Vi som temper

Endelig vår tur :joyful:

Vedlegg

• _20170115_103804.JPG
    _20170115_103804.JPG
    143,1 KB · Visninger: 70
Ehm. Jeg sovna rundt 00.30 inatt, og våkna 04.30. Målte når jeg våkna, itilfelle jeg ikke skulle få sove igjen, noe jeg ikke gjorde. :eek:
Kan jeg stole på den målingen?

Ehm. Jeg sovna rundt 00.30 inatt, og våkna 04.30. Målte når jeg våkna, itilfelle jeg ikke skulle få sove igjen, noe jeg ikke gjorde. :eek:
Kan jeg stole på den målingen?
Stole på den kan du jo, men den vil jo mest sannsynlig være en del lavere enn om du hadde målt til «riktig» tid. I slike tilfeller pleier jeg bare å legge inn målingen som den er, men skrive en kommentar. Det er som regel fullt mulig å lese kurven likevel.

Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. :banghead: Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende.. :dead:

Ja, jeg har teste det samme. Om jeg temper 2 timer senere enn jeg pleier bruker den å være 0,3 grader høyere enn når jeg temper til tiden.

Stole på den kan du jo, men den vil jo mest sannsynlig være en del lavere enn om du hadde målt til «riktig» tid. I slike tilfeller pleier jeg bare å legge inn målingen som den er, men skrive en kommentar. Det er som regel fullt mulig å lese kurven likevel.

OK :)
La den inn, også skriver jeg kommentar :)

Gratulerer. :D
Hvilken pp er dere i? :)
Takk ❤
Har vært aktiv i 3 pp'er med temping og tester, men vi begynte for ett halvt år siden. Så har jo egentlig ikke prøvd så lenge, men fått beskjed om at det blir vanskelig å klare det alene! Så da blir lykken ekstra stor

Tempen min har oppført seg så uvanlig denne pp, også før el. Svært lav temp fram til el, og veldig til stigning. Nå er jeg egentlig på temp etter el. Tiden går for sakte!

Skjermbilde 2017-01-15 kl. 13.35.47.png

Gratulerer såååå mye!! :happy::joyful: Har dere prøvd lenge?
Takk! ❤ ja, da stemte grafen! Nesten litt skummelt at det kan tydes så tidlig!
Har prøvd ett halvt år nå men første gang jeg har prøvd wild yam. Lest mye skummelt, så skal trapp forsiktig ned her

Denne ser jo trifasisk ut!

Har alltid svingninger i dpo-land, så jeg er ikke så sikker på at det har noe med graviditet å gjøre. Jeg føler meg derimot veldig positiv denne pp, tross null symptomer utenom at jeg klikket i vinkel på mannen min i går. Han var utålmodig med meg og jeg med han, men vanligvis ville jeg taklet det litt bedre. Fikk bare helt raserianfall (nesten) uten grunn :bag:

Har noen erfaring med når jeg kan begynne å tempe ogjen etter SA? Er 11 dager siden, har fortsatt litt utslag på g-test. Har ikke begynt med tempen enda, men vil gjerne ikke gå glipp av EL heller..

Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. :banghead: Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende.. :dead:
Hm.. Er det en festedipp vi ser her?

Har alltid svingninger i dpo-land, så jeg er ikke så sikker på at det har noe med graviditet å gjøre. Jeg føler meg derimot veldig positiv denne pp, tross null symptomer utenom at jeg klikket i vinkel på mannen min i går. Han var utålmodig med meg og jeg med han, men vanligvis ville jeg taklet det litt bedre. Fikk bare helt raserianfall (nesten) uten grunn :bag:
Har vel ikke hatt noen symptomer selv, sikkert hvis jeg legger godviljen til. Så jeg har håp for Romaspire ❤

Back
Topp