Vi som temper

Har noen erfaring med når jeg kan begynne å tempe ogjen etter SA? Er 11 dager siden, har fortsatt litt utslag på g-test. Har ikke begynt med tempen enda, men vil gjerne ikke gå glipp av EL heller..
Det er bare å begynne! Jeg startet så fort jeg sluttet å blø, siden jeg temper vaginalt. Hadde fortsatt utslag på g-test, og dermed EL-tester som var positive og negative i hytt og pine, men tempen indikerte EL etter ca to uker. ;) Jeg følte i hvert fall at jeg «gjorde noe» da jeg begynte å tempe igjen, det ga meg en viss følelse av kontroll midt oppi det hele, selv om syklusen var litt på tur.

Takk! ❤ ja, da stemte grafen! Nesten litt skummelt at det kan tydes så tidlig!
Har prøvd ett halvt år nå men første gang jeg har prøvd wild yam. Lest mye skummelt, så skal trapp forsiktig ned her
Hm.. Er det en festedipp vi ser her?
Kjempegøy at det gikk å se det så tydelig på grafen! :D:D Er jo lov å håpe på en festedipp.. :nailbiting: Da satser vi på at wild yam er det som skal til.. hi hi :happy:

Det er bare å begynne! Jeg startet så fort jeg sluttet å blø, siden jeg temper vaginalt. Hadde fortsatt utslag på g-test, og dermed EL-tester som var positive og negative i hytt og pine, men tempen indikerte EL etter ca to uker. ;) Jeg følte i hvert fall at jeg «gjorde noe» da jeg begynte å tempe igjen, det ga meg en viss følelse av kontroll midt oppi det hele, selv om syklusen var litt på tur.

Okei! :) Jeg sluttet å blø for fire dager siden. Er 11 dager siden alt kom ut, og 13 dager siden jeg begynte å blø. Har veldig følelse på at EL ikke er så langt unna..Men mulig det er litt tidlig bare to uker etter? Uansett, temping kan jeg starte med så er jeg i gang igjen!

Et spm til! Registrerte du SAen som mensen i FF? Jeg vet at hjertet slo selv om jeg hadde fossblødd i to dager, og vet at alt kom ut på dag nr. 3 med blødning. Skal jeg isåfall telle det fra dagen det gikk galt?

Okei! :) Jeg sluttet å blø for fire dager siden. Er 11 dager siden alt kom ut, og 13 dager siden jeg begynte å blø. Har veldig følelse på at EL ikke er så langt unna..Men mulig det er litt tidlig bare to uker etter? Uansett, temping kan jeg starte med så er jeg i gang igjen!

Et spm til! Registrerte du SAen som mensen i FF? Jeg vet at hjertet slo selv om jeg hadde fossblødd i to dager, og vet at alt kom ut på dag nr. 3 med blødning. Skal jeg isåfall telle det fra dagen det gikk galt?
Jeg hadde MA, og det jeg la inn som første blødningsdag var den dagen jeg tok cytotec - men det spiller neppe noen stor rolle akkurat hva du legger inn som første dag, det er jo bare et par dager forskjell, og du kan nok regne med at første syklus ikke blir helt normal uansett. [emoji57]
Jeg hadde som sagt EL ca to uker etterpå, med fortsatt positiv g-test og greier, så alt er mulig. [emoji6] Håper du snart er i normal syklus igjen, og at ny spire sitter snart! [emoji173]

Beklager alle spørsmål, men jeg er ny på dette med temping og blir så usikker på alt :p Har egentlig gitt opp denne pp, og har tenkt å ringe lege for å få en sjekk, mtp at jeg har hatt så kort mellom blødningene (hvis man kan kalle det det når det bare er bittelitt som kommer). Men har hatt ømme pupper hele uken og i dag syns jeg det kunne virke som det kom litt EL-slim, så i kveld tok jeg en EL-test, og den ble sånn her:
ImageUploadedByBV Forum1484522255.345909.jpg

Kan det være at egget ikke ble sluppet og kroppen prøver på nytt? Syns det er litt rart siden jeg begynte å spotte på onsdag, og det har ikke gitt seg. Temperaturen fortsetter bare å synke..
ImageUploadedByBV Forum1484522523.981532.jpg

I dag var FF så frekk at den flyttet el-dagen til fra cd23 til cd29! Så da måtte jeg rett og slett skrive inn at jeg ikke hat hatt NOE el-slim siste uka. Så da flyttet den el-dag tilbake til cd 23. Hehe. Ble et sekund redd for at jeg skulle ha ekstremt lang syklus denne pp. Har allerede den lengste syklusen siden jeg begynte å tempe.

Skjermbilde 2017-01-16 kl. 11.40.40.png

I dag var FF så frekk at den flyttet el-dagen til fra cd23 til cd29! Så da måtte jeg rett og slett skrive inn at jeg ikke hat hatt NOE el-slim siste uka. Så da flyttet den el-dag tilbake til cd 23. Hehe. Ble et sekund redd for at jeg skulle ha ekstremt lang syklus denne pp. Har allerede den lengste syklusen siden jeg begynte å tempe.

