Vi som temper

Brått temp hopp:woot:

Vedlegg

• IMG_4215.PNG
    IMG_4215.PNG
    230,5 KB · Visninger: 84
Hva bruker dere når dere temper? Setter dere med termometeren i munnen på morgenen rett etter dere våkner? :wideyed:

Hva bruker dere når dere temper? Setter dere med termometeren i munnen på morgenen rett etter dere våkner? :wideyed:
Samme tid hver morgen før du står opp og rett etter at du våkner. Du kan tempe oralt eller vaginalt. Du får gjevnere temp hvis du temper vaginalt (er ihvertfall min erfaring)

Samme tid hver morgen før du står opp og rett etter at du våkner. Du kan tempe oralt eller vaginalt. Du får gjevnere temp hvis du temper vaginalt (er ihvertfall min erfaring)
Jeg vet jo at generelt er det noe ulikt hvor godt og presist de ulike merkene kan måle. Bruker man vanlig termometer eller må man kjøpe noen spesiell ?

Jeg vet jo at generelt er det noe ulikt hvor godt og presist de ulike merkene kan måle. Bruker man vanlig termometer eller må man kjøpe noen spesiell ?
Det beste er å bruke et såkalt basaltermometer (de har to desimaler), men det er fullt mulig å bruke et vanlig termometer med en desimal også.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke med min - tempet timen tidligere enn vanlig, så ikke sikkert det er lavere temp, men kan også være Heads up på at tr er rundt hjørnet :/

Screenshot_2017-01-30-07-08-05.png

Dagens! Tenker tempen igår var i overkant høy, blir spennende å se morgendagens:sorry:

Vedlegg

• IMG_4217.PNG
    IMG_4217.PNG
    235,1 KB · Visninger: 70
Jeg får som regel lavere temperatur når jeg temper tidligere enn jeg pleier. Så trenger ikke bety så mye ;)
Nei, er vel derfor jeg er litt usikker. Litt komisk, men hver avlesing denne på som har vært kl 5.15 har gitt samme temp (36.97) [emoji14]

Ikm på torsdag, hvis tempen holder seg høy og te holder seg unna tenker jeg at jeg satser på test da ^^

Vet ikke helt hva jeg skal tenke med min - tempet timen tidligere enn vanlig, så ikke sikkert det er lavere temp, men kan også være Heads up på at tr er rundt hjørnet :/

Vis vedlegget 217339
En tommelfingerregel er at tempen stiger ca 0,05 grader per halvtime, så du kan antakelig legge til 0,1 grad på den tempen du har lagt inn. Jeg korrigerer aldri i FF altså, men det kan være greit å ha den korreksjonsfaktoren i bakhodet når man temper til annet tidspunkt enn vanlig. :)

En tommelfingerregel er at tempen stiger ca 0,05 grader per halvtime, så du kan antakelig legge til 0,1 grad på den tempen du har lagt inn. Jeg korrigerer aldri i FF altså, men det kan være greit å ha den korreksjonsfaktoren i bakhodet når man temper til annet tidspunkt enn vanlig. :)
Nei, tenkte heller ikke å korrigere, men da er tempen plutselig ikke så veldig ulik dagen før :)

Back
Topp