Vi som temper

ImageUploadedByBV Forum1484297645.338486.jpg

5 dpo, dagene snegler seg avgårde!

25820a66dec07175f966798ea0d1839f.jpg

Blir nok ingen mini baby denne pp'en heller,,,
Tempen går så mye ned at set er nok bare å vente på tr nå..

Tenker å vente til IKM. Enten så blir det jubel eller så blir det trøstespising under dyna :joyful:
Men om grafen virker lovende går det en test på mandag!
Har du satt noen testedag?
Og! fortsetter du på 3 tabletter daglig frem til eventuelt positiv test, eller trapper du ned?
Tenkte å ta 3 tabletter frem til ikm og så trappe ned etter det i en ukes tid kanskje. Har ikke helt bestemt meg enda.. Du?

IMG_1209.PNG
Hvilken dag tror dere el var? Og tror dere vi rakk å få lagt inn aksjer tidsnok?
Merket ingen el-smerter og pleier alltid det. Heller ikke sikker på el-slim. Og litt usikker på el-testene også, men tror de var positive.

Vis vedlegget 215265 Hvilken dag tror dere el var? Og tror dere vi rakk å få lagt inn aksjer tidsnok?
Merket ingen el-smerter og pleier alltid det. Heller ikke sikker på el-slim. Og litt usikker på el-testene også, men tror de var positive.
Cd14 eller cd15, tenker jeg (holder en knapp på 15) - får se hva FF sier om et par dager! Jeg har også to dager med positiv EL-test, men ut i fra tempingen ser det ut som om EL er på dag to med positiv test hos meg.

9 dpo idag.
Grafen er høy og fin, men har ingen god følelse :sorry: begynner å bli ømt under puppene og det betyr som regel at kroppen gjør seg klar for tante besøk..

Vedlegg

• Screenshot_20170114-084743.png
    Screenshot_20170114-084743.png
    324,5 KB · Visninger: 86
IMG_1210.PNG
Hmm begynner å lure på om el har vært ennå med lavere temp i dag. Er pausemåned på pergo så det kan vel forskyve el...

Jeg skimter noe, men har du originalen? Synes det er så vanskelig å se på negativene.
Får beskjed om at filen er for stor til å laste opp? Noen ideer på hva jeg kan gjøre? Synes fokus på snap er så dårlig:dead:

Så dere har prøvd lenge, da? Blir helt rørt, jeg. Hehe <3
Fikk beskjed når jeg var 14 om at jeg har endometriose. Så har gått på p-piller, p-stav og p-sprøyte. Var på gu og fikk beskjed om at jeg ikke kunne forvente å bli gravid på egenhånd uten hjelp. Så har ikke prøvd noe mer enn halvt år, men blir sykemeldt hver gang tr kommer:sorry: for jeg får så kraftig betennelse. Så om dette er virkelig er sant, så skjønner hele familien det neste uke :joyful:

Ingen kjempeøkning ennå, men EL var nok i går. Mye mer kremete utflod nå. Regner med det blir et hopp i morgen. :)
b878f9fa6823317b8a0378878d772e05.jpg

Første dag i siste mens er 26.desember. Fikk ladycomp samme dag som første temperaturregistrering. Men jeg klarer jo ikke å lese dette. 12 dager til IKM, relativt regelmessig sykluse på 30 dager. Er det håp denne mnd ?

Vedlegg

• Screenshot_20170113-200008.png
    Screenshot_20170113-200008.png
    597 KB · Visninger: 65
Første dag i siste mens er 26.desember. Fikk ladycomp samme dag som første temperaturregistrering. Men jeg klarer jo ikke å lese dette. 12 dager til IKM, relativt regelmessig sykluse på 30 dager. Er det håp denne mnd ?
Som jeg svarte deg i den andre tråden har ikke FF detektert EL ennå. :) Har du brukt EL-tester i tillegg, eller hatt noen symptomer på EL? Vet du sånn ca når i syklusen du pleier å ha EL?

Se på lærern sin kurve lenger opp på denne siden, så ser du hvordan det ser ut når EL har vært.

Back
Topp