Vi som temper

Så du tenker at antall timer søvn er det viktigste? :)
For meg er det det :) Har jeg sovet 3-4 timer sammenhengende temper jeg uansett tidspunkt på døgnet, og tempeappen(e) er stort sett enige med både EL-testene og kroppen min.

Som jeg har nevnt flere ganger når folk har spurt om det, så er det veldig individuelt hvordan det funker. For noen blir det penest kurver når man holder seg til samme tidspunkt, for andre er det viktigere med søvnlengde. Man må nesten bare prøve og se. Som regel blir det jo en brukbar kurve ut av det til slutt. Jeg selv hører åpenbart til i tidspunkt-kategorien. [emoji14]
Samme her.. forsov meg til en temping og tok tempen nesten 2 timer senere enn jeg pleier. Sov like godt begge gangene. Og fikk nesten 0.5 høyere bare pga 2 timer.. Så for meg fungerer det ikke å variere på tidspunkter dessverre. o_O:D

Takk for svar dere! Veldig greit å få høre om litt erfaringer :) Får bare håpe jeg sover sammenhengende i morgen ( og at tempen har gått opp) hehe

Noen som har et termometer å anbefale? Har kun et termometer som måler overflaten på huden og det går vel ikke å bruke i denne sammenhengen? :)

Noen som har et termometer å anbefale? Har kun et termometer som måler overflaten på huden og det går vel ikke å bruke i denne sammenhengen? :)
Nei dessverre. Du må ha et basaltermometer. Jeg bestilte fra ebay og fikk en pakke med el-tester også. Bare husk å sjekke at det blir sendt fra england og ikke Kina. Velg ebay.uk. Da tar det bare en uke.

Pleier du å spotte så tidlig da? Grafen din ser jo veldig fin ut! :) Heier på deg!!
Hos meg er håpet ute i dag (negativ test og spotting 10 dpo) :( En pp til nå, så har det gått ett år og jeg kan få hjelp!

Takk for heiing :) :) jeg pleier ikke spotte før rundt 10 dpo, og er bare 6 dpo nå. Så er jo umulig å vite hva som skjer ennå, har bare en sånn lite-tro-dag :(
Så kjedelig at du spotter :( men godt du skal få noe hjelp snart da :) skal du til fastlegen eller går du direkte privat tenker du? jeg begynte på pergo sist måned, vi er i i pp 18 nå.

Takk for heiing :) :) jeg pleier ikke spotte før rundt 10 dpo, og er bare 6 dpo nå. Så er jo umulig å vite hva som skjer ennå, har bare en sånn lite-tro-dag :(
Så kjedelig at du spotter :( men godt du skal få noe hjelp snart da :) skal du til fastlegen eller går du direkte privat tenker du? jeg begynte på pergo sist måned, vi er i i pp 18 nå.

Da har jeg troa på deg når du spotter på 6 dpo nå :-) Jeg spotter alltid på 10 dpo. Jeg var hos privat gyn i november. Han mente alt så fint ut, men at jeg kan få pergo for å booste el. Nå kommer den litt sent. Samboeren min har ikke sjekket seg da. Han snuser, så jeg lurer sååå mye på om det har noe å si for sædkvaliteten!?

Da har jeg troa på deg når du spotter på 6 dpo nå :) Jeg spotter alltid på 10 dpo. Jeg var hos privat gyn i november. Han mente alt så fint ut, men at jeg kan få pergo for å booste el. Nå kommer den litt sent. Samboeren min har ikke sjekket seg da. Han snuser, så jeg lurer sååå mye på om det har noe å si for sædkvaliteten!?

Åja, bra alt så fint ut. :) Det var derfor jeg også fikk pergo, alt så fint ut, så prøver pergo for å booste el. Når starter du på pergo?
Vi må nok huske på at det er helt normalt at det kan ta tid å bli gravid :)
Ja jeg vet ikke hvordan det er med snus. Vet bare at røyking påvirker sæden. Min mann sluttet å røyke for et år siden. Han har ikke heller sjekket seg, han gruer for det.

IMG_1242.PNG
Dagens temp, opp litt.
Hvordan er deres? :)

Screenshot_20170119-083558.png

Hei alle sammen[emoji5]️

Lurer på om noen kanskje vil hjelpe meg litt. I følge ff har jeg hatt eggløsning den 9.januar. De tre siste dagene har jeg hatt samme temperatur når jeg har stått opp. Trodde kanskje det var noe galt med termometeret mitt, men da jeg målte mitt på dagen i går for å være sikker så hadde den økt til noe annet. Så det kan ikke være termometerets skyld.

Er dette riktig. Kanskje den holder seg der frem til tr? Det skulle kanskje vært et hopp et sted derdom jeg er gravid?
Alle svar mottas med stor takk[emoji5]️

Vis vedlegget 216046

Hei alle sammen[emoji5]️

Lurer på om noen kanskje vil hjelpe meg litt. I følge ff har jeg hatt eggløsning den 9.januar. De tre siste dagene har jeg hatt samme temperatur når jeg har stått opp. Trodde kanskje det var noe galt med termometeret mitt, men da jeg målte mitt på dagen i går for å være sikker så hadde den økt til noe annet. Så det kan ikke være termometerets skyld.

Er dette riktig. Kanskje den holder seg der frem til tr? Det skulle kanskje vært et hopp et sted derdom jeg er gravid?
Ser ut som en helt normal kurve, det der. Tempen kan fint ligge noenlunde på samme nivå over flere dager. Det er ikke sånn at den bare stiger og stiger ved graviditet, den kan godt være «flat», poenget er at den IKKE synker ved IKM, den forblir høy. Som regel er det altså ikke mulig å se graviditet på kurven før IKM. :)

Ser ut som en helt normal kurve, det der. Tempen kan fint ligge noenlunde på samme nivå over flere dager. Det er ikke sånn at den bare stiger og stiger ved graviditet, den kan godt være «flat», poenget er at den IKKE synker ved IKM, den forblir høy. Som regel er det altså ikke mulig å se graviditet på kurven før IKM. :)
Tusen takk for tilbakemelding. Da slår jeg meg til ro meg at dette er en normal kurve. Får vente å se de neste dagene[emoji5]️

Vis vedlegget 216046

Hei alle sammen[emoji5]️

Jeg hadde veldig flate temperaturer etter el den syklusen jeg ble gravid :)

Jeg hadde veldig flate temperaturer etter el den syklusen jeg ble gravid :)
Ååå, du må ikke si det[emoji5]️[emoji173]️ Nå fikk jeg litt forhåpninger. Tok en test i går og den var negativ. Nå vet jeg ikke når ikm er for jeg har hatt veldig ustabile sykluser i det siste. Tusen takk for svar, og gratulerer med graviditeten[emoji5]️

Back
Topp