dere justerer tempen etter tidspunkt når man ikke måler helt til samme tid hver dag? Jeg våkner ofte tidlig og det er vel bedre jeg måler da (og sover videre) enn at jeg ikke måler og så bare får sovet et par timer før jeg står opp? Typ i dag våknet jeg 0430 og målte tempen, men vanligvis vil jeg nok måle den 0530. Hvor mye har det å si? Var forøvrig 0,3 i temp forskjell fra i går :bored: er bare på cd 4:angelic:

Dette ble sikkert veldig rotete, men håper noen her inne skjønner hva jeg spør etter:hilarious:

Hei, ny på temping så lurer på hvordan dere justerer tempen etter tidspunkt når man ikke måler helt til samme tid hver dag? Jeg våkner ofte tidlig og det er vel bedre jeg måler da (og sover videre) enn at jeg ikke måler og så bare får sovet et par timer før jeg står opp? Typ i dag våknet jeg 0430 og målte tempen, men vanligvis vil jeg nok måle den 0530. Hvor mye har det å si? Var forøvrig 0,3 i temp forskjell fra i går :bored: er bare på cd 4:angelic:

Dette ble sikkert veldig rotete, men håper noen her inne skjønner hva jeg spør etter:hilarious:
En halvtime fra eller til spiller ikke så stor rolle, og da trenger du ikke å justere, men om det blir en time forskjell, pleier jeg å justere tempen. Jeg bruker denne nettsiden til å justere den https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php

Merkelig at tempen gikk ned så mye i dag, men jeg lurer på om jeg skal sette den som ugyldig. Kaldt på soverommet, og jeg lå delvis utenfor dyna da jeg våknet og mulig munnen var litt åpen (temper under tunga). Tok tempen i skjeden rett etterpå, og der var den 36,67, mot 36,25 i munnen..
EDD3895F-5C95-4400-A1B9-7C315913753D.jpeg

Merkelig at tempen gikk ned så mye i dag, men jeg lurer på om jeg skal sette den som ugyldig. Kaldt på soverommet, og jeg lå delvis utenfor dyna da jeg våknet og mulig munnen var litt åpen (temper under tunga). Tok tempen i skjeden rett etterpå, og der var den 36,67, mot 36,25 i munnen..Vis vedlegget 395499
Du kan jo ha hatt tidlig el? Jeg temper rektalt jeg, da er den alltid «lik» ift utgangspunkt.

Back
Topp