Huff, skjønner frustrasjonen. Var så stressa da jeg skulle begynne på det denne syklusen også, for at jeg skulle bomme på el-dagen. Jeg skulle starte dagen etter el…
Men hva skjer egentlig med kurven din? Hvorfor er det ikke streker mellom prikkene dine midt i der? Aldri vært borti det heller..
Jeg fikk forresten ikke kryss da jeg haket av på progesteron, så jeg måtte la være å registrere det. Kanskje det er noe du har registrert som påvirker krysset?
Den ignorerer temperaturen fra de dagene jeg har lagt inn feber, tror det er der du ser
De jeg bare har krysset av "illness" på får åpne prikker, mens feber ignorerer den. Kanskje jeg skal legge inn "discard" på alle rundt sykdom og se om det endrer noe!
Nei, det fikset heller ikke noe, gitt. Mulig jeg bare må få ut fra subjektiv tolkning av kurve og symptomer, altså. Ifølge tester og symptomer burde EL vært på søndag, men sånn som tempen ser ut tror jeg nesten det er mer sannsynlig at den var i går. Er iaf ganske sikker på at den har vært, så det burde være trygt å starte på progesteron i morgen? Viktigste er vel å vente til etter eggløsning, siden folk får beskjed om å begynne på litt forskjellig dag...