Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testen var helt negativ, bruker monitor. Så var ingen tvil der. [emoji20]Så det nå at du har registrert negativ test.. vent noen dager å se om blødningen øker.
Da er det nok slik hos meg også. [emoji4] for er jevnt høyt og mye spotting her.Hos meg faller ikke tempen før etter mensen
Mensen regnes fra første dag med ordentlig blødning.
Oi! Det så veldig lovende ut!Brått temp hopp
Oj, spennendeBrått temp hopp
Samme tid hver morgen før du står opp og rett etter at du våkner. Du kan tempe oralt eller vaginalt. Du får gjevnere temp hvis du temper vaginalt (er ihvertfall min erfaring)Hva bruker dere når dere temper? Setter dere med termometeren i munnen på morgenen rett etter dere våkner?
Jeg vet jo at generelt er det noe ulikt hvor godt og presist de ulike merkene kan måle. Bruker man vanlig termometer eller må man kjøpe noen spesiell ?Samme tid hver morgen før du står opp og rett etter at du våkner. Du kan tempe oralt eller vaginalt. Du får gjevnere temp hvis du temper vaginalt (er ihvertfall min erfaring)
Det beste er å bruke et såkalt basaltermometer (de har to desimaler), men det er fullt mulig å bruke et vanlig termometer med en desimal også.Jeg vet jo at generelt er det noe ulikt hvor godt og presist de ulike merkene kan måle. Bruker man vanlig termometer eller må man kjøpe noen spesiell ?
Spennende krysser fingrene for at det er spire på gang ^^Tempen ser foreløpig lovende ut. Blir spennende de nærmeste dagene. Temping er nervepirrende altså..
Jeg får som regel lavere temperatur når jeg temper tidligere enn jeg pleier. Så trenger ikke bety så myeVet ikke helt hva jeg skal tenke med min - tempet timen tidligere enn vanlig, så ikke sikkert det er lavere temp, men kan også være Heads up på at tr er rundt hjørnet :/
Vis vedlegget 217339
Hva bruker dere når dere temper? Setter dere med termometeren i munnen på morgenen rett etter dere våkner? [/QUOT
oioi, så spennendeTempen ser foreløpig lovende ut. Blir spennende de nærmeste dagene. Temping er nervepirrende altså..
Krysser fingrene for at den stiger igjen imorgenVet ikke helt hva jeg skal tenke med min - tempet timen tidligere enn vanlig, så ikke sikkert det er lavere temp, men kan også være Heads up på at tr er rundt hjørnet :/
Vis vedlegget 217339
Nei, er vel derfor jeg er litt usikker. Litt komisk, men hver avlesing denne på som har vært kl 5.15 har gitt samme temp (36.97) [emoji14]Jeg får som regel lavere temperatur når jeg temper tidligere enn jeg pleier. Så trenger ikke bety så mye
En tommelfingerregel er at tempen stiger ca 0,05 grader per halvtime, så du kan antakelig legge til 0,1 grad på den tempen du har lagt inn. Jeg korrigerer aldri i FF altså, men det kan være greit å ha den korreksjonsfaktoren i bakhodet når man temper til annet tidspunkt enn vanlig.Vet ikke helt hva jeg skal tenke med min - tempet timen tidligere enn vanlig, så ikke sikkert det er lavere temp, men kan også være Heads up på at tr er rundt hjørnet :/
Vis vedlegget 217339
Nei, tenkte heller ikke å korrigere, men da er tempen plutselig ikke så veldig ulik dagen førEn tommelfingerregel er at tempen stiger ca 0,05 grader per halvtime, så du kan antakelig legge til 0,1 grad på den tempen du har lagt inn. Jeg korrigerer aldri i FF altså, men det kan være greit å ha den korreksjonsfaktoren i bakhodet når man temper til annet tidspunkt enn vanlig.