Vis vedlegget 215679
Hm. FF flyttet krysset mitt tre ganger denne perioden. Så jeg også måtte fjerne en del på Cf for å få det riktig.
Men dette ser jo utrolig lovende ut! fra dpo 6 til dpo 7 er det ett kraftig hopp på tempen?
Krysser igjen fingrene for Romaspire ❤

Prøver å fortelle meg selv at jeg ikke har symptomer:joyful: men er støl nederst ved magen. Så må krympe meg sammen når jeg nyser eller hoster. Er veldig vått nedentil og litt ømme bryster.. Men dette får jeg uansett før tr. Så skal slappe av på tordag, da er det første milepæl: ikm ❤
Når drar du til Roma?

Sov for lenge i dag. Har skrudd av alarmen for temping i søvne.. :banghead: Også får jeg den store tempstigningen. Noen med erfaring? Kan den stige så mye fordi man temper litt under 2 timer senere? Eller tror dere at tempen hadde vært forholdsvis høy uansett? Tempet rett etter dyp søvn. Så frustrerende.. :dead:
Hvordan er tempen idag? ❤

Hm. FF flyttet krysset mitt tre ganger denne perioden. Så jeg også måtte fjerne en del på Cf for å få det riktig.
Men dette ser jo utrolig lovende ut! fra dpo 6 til dpo 7 er det ett kraftig hopp på tempen?
Krysser igjen fingrene for Romaspire ❤

Prøver å fortelle meg selv at jeg ikke har symptomer:joyful: men er støl nederst ved magen. Så må krympe meg sammen når jeg nyser eller hoster. Er veldig vått nedentil og litt ømme bryster.. Men dette får jeg uansett før tr. Så skal slappe av på tordag, da er det første milepæl: ikm ❤
Når drar du til Roma?

Drar til Roma torsdag. Håper virkelig temphoppet 6dpo er et godt tegn, har sett på de tideligere skjemaene mine at jeg ikke har hatt et sånt temphopp før :) Føler meg derimot ikke gravid i det hele tatt. Ikke ømme pupper heller, som jeg ofte har før TR. Ingen murringer eller noe som helst.

Hvordan er tempen idag? ❤
I dag var den lav igjen.. så krysset av for at tempen i går var ugyldig og da fjernet FF el-krysset. o_O Har ikke hatt noen klar stigning som har fortsatt heller. Og i dag kom det plutselig mye el-slim.. Og tr murringer har jeg hatt i 3 dager nå men ingen tr. Så nå begynner jeg å lure på om kroppen har prøvd på el og ikke fått det til og prøver igjen nå.. :meh:

Vedlegg

• Screenshot_20170116-134358.jpg
    Screenshot_20170116-134358.jpg
    603,4 KB · Visninger: 55
Drar til Roma torsdag. Håper virkelig temphoppet 6dpo er et godt tegn, har sett på de tideligere skjemaene mine at jeg ikke har hatt et sånt temphopp før :) Føler meg derimot ikke gravid i det hele tatt. Ikke ømme pupper heller, som jeg ofte har før TR. Ingen murringer eller noe som helst.
Spennende!:)

I dag var den lav igjen.. så krysset av for at tempen i går var ugyldig og da fjernet FF el-krysset. o_O Har ikke hatt noen klar stigning som har fortsatt heller. Og i dag kom det plutselig mye el-slim.. Og tr murringer har jeg hatt i 3 dager nå men ingen tr. Så nå begynner jeg å lure på om kroppen har prøvd på el og ikke fått det til og prøver igjen nå.. :meh:
Kan nesten virke sånn? har du brukt el tester ved siden av forresten? :)

Kan nesten virke sånn? har du brukt el tester ved siden av forresten? :)
Nei dessverre.. gikk selvsagt tom og har bestillt fra ebay (kina) i starten av desember. Men de har ikke kommet enda.. får ha litt sengekos i kveld i tilfelle. Men mulig det nå er forsent alikevel.. :depressed:

Nei dessverre.. gikk selvsagt tom og har bestillt fra ebay (kina) i starten av desember. Men de har ikke kommet enda.. får ha litt sengekos i kveld i tilfelle. Men mulig det nå er forsent alikevel.. :depressed:
Da krysser vi fingrene for at kroppen bare lurer deg ❤ :)

IMG_1229.PNG
Rødt kryss :)
Hvordan er dagens temp for dere andre i dag?

Hei jenter:)
Ny på temping her, men dette er spennende! På denne årstiden er det jo rimelig kaldt på rommet vårt:nailbiting: hvordan gjør dere det i forhold til temping? Varmer dere måleren først? Som idag, temperatur først med 36.44 og tar engang til og får 36.34 , ikke store forskjellen, liggende i senga begge målingene, ikke pratet eller noe.. temper vaginalt:happy:

Back
Topp