Den tempen så bra ut da! Her har eggløsning blitt forsinket.. men nå ser det ut som kroppen prøver igjen. Krysser fingrene for det.. [/QUOTE
ser ut som om dippen idag gir el imorgen? Hvordan er tappen og Cf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tempen så bra ut da! Her har eggløsning blitt forsinket.. men nå ser det ut som kroppen prøver igjen. Krysser fingrene for det.. [/QUOTE
ser ut som om dippen idag gir el imorgen? Hvordan er tappen og Cf?
Her går det bra! IKM idag, og ingentegn til tante.Hvordan går det med deg?
Ja kan se ut som kroppen prøver på el da i morgen. Krysser fingrene for temphopp. Har el-slim og litt murringer. Men murringer har jeg hatt i flere dager. Pleier ikke å kjenne på tappen så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter..
Hvordan ser kurven din ut idag? Og når er forventet ikm?Ingen kjempeøkning ennå, men EL var nok i går. Mye mer kremete utflod nå. Regner med det blir et hopp i morgen.
Her går det bra! IKM idag, og ingentegn til tante.
Har allerede fått noen ømme pupper ut av en annen verden. Kan kun sove på rygg! Men Alme symptomer tas i mot med ett smil
Hvordan er kurven? Og håper du fått kost deg med alkoholfritt i Roma
Hvordan ser kurven din ut idag? Og når er forventet ikm?
Jeg har stort sett hatt sykluser på rundt 31 dager pluss/minus. Men i høst hadde jeg en syklus som ble på 48 dager.. regner med eggløsningen var problemet da også. Fjernet hormonspiralen i sommer.. så burde jo stabilisert seg nå. Dette er PP 5/6 så synes jo det burde klaffe snart.. Jeg legger ut grafen min i morgen vettu.Da venter jeg i spenning på ny graf imorgen
Har du opplevd det før? At kroppen ikke klarte eggløsningen? Blir litt fasinert
Jeg har stort sett hatt sykluser på rundt 31 dager pluss/minus. Men i høst hadde jeg en syklus som ble på 48 dager.. regner med eggløsningen var problemet da også. Fjernet hormonspiralen i sommer.. så burde jo stabilisert seg nå. Dette er PP 5/6 så synes jo det burde klaffe snart.. Jeg legger ut grafen min i morgen vettu.
Litt ned i temp i dag, men er ikke alltid tempen min synker før ikm. Tok en kritthvit test i går, så er forberedt på TR i dag eller i morgen.
Artig å høre at symptomene har begynt å komme!
FF har igjen ombestemt seg ang el, men jeg orker ikke forholde meg til det. Hehe. Tar tempepause i Roma
Vis vedlegget 216072
Pen stigning hittill da!
6 dpo, så det er leeenge til det blir spennende her, hehe. IKM onsdag 25.
Åja, bra alt så fint ut. Det var derfor jeg også fikk pergo, alt så fint ut, så prøver pergo for å booste el. Når starter du på pergo?
Vi må nok huske på at det er helt normalt at det kan ta tid å bli gravid
Ja jeg vet ikke hvordan det er med snus. Vet bare at røyking påvirker sæden. Min mann sluttet å røyke for et år siden. Han har ikke heller sjekket seg, han gruer for det.
Håper håper ❤Da steg tempen igjen i dag så lover godt for et nytt forsøk på el. Var i tillegg veldig øm ved livmor åpningen når vi la inn aksjer i går.. noe jeg alltid er ved el. Så krysser fingrene for enda mer stigning i morgen igjen.
Temping er spennende pleier å ha el rundt CD 14-16, så er så spent på om det klaffer denne mnd har veldig jevn temp da!
Nesten som jeg lurte på om det var noe feil med termometeret, men det har no gått pittelitt opp og nedWow! Den var jevn ja
Spennendekrysser fingrer og tær for elDa steg tempen igjen i dag så lover godt for et nytt forsøk på el. Var i tillegg veldig øm ved livmor åpningen når vi la inn aksjer i går.. noe jeg alltid er ved el. Så krysser fingrene for enda mer stigning i morgen igjen.
Ja, nå er det jammen på tide! Opp, opp, opp i morgen!Da steg tempen igjen i dag så lover godt for et nytt forsøk på el. Var i tillegg veldig øm ved livmor åpningen når vi la inn aksjer i går.. noe jeg alltid er ved el. Så krysser fingrene for enda mer stigning i morgen igjen.
Wow! Sånn ser aldri min temp ut. [emoji16]Temping er spennende pleier å ha el rundt CD 14-16, så er så spent på om det klaffer denne mnd har veldig jevn temp da!
Håpe bare den er rett daJa, nå er det jammen på tide! Opp, opp, opp i morgen!
Wow! Sånn ser aldri min temp ut. [emoji16]