Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper du får kryss på CD17 i morgenVis vedlegget 216990
Noen som kan forklare hvorfor FF ikke har satt kyss? Hadde helt syke smerter fra høyre eggstokk CD 15-16. I følge FF er ikke forventet eggløsning før i morgen, basert på tidligere sykluser. Trenger den mer stigning i temp kanskje? Første gang jeg temper, så forventet liksom et kryss etter tre forhøyde temperaturer
Sikkert fordi du har en del høye målinger i starten, FF beregner jo en terskelverdi (baseline) ut i fra alle målingene dine. Krysset kommer nok når du har litt flere høye målinger!Vis vedlegget 216990
Noen som kan forklare hvorfor FF ikke har satt kyss? Hadde helt syke smerter fra høyre eggstokk CD 15-16. I følge FF er ikke forventet eggløsning før i morgen, basert på tidligere sykluser. Trenger den mer stigning i temp kanskje? Første gang jeg temper, så forventet liksom et kryss etter tre forhøyde temperaturer
Jeg bruker å få veldig likt hvis jeg måler etter hverandre.Er det vanlig å få heelt forskjellige temperaturer om man måler flere ganger rett hverandre (ja, jeg måtte prøve ). Da blir jo hele greia helt tilfeldig, egentlig?
Vis vedlegget 216990
Er det vanlig å få heelt forskjellige temperaturer om man måler flere ganger rett hverandre (ja, jeg måtte prøve ). Da blir jo hele greia helt tilfeldig, egentlig?
Har hittil ikke opplevd forskjellige selv etter flere måling etter hverandre, forutsatt at det er minimal bevegelse mens jeg holder på.Er det vanlig å få heelt forskjellige temperaturer om man måler flere ganger rett hverandre (ja, jeg måtte prøve ). Da blir jo hele greia helt tilfeldig, egentlig?
OK! De første målingene er nok litt ute å kjøre, da jeg sov veldig dårlig disse nettene!Du har lagt inn positiv EL-test på CD 16, dvs. du mest sannsynligvis hadde EL på CD 17. Som B-gjengen sier over her, så kommer nok krysset på CD 17 i morgen, det er først DA du har hatt 3 forhøyede temper etter EL.
Ser forøvrig også at du har en den tomme rundinger/sirkler. Prøv å tempe til samme tid hver dag, så tolker FF tempene bedre.
Hva vil si rett etter hverandre og hvor stor forskjell i gradene? Hvis det bare er noen minutter i mellom skal det ikke variere mye. Men snakker vi en time kan det variere veldig mye. Selv om du sover i mellom. Anbefaler å tempe vaginalt og alltid til samme tid. Best resultat. Har selv tempet oralt og fikk rare målinger bla når jeg var tett i nesa..Er det vanlig å få heelt forskjellige temperaturer om man måler flere ganger rett hverandre (ja, jeg måtte prøve ). Da blir jo hele greia helt tilfeldig, egentlig?
Veldig så jevn kurve jeg hadde i dpo. Like mye opp og ned..
Jøss, hjertefrekvens sååå tidligVeldig så jevn kurve jeg hadde i dpo. Like mye opp og ned..
Ligner litt på min da jeg ble gravid - W for WIN!!
Å.. lov å håpe!! Veldig spennende de nærmeste dagene. Mye strekk/ømhet fra livmor de siste dagene.. men gjør så godt jeg kan for å ignorere det.. sikkert hode bare som finner det på.Jøss, hjertefrekvens sååå tidlig
Å.. lov å håpe!! Veldig spennende de nærmeste dagene. Mye strekk/ømhet fra livmor de siste dagene.. men gjør så godt jeg kan for å ignorere det.. sikkert hode bare som finner det på.
Tenkte egentlig å vente til søndag.. men er en liten fare for at det ryker en i morgen. Skal prøve å holde meg..Når ryker første test?
Enig! Å vente på EL er det aller verste! [emoji13]Dagens synes igrunn dpo dagene går fortere enn å vente el