Vi som temper

Noen la ut en link, hvor man kunne regulere tempen mtp klokkeslett. Finner den ikke igjen. Har dere den, og evt kan legge linken inn hit?
Får nemlig aldri tempet til samme klokkeslett hver dag .

Håper mensen kommer i løpet av dagen. Begynte å spotte i går kveld :dance008

Vedlegg

• EA92465E-D96E-45F3-9EE0-5727F46E8B04.png
    EA92465E-D96E-45F3-9EE0-5727F46E8B04.png
    37,4 KB · Visninger: 67
Det var min som svingte (og gjør det fremdeles :wideyed:) er 6+4 idag:)
har sluttet og tempe, men applewatch måler daglig, så her kan du se svingningene mine! Forsåvidt under coverline flere ganger før pos test også, så alt er mulig:hilarious: har så troa på at det holder hos deg:Heartred dette skal gå fint!!

Takk for at du la ut chart'n❤️ Testene er mye svakere enn jeg er vant til å få, men lurer på om blastoen har vært i dvale og festet seg sent, kanskje og at det er grunnen?! Men vi får nå se❤️ tester hver dag jeg, så:hilarious::angel5

Krysser fingre og tær❤️ klamrer seg nok godt fast :smiley-angelic003 :love7

Tror dessverre ikke det gikk denne gang. Testet på ganske konsentrert urin nå, og den er blitt svakere.. æsj altså, var nok en streifer :(
20221212_175155.jpg

Er det mulig? :wideyed: Holder en knapp på lite fargestoff!
Neineinei dette skulle jo være terminspire:arghh:
Ja, kjenner jeg ble lei meg nå :sad002 :( var jo redd for kjemisk pga så svake streker, men håpet nok litt likevel:sorry: Har SÅ vondt i korsryggen(sånn typ mensenvondt) og magen. Æsj altså... kjenner jeg bare må være litt lei meg noen dager, før det er opp på hesten igjen❤️

Ja, kjenner jeg ble lei meg nå :sad002 :( var jo redd for kjemisk pga så svake streker, men håpet nok litt likevel:sorry: Har SÅ vondt i korsryggen(sånn typ mensenvondt) og magen. Æsj altså... kjenner jeg bare må være litt lei meg noen dager, før det er opp på hesten igjen❤️
Masse trøsteklemmer til deg ❤️ når er ikm? Var dette insett? Håper allikevel :smiley-angelic001 :Heartred

Masse trøsteklemmer til deg ❤️ når er ikm? Var dette insett? Håper allikevel :smiley-angelic001 :Heartred

Nei, nei, er hjemmelaget:angelic: Ikm er onsdag... er 12 dpo idag, men kjenner vondtene nå, så kanskje jeg begynner å blø imorgen, maybe... kjipt å måtte gå gjennom det igjen.. alltid en kjemisk før den sitter. Brukte 4 pp etter Kjemisk sist gang.. takk for trøsteklemmer❤️

Nei, nei, er hjemmelaget:angelic: Ikm er onsdag... er 12 dpo idag, men kjenner vondtene nå, så kanskje jeg begynner å blø imorgen, maybe... kjipt å måtte gå gjennom det igjen.. alltid en kjemisk før den sitter. Brukte 4 pp etter Kjemisk sist gang.. takk for trøsteklemmer❤️
Da skjønte ikke jeg hva blasto var allikevel :facepalm:
Men da sitter den uansett neste runde!❤️ og du havner vel i august da og eller? Uansett, trist med kjemisk (om det er det da)❤️

Da skjønte ikke jeg hva blasto var allikevel :facepalm:
Men da sitter den uansett neste runde!❤️ og du havner vel i august da og eller? Uansett, trist med kjemisk (om det er det da)

Skjønner ikke hva som skjedde her?! Det heter en blastcyst når den er blitt en celleklump på 100 celler også smelter inn i livmoren♡ neste pp blir september bebis, om den sitter da❤️ Har 2 septemberbarn ifra før også :joyful: ja, har så vondt nå, så kjenner hva som er på gang i tillegg til at testene minker i styrke.

Ble ingen mensen i går. Spottet ikke en gang i går, enda jeg gjorde det dagen før. Håper mensen kommer i dag da!! :shifty:

Vedlegg

• 78D0B865-E8B6-4DA1-8439-529FCB151E91.png
    78D0B865-E8B6-4DA1-8439-529FCB151E91.png
    38 KB · Visninger: 50
Back
Topp