Jeg tok Letrozol denne pp (uten hell). Følte ikke den påvirket tempen noe særlig.Noen som vet om Letrozol påvirker tempen på noen som helst måte? Har tatt det CD3-7
Vis vedlegget 395021
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok Letrozol denne pp (uten hell). Følte ikke den påvirket tempen noe særlig.Noen som vet om Letrozol påvirker tempen på noen som helst måte? Har tatt det CD3-7
Vis vedlegget 395021
Okei, takk for svarJeg tok Letrozol denne pp (uten hell). Følte ikke den påvirket tempen noe særlig.
El er dagen før tempen begynner å stige. Tempen øker med ca 0,2-0,5°C 1-2 dager etter elDere erfarne tempere: er EL den dagen tempen er lavest, eller dagen etter når tempen har begynt å stige igjen? Eller er alltid EL den dagen FF-appen setter kryss? Jeg tester aldri etter EL, men temper hver dag og følger med på tappen og type utflod
Hmm. Så rart. Sykdom? Urolig søvn?Altså hva skjer her?! Litt vel tidlig med el allerede på cd 5 eller?! Vis vedlegget 395056
Nei, er ikke syk, og har sovet relativt godt om natta nå. Vanligvis våkner jeg flere ganger i løpet av natta, men nå har jeg kun våknet én gang mellom kl 04-04.30 (så har tempet da, og justert den til kl 05.15 som er da jeg egt temper).Hmm. Så rart. Sykdom? Urolig søvn?
El er vel typisk den dagen før tempen stiger over coverline, om jeg har skjønt det rett. Den kan sikksakke litt hit og dit både før og etter, men vil sikksakke i et lavere område og et høyere område. Så EL skjer mellom den siste målingen i det lave området og den første målingen i det høye områdetDere erfarne tempere: er EL den dagen tempen er lavest, eller dagen etter når tempen har begynt å stige igjen? Eller er alltid EL den dagen FF-appen setter kryss? Jeg tester aldri etter EL, men temper hver dag og følger med på tappen og type utflod
Ganske likt som meg egentlig… CD8 i dag, første dag med CB monitor denne syklusen, ga meg høy allerede. Og tempen steg allerede på cd6, så lurte nesten på om FF ville sette kryss i grafen min i dagDenne syklusen skjønner jeg meg ikke på. Mens var super kort og intens, 2 heavy dager og så 2 dager med nesten ingenting.
Fertilitetsmonitoren ga meg høy med én gang.
Så kommer ff og setter kryss 6 dager før, allerede på CD8?
Hvis det stemmer har vi vært sykt heldig med aksjelegging... For denne så jeg ikke komme!
Ja kun fått høy, det samme forrige syklus! Men da var det første runde med monitor da.Ganske likt som meg egentlig… CD8 i dag, første dag med CB monitor denne syklusen, ga meg høy allerede. Og tempen steg allerede på cd6, så lurte nesten på om FF ville sette kryss i grafen min i dag
Men du har bare hatt Høy, ikke Maksimal? Er ikke det litt rart da..? Skulle tro du hadde fått maksimal på cd7, om el var cd8.. Jeg ville ha fortsatt å teste med monitoren til du enten får lav eller maksimal
Vis vedlegget 395159
Såå jevnt og fint!Går nedover og nedover Vis vedlegget 395198
Den funker til en viss grad men du kan ikke stole helt blindt på den for den er ikke helt nøyaktig så ofte vanskelig å fastslå el på eksakt riktig dag.Noen som vet om fitbit med hudtempmåler er til å stole på?
Okei, men men får kanskje en pekepinn på omtrentlig?Den funker til en viss grad men du kan ikke stole helt blindt på den for den er ikke helt nøyaktig så ofte vanskelig å fastslå el på eksakt riktig dag.
Spent på veien videreSåå jevnt og fint!
Det var en fin og jevn graf! Nydelig! Det liker ocd’en minGår nedover og nedover Vis vedlegget 395198
Får se om jeg ødelegger for ocd’en i morgenDet var en fin og jevn graf! Nydelig! Det liker ocd’en min