Vi som temper

Trodde egentlig at tempen skulle være lavere :bored: Men nå er det første gangen jeg temper i begynnelsen av syklusen da. Jeg må bla meg bakover og se på deres temp :bookworm: Jeg tempet ikke på CD2-4 pga mensen. Temper vaginalt.
DCE98F66-8684-4951-85B6-E9CED70DCA90.png

Hei!
Tror dere EL har vært? Eller er tempen høy fordi jeg var ute i går og tok noen glass vin? Vi bør vel fortsatt legge aksjer et par dager til?
(Tempen i dag er tatt 1t før normalt)

Screenshot_20221218_101706.jpg
Screenshot_20221218-101404_Premom.jpg

Neida, dette er jo ditt barn og din graviditet. Så akkurat når du ønsker å få barn må være helt opp til deg. Her er det ikke noe ønske om å legge seg bort i det. :)

Og jeg kan skrive under at det ikke er krise. Mulig at mitt 17- og 19-årige meg ikke ville vært helt enig, men i dag synes jeg det er helt fabelaktig at mine venner blir eldst først. Da er jo jeg såååå mye yngre i noen måneder!
Takk - det var et fint perspektiv å ha med seg. Man tenker jo lett mest på når de er små, men dette blir jo faktisk helt annerledes som voksen ;)

Rart så tidlig den dukka opp.. Pleier ikke ha før cd 14-18. Hadde jo positiv test i går kl 12 så tenkte det tidligst ville skje i dag:bored:
Kan jo også hende at det skjer i dag eller i morgen! Vanskelig å vite når den ene tempen er litt off :)

Ja.. Dårlig timing med det julebordet. Men er jo helt min egen skyld at jeg valgte å drikke litt vin :confused005
Det er kanskje mer verdt å ha det hyggelig enn å ha full kontroll på tempen :)
Min kurve ser helt sinnsyk ut denne mnd, men det var noro og covid, så ikke like hyggelig grunn :p

Trooor jeg har hatt eggløsning omsider, da. Men FF klarte ikke å konkludere. I og med at jeg startet på progesteron kan man ikke tolke så mye ut av høy temp de siste dagene heller...

Vedlegg

• 1EB49461-4AED-4BE1-9738-3756744B9740.jpeg
    1EB49461-4AED-4BE1-9738-3756744B9740.jpeg
    822,3 KB · Visninger: 48
Trooor jeg har hatt eggløsning omsider, da. Men FF klarte ikke å konkludere. I og med at jeg startet på progesteron kan man ikke tolke så mye ut av høy temp de siste dagene heller...
Ser sånn ut på CM og OPK da, men vet jo aldri helt. Blir spennende fremover :happy:

Ser sånn ut på CM og OPK da, men vet jo aldri helt. Blir spennende fremover :happy:
Pleier sjelden å ha så mange halvpositive LH-tester og SÅ mange dager med EL-slim, men tror kroppen innså at det var best å vente til verste uka med covid hadde lagt seg før den gikk all in med eggløsning ;) Om det ble en spire ut av det får jeg vite i løpet av noen få dager nå! Veldig spennende :D

Pleier sjelden å ha så mange halvpositive LH-tester og SÅ mange dager med EL-slim, men tror kroppen innså at det var best å vente til verste uka med covid hadde lagt seg før den gikk all in med eggløsning ;) Om det ble en spire ut av det får jeg vite i løpet av noen få dager nå! Veldig spennende :D
Kjenner det murrer bra nede i magen nå, så tror kanskje EL er på gang nå. Ble stressa ista da mannen ville spille dataspill et par timer før vi legger aksjer. Altså det haster!! Neida, joda.. :hilarious:

Kjenner det murrer bra nede i magen nå, så tror kanskje EL er på gang nå. Ble stressa ista da mannen ville spille dataspill et par timer før vi legger aksjer. Altså det haster!! Neida, joda.. :hilarious:
Haha, kjenner igjen den urolige følelsen der!

Noen som vet om Letrozol påvirker tempen på noen som helst måte? Har tatt det CD3-7 :shy:
7EC97954-B95B-449D-8B6B-B0DCDE4458DD.png

Back
Topp