Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å ta 3 tabletter frem til ikm og så trappe ned etter det i en ukes tid kanskje. Har ikke helt bestemt meg enda.. Du?Tenker å vente til IKM. Enten så blir det jubel eller så blir det trøstespising under dyna
Men om grafen virker lovende går det en test på mandag!
Har du satt noen testedag?
Og! fortsetter du på 3 tabletter daglig frem til eventuelt positiv test, eller trapper du ned?
Cd14 eller cd15, tenker jeg (holder en knapp på 15) - får se hva FF sier om et par dager! Jeg har også to dager med positiv EL-test, men ut i fra tempingen ser det ut som om EL er på dag to med positiv test hos meg.Vis vedlegget 215265 Hvilken dag tror dere el var? Og tror dere vi rakk å få lagt inn aksjer tidsnok?
Merket ingen el-smerter og pleier alltid det. Heller ikke sikker på el-slim. Og litt usikker på el-testene også, men tror de var positive.
Har presist samme plan som degTenkte å ta 3 tabletter frem til ikm og så trappe ned etter det i en ukes tid kanskje. Har ikke helt bestemt meg enda.. Du?
Krysser fingrene for at det er spiresymtomer og ikke tante symptomer9 dpo idag.
Grafen er høy og fin, men har ingen god følelse begynner å bli ømt under puppene og det betyr som regel at kroppen gjør seg klar for tante besøk..
Kom på at jeg skal ha jentekveld ned rødvin her idag, så tok en test for å være sikker! Hva tror du?Krysser fingrene for at det er spiresymtomer og ikke tante symptomer
Kom på at jeg skal ha jentekveld ned rødvin her idag, så tok en test for å være sikker! Hva tror du? Vis vedlegget 215393
Håper! Fikk innkalling til lapraskopi igår! Så hadde vært magisk om dette stemmer!Jeg ser i alle fall en strek! Altså to streker til sammen Så spennende!!
Jeg skimter noe, men har du originalen? Synes det er så vanskelig å se på negativene.Kom på at jeg skal ha jentekveld ned rødvin her idag, så tok en test for å være sikker! Hva tror du? Vis vedlegget 215393
Håper! Fikk innkalling til lapraskopi igår! Så hadde vært magisk om dette stemmer!
Får beskjed om at filen er for stor til å laste opp? Noen ideer på hva jeg kan gjøre? Synes fokus på snap er så dårligJeg skimter noe, men har du originalen? Synes det er så vanskelig å se på negativene.
Fikk beskjed når jeg var 14 om at jeg har endometriose. Så har gått på p-piller, p-stav og p-sprøyte. Var på gu og fikk beskjed om at jeg ikke kunne forvente å bli gravid på egenhånd uten hjelp. Så har ikke prøvd noe mer enn halvt år, men blir sykemeldt hver gang tr kommer for jeg får så kraftig betennelse. Så om dette er virkelig er sant, så skjønner hele familien det neste ukeSå dere har prøvd lenge, da? Blir helt rørt, jeg. Hehe <3
Som jeg svarte deg i den andre tråden har ikke FF detektert EL ennå. Har du brukt EL-tester i tillegg, eller hatt noen symptomer på EL? Vet du sånn ca når i syklusen du pleier å ha EL?Første dag i siste mens er 26.desember. Fikk ladycomp samme dag som første temperaturregistrering. Men jeg klarer jo ikke å lese dette. 12 dager til IKM, relativt regelmessig sykluse på 30 dager. Er det håp denne mnd ?