Vi som temper

Hei jenter:)
Ny på temping her, men dette er spennende! På denne årstiden er det jo rimelig kaldt på rommet vårt:nailbiting: hvordan gjør dere det i forhold til temping? Varmer dere måleren først? Som idag, temperatur først med 36.44 og tar engang til og får 36.34 , ikke store forskjellen, liggende i senga begge målingene, ikke pratet eller noe.. temper vaginalt:happy:
Jeg varmer termometeret i armhulen først.

Her er min lille kurve :hello2

Vedlegg

• IMG_4173.jpg
    IMG_4173.jpg
    186,1 KB · Visninger: 63
Dere tempere :p
Jeg startet å tempe CD 18, hadde EL CD 19 (ifølge strimler). Tempet med infrarødt pannetermometer frem til CD 27, da begynte jeg å måle vaginalt.

Hva skjer med denne grafen? :wideyed:

%5BIMG%5Dhttp://i65.tinypic.com/4v3038.jpg%5B/IMG%5D

Dere tempere [emoji14]
Jeg startet å tempe CD 18, hadde EL CD 19 (ifølge strimler). Tempet med infrarødt pannetermometer frem til CD 27, da begynte jeg å måle vaginalt.

Hva skjer med denne grafen? :wideyed:

%5BIMG%5Dhttp://i65.tinypic.com/4v3038.jpg%5B/IMG%5D
Hvis du bytter både termometer og målemetode midt i syklusen kan du egentlig ikke sammenligne de målingene i det hele tatt. Vent med å endre på noe til du evt begynner på ny syklus. :)

Hvis du bytter både termometer og målemetode midt i syklusen kan du egentlig ikke sammenligne de målingene i det hele tatt. Vent med å endre på noe til du evt begynner på ny syklus. :)

Sånn jeg ser det, har tempen blitt målt høyere med pannemåling enn med vaginalmåling.

Så du har helt rett, jeg må bare starte på nytt i neste syklus. :) Men, når begynner man å måle?

Sånn jeg ser det, har tempen blitt målt høyere med pannemåling enn med vaginalmåling.

Så du har helt rett, jeg må bare starte på nytt i neste syklus. :) Men, når begynner man å måle?
Du begynner så fort du er ferdig med mensen. (Jeg temper hver eneste dag uansett, under mensen også, men de målingene betyr ikke så mye.)

Du begynner så fort du er ferdig med mensen. (Jeg temper hver eneste dag uansett, under mensen også, men de målingene betyr ikke så mye.)

Ok, takk for svar :D
Jeg får ikke tempet til samme tid hver morgen, siden jeg har søvnproblemer. Men det er bare snakk om en times forskjell :)

Ok, takk for svar :D
Jeg får ikke tempet til samme tid hver morgen, siden jeg har søvnproblemer. Men det er bare snakk om en times forskjell :)
Det er veldig individuelt, men hos meg gir en time ganske store utslag på kurven, og den kan bli vanskelig å tolke. Vil anbefale å sette på alarm på det tidligste tidspunktet du pleier å våkne, og så heller legge deg til å sove igjen hvis du ikke trenger å stå opp.

Det er veldig individuelt, men hos meg gir en time ganske store utslag på kurven, og den kan bli vanskelig å tolke. Vil anbefale å sette på alarm på det tidligste tidspunktet du pleier å våkne, og så heller legge deg til å sove igjen hvis du ikke trenger å stå opp.

Jeg skulle gjerne ha gjort det altså, tro meg. Men jeg kan våkne av meg selv så tidlig som 04.30, og ikke ha sovet mer enn 4 timer. Får ikke sove igjen.. :/

Det er så kjipt å gå tom for el-tester før man har fått positiv :shifty:
Ja veldig! Og sånn som den tempen holder på... opp og ned og får ikke bestemt seg.. Skikkelig irriterende. Har ikke hatt el slim på mange dager så regnet egentlig med at el hadde vært helt fram til i går. Da kom det plutselig masse på en gang og i dag ingenting.. og murringer i 5 dager nå.. Hatt sykluser på rundt 31 dager nå i flere sykluser så burde jo ha sluppet det egget nå.. :p

Back
Topp