Usikker på om jeg tør ...Så spennende! blir det testing i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker på om jeg tør ...Så spennende! blir det testing i morgen?
Jeg hadde glatt testa idag Skuffelsen er eventuelt like stor idag som imorgen dersom den er blendaUsikker på om jeg tør ...
Usikker på om jeg tør ...
Joda, men når man tester før IKM og får negativ, så er jo stadig håpet der om at det bare er for tidlig. Jeg orker ikke å trekke ut lidelsen over flere dager på den måten. [emoji12] Da synes jeg faktisk det er bedre å bare se om mensen kommer. (Eller, de to gangene jeg har vært gravid har jeg sett an tempen, og da den fortsatt var høy ved IKM testet jeg. Første gangen fikk jeg ultrasvak strek 12 dpo, derfor tenker jeg at 10 dpo med stor sannsynlighet er for tidlig.)Jeg hadde glatt testa idag Skuffelsen er eventuelt like stor idag som imorgen dersom den er blenda
Spennende heier på deg
Fortsatt høy. Skjebnetemp i morgen. Herregud, jeg gruer meg allerede. [emoji33]
Da er det bare til å få dpo dagene til å gå fort krysser fingrer og tør for at det blir oktober baby på ossTempøkning i dag også. Så nå kan jeg ihvertfall trygt si at egget er sluppet. Bare håpe at det er gullegget nå.. FF flyttet krysset en dag frem så da er jeg 3 dpo. Hvordan ligger tempen hos dere andre?
Det trenger ikke nødvendigvis å være noe kjempehopp, jeg har noen ganger hatt en ganske langsom, jevn stigning. Blir spennende å se hvordan det fortsetter!Vis vedlegget 216453 ikke helt overbevist over stigningen her..
Bør vel hoppe skikkelig de neste dagene da eller?
Olalala!
Altså, jeg har fått ganske så bra luktesans de siste dagene, og jeg lukter GULLEGG!Tempøkning i dag også. Så nå kan jeg ihvertfall trygt si at egget er sluppet. Bare håpe at det er gullegget nå.. FF flyttet krysset en dag frem så da er jeg 3 dpo. Hvordan ligger tempen hos dere andre?
Ha ha.. det høres VELDIG bra ut!!Altså, jeg har fått ganske så bra luktesans de siste dagene, og jeg lukter GULLEGG!
Vis vedlegget 216453 ikke helt overbevist over stigningen her..
Bør vel hoppe skikkelig de neste dagene da eller?
Meeen, fikk en positiv test igår kveld... sef. Ikke flere tester igjen, men får vell bare legge inn aksjer ikveld just in case, og håpe på temp økning igjen imorgen men isåfall slapp jo egget inatt?!
Åå. [emoji17] Hadde så god følelse denne gangen siden det har vært totalt fravær av mine vanlige tr-symptomer (vanligvis har jeg litt mildt press i magen hele lutealfasen). Ingen tegn til tr ennå, men den kommer vel i morgen.
Fortsatt håp da krysser fingrer og tær for deg
Åå. [emoji17] Hadde så god følelse denne gangen siden det har vært totalt fravær av mine vanlige tr-symptomer (vanligvis har jeg litt mildt press i magen hele lutealfasen). Ingen tegn til tr ennå, men den kommer vel i morgen.