Vi som temper

Jeg hadde glatt testa idag ;) Skuffelsen er eventuelt like stor idag som imorgen dersom den er blenda :p
Joda, men når man tester før IKM og får negativ, så er jo stadig håpet der om at det bare er for tidlig. Jeg orker ikke å trekke ut lidelsen over flere dager på den måten. [emoji12] Da synes jeg faktisk det er bedre å bare se om mensen kommer. (Eller, de to gangene jeg har vært gravid har jeg sett an tempen, og da den fortsatt var høy ved IKM testet jeg. Første gangen fikk jeg ultrasvak strek 12 dpo, derfor tenker jeg at 10 dpo med stor sannsynlighet er for tidlig.)

ae61f3031001ec00af140b30ec14a553.jpg

Fortsatt høy. Skjebnetemp i morgen. Herregud, jeg gruer meg allerede. [emoji33]
Spennende:smiley-bounce015 heier på deg:smiley-bounce022

Tempøkning i dag også. Så nå kan jeg ihvertfall trygt si at egget er sluppet. Bare håpe at det er gullegget nå.. :D FF flyttet krysset en dag frem så da er jeg 3 dpo. Hvordan ligger tempen hos dere andre?
Da er det bare til å få dpo dagene til å gå fort:) krysser fingrer og tør for at det blir oktober baby på oss:)

Screenshot_2017-01-23-07-52-25.png
ikke helt overbevist over stigningen her..

Bør vel hoppe skikkelig de neste dagene da eller?

Tempøkning i dag også. Så nå kan jeg ihvertfall trygt si at egget er sluppet. Bare håpe at det er gullegget nå.. :D FF flyttet krysset en dag frem så da er jeg 3 dpo. Hvordan ligger tempen hos dere andre?
Altså, jeg har fått ganske så bra luktesans de siste dagene, og jeg lukter GULLEGG! :joyful:

d56048f7197edd2ee34dd9c08056687f.jpg

Venter og venter på EL... Pleier ikke å ha før rundt CD18, så får vel smøre meg med tålmodighet litt til. Veldig fornøyd med kurven denne mnd! :) Har jobbet mange netter, derav temping bare annenhver dag, men så tidlig i syklusen får det bare gå. Ligger an til et nattevaktsfri DPO-land! :D

Meeen, fikk en positiv test igår kveld... sef. Ikke flere tester igjen, men får vell bare legge inn aksjer ikveld just in case, og håpe på temp økning igjen imorgen:) men isåfall slapp jo egget inatt?!:woot:

c9911e5ccfa39b6c96abe47ce2ea218b.jpg

Åå. [emoji17] Hadde så god følelse denne gangen siden det har vært totalt fravær av mine vanlige tr-symptomer (vanligvis har jeg litt mildt press i magen hele lutealfasen). Ingen tegn til tr ennå, men den kommer vel i morgen.

Meeen, fikk en positiv test igår kveld... sef. Ikke flere tester igjen, men får vell bare legge inn aksjer ikveld just in case, og håpe på temp økning igjen imorgen:) men isåfall slapp jo egget inatt?!:woot:

Egget kan slippe alt fra 12-36 timer etter positiv test. Håper du får en grønnlinje etterhvert på grafen din! :)

ae61f3031001ec00af140b30ec14a553.jpg

Fortsatt høy. Skjebnetemp i morgen. Herregud, jeg gruer meg allerede. [emoji33]

Denne ser jo helt super ut! :D Synes jeg har sett deg litt for lenge her inne nå, synes absolutt du skal hoppe over i termingruppe denne måneden! <3

Åå. [emoji17] Hadde så god følelse denne gangen siden det har vært totalt fravær av mine vanlige tr-symptomer (vanligvis har jeg litt mildt press i magen hele lutealfasen). Ingen tegn til tr ennå, men den kommer vel i morgen.

Æsj! Jeg så ikke denne før etter at jeg svarte på det andre innlegget ditt med charten din. Behold videre den gode følelsen, til evt. TR kommer! Kan jo hende du fikk en veldig sen festedipp! Min kom sist på 10DPO tror jeg, så keep the faith! *Krysser fingrene*

Fortsatt håp da :) krysser fingrer og tær for deg:smiley-angelic003

Back
Topp