Vi som temper

Tro om ikke EL var cd21 tross alt? Kanskje jeg skal starte på progesteron likevel :whacky011

Vedlegg

• CB98EB85-8734-447A-AABF-A7EEAAC7AB12.jpeg
    CB98EB85-8734-447A-AABF-A7EEAAC7AB12.jpeg
    773,8 KB · Visninger: 45
Minstemor var våken i natt så jeg hadde bare sovet 2,5 time da jeg tempet, skal jeg fortsatt legge den inn som vanlig eller droppe den?

Minstemor var våken i natt så jeg hadde bare sovet 2,5 time da jeg tempet, skal jeg fortsatt legge den inn som vanlig eller droppe den?
Jeg våknet 45 min før vanlig, tenkte meg om og sjekket klokka, sovnet igjen, og tempet til vanlig tid. Tror ikke kroppen var aktiv nok til at det påvirket temperaturen min :)

Jeg våknet 45 min før vanlig, tenkte meg om og sjekket klokka, sovnet igjen, og tempet til vanlig tid. Tror ikke kroppen var aktiv nok til at det påvirket temperaturen min :)
Jeg måtte lage flaske til minstemor og være litt på rommet hennes, så er redd jeg var for våken og aktiv.. Tempen jeg fikk var hvertfall under linja, er 6dpo i dag, så vet ikke om den blir rett:confused005

Dagens❤️ Må teste med Ladycomp'n til jeg er 5+0 for å bekrefte graviditet på den:hilarious:
Screenshot_20221216_075249_FF App.jpg

Jeg gleder meg til mensen er borte så jeg kan begynne å tempe igjen(temper vaginalt) :hilarious:

Ja, jeg fortsetter å tempe. Etter et par dager med negative LH-tester hadde jeg egentlig tenkt å slutte å teste etter eggløsning nå, men tror jeg skal fortsette med det også. Hvis EL faktisk var dagen etter positiv LH, er det uansett bare et par dager til mensen kommer siden jeg har så kort lutealfase, så svaret får jeg til slutt uansett :p
Men sykt frustrerende å kaste bort en hel måned, føler på et visst tidspress siden jeg ikke synes det er helt ideelt med november- eller desemberbarn :confused:
Nå er jeg veldig nysgjerrig her, men hvorfor er ikke november-desember ideelt?

Jeg har bursdag sent i november og har ikke tatt skade av det altså. ❤️

Nå er jeg veldig nysgjerrig her, men hvorfor er ikke november-desember ideelt?

Jeg har bursdag sent i november og har ikke tatt skade av det altså. ❤️
Håper ikke jeg lyder som en negativ elitist nå, men tanken min er mest ift dette med å alltid være yngst i mange sammenhenger, i tillegg til tanken på at jo mindre de er første vinteren i barnehage desto mer blir de sittende i snøen uten å kunne bevege seg i alle klærne, det er mindre og mindre sjanse for å få plass i den barnehagen vi veldig gjerne også vil ha søsken i etter hvert som månedene går etter hovedopptak, osv. Venner jeg har med bursdag tett på jul synes det er dritt, selv om det naturligvis ikke er krise det heller. Men selvsagt; november- og desemberbarn trenger på ingen måte ha det dårlig! Det er bare noe jeg har tenkt i all enkelhet at jeg helst ikke ville. Etter forrige fødsel hadde jeg veldig klare tanker om at jeg ikke vil føde midt i høysesongen når avdelingene er enda mer presset enn resten av året, men ender vi med å prøve lenge og så få et julibarn skal jeg jo heller ikke la det stoppe noe :)

Håper ikke jeg lyder som en negativ elitist nå, men tanken min er mest ift dette med å alltid være yngst i mange sammenhenger, i tillegg til tanken på at jo mindre de er første vinteren i barnehage desto mer blir de sittende i snøen uten å kunne bevege seg i alle klærne, det er mindre og mindre sjanse for å få plass i den barnehagen vi veldig gjerne også vil ha søsken i etter hvert som månedene går etter hovedopptak, osv. Venner jeg har med bursdag tett på jul synes det er dritt, selv om det naturligvis ikke er krise det heller. Men selvsagt; november- og desemberbarn trenger på ingen måte ha det dårlig! Det er bare noe jeg har tenkt i all enkelhet at jeg helst ikke ville. Etter forrige fødsel hadde jeg veldig klare tanker om at jeg ikke vil føde midt i høysesongen når avdelingene er enda mer presset enn resten av året, men ender vi med å prøve lenge og så få et julibarn skal jeg jo heller ikke la det stoppe noe :)
Neida, dette er jo ditt barn og din graviditet. Så akkurat når du ønsker å få barn må være helt opp til deg. Her er det ikke noe ønske om å legge seg bort i det. :)

Og jeg kan skrive under at det ikke er krise. Mulig at mitt 17- og 19-årige meg ikke ville vært helt enig, men i dag synes jeg det er helt fabelaktig at mine venner blir eldst først. Da er jo jeg såååå mye yngre i noen måneder!

Tror jeg kan ta en temp i morgen uten at det blir for mye gris :laughing002 Mensen er snart over og forbi :shy:

Back
Topp