Vi som temper

Litt usikker her. I går forsov jeg meg, så endte opp med å tempe 8.30 når jeg vanligvis temper 6.15 - tempen var ganske høy da, men siden det skal være etter el, så reagerte jeg ikke så mye på det.

Tempen i går var på 36.99.
I dag tempet jeg til vanlig tid, fikk 36.72 - men tempet igjen kl 8.30 for å se om det var stor forskjell, fikk da 37°.

Går derfor ut ifra at tempen i går egentlig ikke skulle vært så høy - ville dere korrigert?

Her gadd jeg ikke tempe i dag, da jeg hadde rosa utflod etter sex igjen i går, så venter tr i løpet av noen få dager, og håper den kommer raskt så man kan "starte på nytt"...

Litt usikker her. I går forsov jeg meg, så endte opp med å tempe 8.30 når jeg vanligvis temper 6.15 - tempen var ganske høy da, men siden det skal være etter el, så reagerte jeg ikke så mye på det.

Tempen i går var på 36.99.
I dag tempet jeg til vanlig tid, fikk 36.72 - men tempet igjen kl 8.30 for å se om det var stor forskjell, fikk da 37°.

Går derfor ut ifra at tempen i går egentlig ikke skulle vært så høy - ville dere korrigert?
Fikk akkurat det samme tidligere denne pp. Tempet 2 timer for sent. Det blir feil i forhold til grafen. Tempen øker utover morgenen som regel. Så jeg bare krysset av for discard og da regner ikke FF med den målingen. Veldig viktig å tempe til samme tid. ;)

Her gadd jeg ikke tempe i dag, da jeg hadde rosa utflod etter sex igjen i går, så venter tr i løpet av noen få dager, og håper den kommer raskt så man kan "starte på nytt"...
Uff.. lykke til i neste PP. :Heartred Hvor mange dpo er du da? Kan jo spotte litt rundt festetiden eller når man skal ha TR selv om man er gravid.. ;)

Fikk akkurat det samme tidligere denne pp. Tempet 2 timer for sent. Det blir feil i forhold til grafen. Tempen øker utover morgenen som regel. Så jeg bare krysset av for discard og da regner ikke FF med den målingen. Veldig viktig å tempe til samme tid. ;)
Takk for svar - er vel det tryggeste, men ekstra trasig siden det er første måling etter el (hvis jeg ikke har bommet helt) og man må ha minst tre før ff vurderer å sette kryss :/

Kom over denne siden når jeg prøvde å Google litt - kan jo tilsi at tempen ville vært ca 36,71 eller ,74 [emoji14]
http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php

Uff.. lykke til i neste PP. :Heartred Hvor mange dpo er du da? Kan jo spotte litt rundt festetiden eller når man skal ha TR selv om man er gravid.. ;)

:) Takk for oppmuntring <3 men har flere symptomer på at tr er rundt hjørnet. Er 10-11 dpo tror jeg.

Ingen el enda!!:inpain:

Vedlegg

• IMG_4191.PNG
    IMG_4191.PNG
    175,7 KB · Visninger: 58
Ville dere tolket denne som positiv, tross for at jeg glemte å sjekke tiden ifht 5 min?! Mulig den gikk noen min over altså:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_4193.JPG
    IMG_4193.JPG
    980,3 KB · Visninger: 77
Ville dere tolket denne som positiv, tross for at jeg glemte å sjekke tiden ifht 5 min?! Mulig den gikk noen min over altså:nailbiting:
Ja den er positiv! Gjør ikke noe om tiden har gått litt over. Har ikke endret resultatet for meg noen gang ihvertfall.. Lykke til med aksjelegging! Så blir det spennende å se på tempen de nærmeste dagene. :)

Helt klart positiv. Det hender strekene blir litt sterkere når testen begynner å tørke, men ikke så mye at den går fra negativ til positiv, er min erfaring. :)

Jeg leste gjennom store deler av denne tråden i natt og ble nesten motivert til å begynne å tempe igjen jeg.

(De fleste av dere kjenner forhåpentligvis ikke til meg, jeg har ikke vært aktiv på FS på snart to år. Men jeg startet den første "vi som temper" tråden.)

Jeg skal ikke tempe for å prøve, så jeg skal ikke være med her med dere da. Vi har fått tre barn og er ferdige.

Det er bare på et vis likevel kjekt å se at "vi som temper" fortsatt lever, og at spørsmål og svar og råd som gis i stor grad er de samme :)

Tempøkning i dag også. Så nå kan jeg ihvertfall trygt si at egget er sluppet. Bare håpe at det er gullegget nå.. :D FF flyttet krysset en dag frem så da er jeg 3 dpo. Hvordan ligger tempen hos dere andre?
Dette liker jeg svært godt :happy:

Tempøkning i dag også. Så nå kan jeg ihvertfall trygt si at egget er sluppet. Bare håpe at det er gullegget nå.. :D FF flyttet krysset en dag frem så da er jeg 3 dpo. Hvordan ligger tempen hos dere andre?

Hurra for EL! :) Her har jeg spottet i 12 (!!!) dager nå, så ble litt usikker på hva som er CD1, satt den som første dag med spotting foreløpig, så får jeg bare endre det etterhvert.. Har endelig fått til å tempe til samme tidspunkt hver morgen, og tempen har ikke så mye opp og ned som jeg hadde forrige pp, som var første pp med temping :) har egentlig gitt opp å finne EL før jeg har vært hos legen, men skal uansett fortsette å tempe :)
ImageUploadedByBV Forum1485155031.589154.jpg

Back
Topp