Vi som temper

Kan man stole på at vaginal måling er helt riktig? Bruker A1 sitt termometer med bevegelig tupp.

25820a66dec07175f966798ea0d1839f.jpg

Blir nok ingen mini baby denne pp'en heller,,,
Tempen går så mye ned at set er nok bare å vente på tr nå..

Når hadde du el?

Blir tempen høyere eller lavere når en tester for tidlig eller for sent? Og hva skjer med tempen når man har sovet urolig, opp eller ned?
Kanskje forskjellig fra person til person?

Blir tempen høyere eller lavere når en tester for tidlig eller for sent? Og hva skjer med tempen når man har sovet urolig, opp eller ned?
Kanskje forskjellig fra person til person?
Ingen fasit, men generelt:
Tempe for tidlig: Lavere
Tempe for sent: Høyere
Ligge urolig: Høyere
For lite søvn: Kan slå begge veier, er min erfaring.

Som jeg svarte deg i den andre tråden har ikke FF detektert EL ennå. :) Har du brukt EL-tester i tillegg, eller hatt noen symptomer på EL? Vet du sånn ca når i syklusen du pleier å ha EL?

Se på lærern sin kurve lenger opp på denne siden, så ser du hvordan det ser ut når EL har vært.

Har ikke brukt el test denne PP, men den har som regel slått ut rundt disse tider. Får bare avvente å se på videre målinger osv.

9 dpo idag.
Grafen er høy og fin, men har ingen god følelse :sorry: begynner å bli ømt under puppene og det betyr som regel at kroppen gjør seg klar for tante besøk..

Veldig fin graf da :-)

Ja dagene går sent når man venter, når skal du teste? :) Fin og jevn kurve :)

Ja, den er fortsatt veldig jevn :-) Det er litt uvant! Pleier å ha mer opp og ned kurver. Jeg tenker at det blir en test på tirsdag, er da 9 dpo :-)

Regner med at du mener januar? Eller har du veldig lang syklus :joyful:

Haha, ja. Ops. Er i Roma på ikm, hadde vært veldig gøy med positiv test da. Hvis jeg tester tidligere er det kun om jeg får veldig tydelige symptomer. Da jeg ble gravid i oktober begynte jeg å spotte 9dpo, og tok derfor test 11 dpo. Spotting skjer aldri med meg, så det regner jeg som et symptom :)

Alle andre "symptomer" jeg har hatt har jo vist seg å ikke være noe!

Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. :banghead: Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende.. :dead:

Vedlegg

• Screenshot_20170115-083327.png
    Screenshot_20170115-083327.png
    425,3 KB · Visninger: 72
Ja, den er fortsatt veldig jevn :) Det er litt uvant! Pleier å ha mer opp og ned kurver. Jeg tenker at det blir en test på tirsdag, er da 9 dpo :)

Heldig med så fin kurve, min kurve denne måneden er helt rar, så er usikker på når el var.
Blir spennende på tirsdag da :)

IMG_1216.PNG
Rar kurve, kanskje en kombo av pause-mnd pergo og urolig søvn den siste tiden? Frustrerende å ikke vite el-dagen, pleier vanligvis å ha full kontroll.

Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. :banghead: Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende.. :dead:
Ja, det vil kunne gjøre store utslag.

Ingen fasit, men generelt:
Tempe for tidlig: Lavere
Tempe for sent: Høyere
Ligge urolig: Høyere
For lite søvn: Kan slå begge veier, er min erfaring.

Back
Topp