Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer sååå mye! [emoji173]Endelig vår tur
Gratulerer.Endelig vår tur
Gratulerer såååå mye!! Har dere prøvd lenge?Endelig vår tur
Da var det riktig som vi trodde ang grafen din da.. hi hi.. så gøy! Var det første pp du prøvde wild yam?Endelig vår tur
Endelig vår tur
Stole på den kan du jo, men den vil jo mest sannsynlig være en del lavere enn om du hadde målt til «riktig» tid. I slike tilfeller pleier jeg bare å legge inn målingen som den er, men skrive en kommentar. Det er som regel fullt mulig å lese kurven likevel.Ehm. Jeg sovna rundt 00.30 inatt, og våkna 04.30. Målte når jeg våkna, itilfelle jeg ikke skulle få sove igjen, noe jeg ikke gjorde.
Kan jeg stole på den målingen?
Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende..
Stole på den kan du jo, men den vil jo mest sannsynlig være en del lavere enn om du hadde målt til «riktig» tid. I slike tilfeller pleier jeg bare å legge inn målingen som den er, men skrive en kommentar. Det er som regel fullt mulig å lese kurven likevel.
Takk! ❤Gratulerer sååå mye! [emoji173]
Takk ❤Gratulerer.
Hvilken pp er dere i?
Takk! ❤ ja, da stemte grafen! Nesten litt skummelt at det kan tydes så tidlig!Gratulerer såååå mye!! Har dere prøvd lenge?
Takk ❤ ❤Gratulerer!
Denne ser jo trifasisk ut!Tempen min har oppført seg så uvanlig denne pp, også før el. Svært lav temp fram til el, og veldig til stigning. Nå er jeg egentlig på temp etter el. Tiden går for sakte!
Vis vedlegget 215524
Denne ser jo trifasisk ut!
Hm.. Er det en festedipp vi ser her?Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende..
Har vel ikke hatt noen symptomer selv, sikkert hvis jeg legger godviljen til. Så jeg har håp for Romaspire ❤Har alltid svingninger i dpo-land, så jeg er ikke så sikker på at det har noe med graviditet å gjøre. Jeg føler meg derimot veldig positiv denne pp, tross null symptomer utenom at jeg klikket i vinkel på mannen min i går. Han var utålmodig med meg og jeg med han, men vanligvis ville jeg taklet det litt bedre. Fikk bare helt raserianfall (nesten) uten grunn