Vi som temper

Dere erfarne tempere: er EL den dagen tempen er lavest, eller dagen etter når tempen har begynt å stige igjen? Eller er alltid EL den dagen FF-appen setter kryss? Jeg tester aldri etter EL, men temper hver dag og følger med på tappen og type utflod:shy:

Dere erfarne tempere: er EL den dagen tempen er lavest, eller dagen etter når tempen har begynt å stige igjen? Eller er alltid EL den dagen FF-appen setter kryss? Jeg tester aldri etter EL, men temper hver dag og følger med på tappen og type utflod:shy:
El er dagen før tempen begynner å stige. Tempen øker med ca 0,2-0,5°C 1-2 dager etter el ☺️

Jeg sov godt før temping :happy:
49EFB68F-7F74-40C2-928A-FD6B0F52C7AB.png

Hmm. Så rart. Sykdom? Urolig søvn?
Nei, er ikke syk, og har sovet relativt godt om natta nå. Vanligvis våkner jeg flere ganger i løpet av natta, men nå har jeg kun våknet én gang mellom kl 04-04.30 (så har tempet da, og justert den til kl 05.15 som er da jeg egt temper).
Hadde mye slim i går (jeg pleier ikke ha så mye el-slim egentlig)… og tok en el-test i går, som var negativ, men hadde en svak strek (men sterkere enn forventet dersom el er cd 15-18 som vanlig)..
2A530868-AF11-4707-AE2D-A69BBE1BAE4C.jpeg

El er vel typisk den dagen før tempen stiger over coverline, om jeg har skjønt det rett. Den kan sikksakke litt hit og dit både før og etter, men vil sikksakke i et lavere område og et høyere område. Så EL skjer mellom den siste målingen i det lave området og den første målingen i det høye området :)
Stjeler et bilde fra et googlesøk for å illustrere (mye ryddigere enn mine egne kurver, som går mye hit og dit!):

Vedlegg

• 8C3E44D4-4C08-4D65-9670-FE5B6C71CDB1.jpeg
    8C3E44D4-4C08-4D65-9670-FE5B6C71CDB1.jpeg
    849 KB · Visninger: 55
Denne syklusen skjønner jeg meg ikke på. Mens var super kort og intens, 2 heavy dager og så 2 dager med nesten ingenting.
Fertilitetsmonitoren ga meg høy med én gang.
Så kommer ff og setter kryss 6 dager før, allerede på CD8?
Hvis det stemmer har vi vært sykt heldig med aksjelegging... For denne så jeg ikke komme!

Vedlegg

• Screenshot_20221222_060444_FF App.jpg
    Screenshot_20221222_060444_FF App.jpg
    291,2 KB · Visninger: 51
Denne syklusen skjønner jeg meg ikke på. Mens var super kort og intens, 2 heavy dager og så 2 dager med nesten ingenting.
Fertilitetsmonitoren ga meg høy med én gang.
Så kommer ff og setter kryss 6 dager før, allerede på CD8?
Hvis det stemmer har vi vært sykt heldig med aksjelegging... For denne så jeg ikke komme!
Ganske likt som meg egentlig… CD8 i dag, første dag med CB monitor denne syklusen, ga meg høy allerede. Og tempen steg allerede på cd6, så lurte nesten på om FF ville sette kryss i grafen min i dag :hilarious:

Men du har bare hatt Høy, ikke Maksimal? Er ikke det litt rart da..? Skulle tro du hadde fått maksimal på cd7, om el var cd8.. Jeg ville ha fortsatt å teste med monitoren til du enten får lav eller maksimal ☺️

4CBBC6BB-94C7-4D08-A989-C71BBB45364D.jpeg

Ganske likt som meg egentlig… CD8 i dag, første dag med CB monitor denne syklusen, ga meg høy allerede. Og tempen steg allerede på cd6, så lurte nesten på om FF ville sette kryss i grafen min i dag :hilarious:

Men du har bare hatt Høy, ikke Maksimal? Er ikke det litt rart da..? Skulle tro du hadde fått maksimal på cd7, om el var cd8.. Jeg ville ha fortsatt å teste med monitoren til du enten får lav eller maksimal ☺️

Vis vedlegget 395159
Ja kun fått høy, det samme forrige syklus! Men da var det første runde med monitor da.

Ja får bare fortsette :shy:

Back
Topp