Vi som temper

Hvordan går det med deg?
Her går det bra! IKM idag, og ingentegn til tante.
Har allerede fått noen ømme pupper ut av en annen verden. Kan kun sove på rygg! Men Alme symptomer tas i mot med ett smil :joyful:;)
Hvordan er kurven? Og håper du fått kost deg med alkoholfritt i Roma :p

Ja kan se ut som kroppen prøver på el da i morgen. Krysser fingrene for temphopp. :nailbiting: Har el-slim og litt murringer. Men murringer har jeg hatt i flere dager. Pleier ikke å kjenne på tappen så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.. :p

Ja kan se ut som kroppen prøver på el da i morgen. Krysser fingrene for temphopp. :nailbiting: Har el-slim og litt murringer. Men murringer har jeg hatt i flere dager. Pleier ikke å kjenne på tappen så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.. :p

Da venter jeg i spenning på ny graf imorgen :happy:
Har du opplevd det før? At kroppen ikke klarte eggløsningen? Blir litt fasinert :joyful:

Ingen kjempeøkning ennå, men EL var nok i går. Mye mer kremete utflod nå. Regner med det blir et hopp i morgen. :)
b878f9fa6823317b8a0378878d772e05.jpg
Hvordan ser kurven din ut idag? Og når er forventet ikm? :)

Her går det bra! IKM idag, og ingentegn til tante.
Har allerede fått noen ømme pupper ut av en annen verden. Kan kun sove på rygg! Men Alme symptomer tas i mot med ett smil :joyful:;)
Hvordan er kurven? Og håper du fått kost deg med alkoholfritt i Roma :p

Litt ned i temp i dag, men er ikke alltid tempen min synker før ikm. Tok en kritthvit test i går, så er forberedt på TR i dag eller i morgen.

Artig å høre at symptomene har begynt å komme!

FF har igjen ombestemt seg ang el, men jeg orker ikke forholde meg til det. Hehe. Tar tempepause i Roma :)

Skjermbilde 2017-01-19 kl. 14.56.07.png

Da venter jeg i spenning på ny graf imorgen :happy:
Har du opplevd det før? At kroppen ikke klarte eggløsningen? Blir litt fasinert :joyful:
Jeg har stort sett hatt sykluser på rundt 31 dager pluss/minus. Men i høst hadde jeg en syklus som ble på 48 dager.. regner med eggløsningen var problemet da også. Fjernet hormonspiralen i sommer.. så burde jo stabilisert seg nå. Dette er PP 5/6 så synes jo det burde klaffe snart.. Jeg legger ut grafen min i morgen vettu. ;)

Jeg har stort sett hatt sykluser på rundt 31 dager pluss/minus. Men i høst hadde jeg en syklus som ble på 48 dager.. regner med eggløsningen var problemet da også. Fjernet hormonspiralen i sommer.. så burde jo stabilisert seg nå. Dette er PP 5/6 så synes jo det burde klaffe snart.. Jeg legger ut grafen min i morgen vettu. ;)

Høres ut som om det er på tide å få deg inn i oktoberforumet :)
Blir spennende imorgen! Jeg følger med ❤

Litt ned i temp i dag, men er ikke alltid tempen min synker før ikm. Tok en kritthvit test i går, så er forberedt på TR i dag eller i morgen.

Artig å høre at symptomene har begynt å komme!

FF har igjen ombestemt seg ang el, men jeg orker ikke forholde meg til det. Hehe. Tar tempepause i Roma :)

Vis vedlegget 216072

Høres fornuftig ut med en tempepause der nede. Slappe av og nyte verdens vakreste by!:joyful:
Og ang. FF. Tviler på du hadde el så sent? Krysset mitt ble flyttet 3 ganger denne perioden..

Tempen din er fortsatt så høy at jeg fortsatt har troen på positivt utfall;)

Åja, bra alt så fint ut. :) Det var derfor jeg også fikk pergo, alt så fint ut, så prøver pergo for å booste el. Når starter du på pergo?
Vi må nok huske på at det er helt normalt at det kan ta tid å bli gravid :)
Ja jeg vet ikke hvordan det er med snus. Vet bare at røyking påvirker sæden. Min mann sluttet å røyke for et år siden. Han har ikke heller sjekket seg, han gruer for det.

Vet ikke helt når, må bestille time hos gyn snart! Håper på oppstart i mars.
Prøver stadig å minne med på at det er helt normalt :-) 95% av tiden er jeg veldig avslappet til det, men innimellom blir jeg litt stressa og lei meg ;-)

Da steg tempen igjen i dag så lover godt for et nytt forsøk på el. Var i tillegg veldig øm ved livmor åpningen når vi la inn aksjer i går.. noe jeg alltid er ved el. Så krysser fingrene for enda mer stigning i morgen igjen. :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20170120-062611.png
    Screenshot_20170120-062611.png
    434,3 KB · Visninger: 66
Da steg tempen igjen i dag så lover godt for et nytt forsøk på el. Var i tillegg veldig øm ved livmor åpningen når vi la inn aksjer i går.. noe jeg alltid er ved el. Så krysser fingrene for enda mer stigning i morgen igjen. :rolleyes:
Håper håper :joyful:

Temping er spennende:nailbiting: pleier å ha el rundt CD 14-16, så er så spent på om det klaffer denne mnd:hungover: har veldig jevn temp da!

Wow! Den var jevn ja :-)

Spennende:happy:krysser fingrer og tær for el:smiley-bounce012

Ja, nå er det jammen på tide! Opp, opp, opp i morgen!
Temping er spennende:nailbiting: pleier å ha el rundt CD 14-16, så er så spent på om det klaffer denne mnd:hungover: har veldig jevn temp da!
Wow! Sånn ser aldri min temp ut. [emoji16]

Back
Topp