mrs.butterfly
April 2013s godhjerta
Da har termometer kommet i hus, så da blir det temping fra imorgen av [emoji33][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo føler som evigheterTempen holder seg høy, selv om han går litt opp og ned. 6dpo.. lange dager i dpo-land.. Vente å vente..
Jeg tar 3 tbl frem til ikm. Så trapper jeg ned til 2 tbl ca en uke og så 1 tbl en halv uke før jeg slutter helt. Får jeg tr slutter jeg samme dag. Hvertfall det som er planen tenker jeg.Jeg har fått el kryss dere som har brukt WY, hvilke dosering brukte dere?
Litt opp igjen i dag, og fortsatt ingen tegn til tr (IKM i dag), så jeg tok en test i morges (eller strengt tatt i natt), men den var jo så negativ som den kan få blitt. [emoji17]
SignererJeg tar 3 tbl frem til ikm. Så trapper jeg ned til 2 tbl ca en uke og så 1 tbl en halv uke før jeg slutter helt. Får jeg tr slutter jeg samme dag. Hvertfall det som er planen tenker jeg.
3 kapsler om morning, eller fordelt ut over dagen?Signerer
Fordelt utover. Og til måltider. Kan være litt hardt for magen3 kapsler om morning, eller fordelt ut over dagen?
Tempen er på samme nivå som i går, men jeg har begynt å spotte, så tr kommer nok når som helst. [emoji13]Hvordan gikk det i dag? Så spent!
Tempen er på samme nivå som i går, men jeg har begynt å spotte, så tr kommer nok når som helst. [emoji13]
Velkommen som temperJeg har akkurat begynt å tempe og tenkte å henge med dere for å få noen tips
Velkommen som temper
Jeg har akkurat begynt å tempe og tenkte å henge med dere for å få noen tips