H
Hanne1090
Guest
Kan man stole på at vaginal måling er helt riktig? Bruker A1 sitt termometer med bevegelig tupp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 215223
5 dpo, dagene snegler seg avgårde!
Her går det oppover i dag Håper den blir der oppe!
Vis vedlegget 215397
Blir nok ingen mini baby denne pp'en heller,,,
Tempen går så mye ned at set er nok bare å vente på tr nå..
Oj.. her er det jo strek!!! Så spennende!!!Kom på at jeg skal ha jentekveld ned rødvin her idag, så tok en test for å være sikker! Hva tror du? Vis vedlegget 215393
Ingen fasit, men generelt:Blir tempen høyere eller lavere når en tester for tidlig eller for sent? Og hva skjer med tempen når man har sovet urolig, opp eller ned?
Kanskje forskjellig fra person til person?
Som jeg svarte deg i den andre tråden har ikke FF detektert EL ennå. Har du brukt EL-tester i tillegg, eller hatt noen symptomer på EL? Vet du sånn ca når i syklusen du pleier å ha EL?
Se på lærern sin kurve lenger opp på denne siden, så ser du hvordan det ser ut når EL har vært.
Litt uvist, mellom 31. Og 2. XpNår hadde du el?
Når smeller første test?Her går det oppover i dag Håper den blir der oppe!
Vis vedlegget 215397
9 dpo idag.
Grafen er høy og fin, men har ingen god følelse begynner å bli ømt under puppene og det betyr som regel at kroppen gjør seg klar for tante besøk..
Ja dagene går sent når man venter, når skal du teste? Fin og jevn kurve
Regner med at du mener januar? Eller har du veldig lang syklusJeg venter til ikm
ikm 20.02
Regner med at du mener januar? Eller har du veldig lang syklus
Ja, den er fortsatt veldig jevn Det er litt uvant! Pleier å ha mer opp og ned kurver. Jeg tenker at det blir en test på tirsdag, er da 9 dpo
Ja, det vil kunne gjøre store utslag.Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende..
Ingen fasit, men generelt:
Tempe for tidlig: Lavere
Tempe for sent: Høyere
Ligge urolig: Høyere
For lite søvn: Kan slå begge veier, er min erfaring.
Kjedelig.. vet jo at den blir høyere. Men syntes liksom det var så voldsom stor forskjell..Ja, det vil kunne gjøre store utslag.