Vi som temper

ImageUploadedByBV Forum1485780374.318895.jpg

Lite nytt å melde her, egentlig! Venter på de helt høye temperaturene, men er jo bare 5 dpo :) Ellers er jeg ikke like flink til å tempe på samme tidspunkt de dagene tempen ikke betyr noe :P

Hvordan går det med deg da? Er du i oktober forumet?:happy:
Er i oktober og venter på deg :)
Formen begynner å gå nedover. Har matlyst og spiser, men angrer med en eneste gang. Blir så uvel og kvalm. Men kaster ikke opp, bare Brekker meg. Så ikke altfor synd på meg :joyful:
Gleder meg til du kommer da :happy:

Er i oktober og venter på deg :)
Formen begynner å gå nedover. Har matlyst og spiser, men angrer med en eneste gang. Blir så uvel og kvalm. Men kaster ikke opp, bare Brekker meg. Så ikke altfor synd på meg :joyful:
Gleder meg til du kommer da :happy:
Hi hi.. skikkelig preggy du da.. :p Håper virkelig jeg er så heldig å få komme etter deg. :happy:

En tommelfingerregel er at tempen stiger ca 0,05 grader per halvtime, så du kan antakelig legge til 0,1 grad på den tempen du har lagt inn. Jeg korrigerer aldri i FF altså, men det kan være greit å ha den korreksjonsfaktoren i bakhodet når man temper til annet tidspunkt enn vanlig. :)
Da lærte jeg noe nytt idag :)

Heisann :) Skal til legen denne uken og håper å finne ut hva som er galt med meg. Men tenkte bare å høre med dere tempefrøkner først; Dere er enige i at jeg ikke har hatt EL-ifølge tempingen? Første målingene er helt i begynnelsen når jeg startet å tempe, så hadde ikke fått helt dreisen på det enda :p Har fått noen EL-tester som har sett litt positive ut, men ifølge det jeg kan se så har ikke egget sluppet. Noen enige/uenige?

Heisann :) Skal til legen denne uken og håper å finne ut hva som er galt med meg. Men tenkte bare å høre med dere tempefrøkner først; Dere er enige i at jeg ikke har hatt EL-ifølge tempingen? Første målingene er helt i begynnelsen når jeg startet å tempe, så hadde ikke fått helt dreisen på det enda [emoji14] Har fått noen EL-tester som har sett litt positive ut, men ifølge det jeg kan se så har ikke egget sluppet. Noen enige/uenige?

Det ser ikke ut som om du har hatt EL, nei. [emoji53] Håper du får noen svar, og eventuelt hjelp, hos legen!

Her går det rette veien fortsatt! Har utrolig nok klart å holde fingrene unna testene! Har to rfsy strimmel og to cb digitale med ukeindikator.. er så utrolig spent nå! Hva tenker dere om grafen? [emoji173] Kjenner jeg har en følelse om at det har klaffet.. sol jeg har nevnt flere ganger i forskjellige tråder her men er utrolig nervøs og motløs ang å evt må fortsette.. dagene går så alt for sakte :-( Har mange symptomer da! Ømme bryster, stikkinger i livmor, luft i magen, hodepine og hyppigere tissing. Idag hadde jeg også halsbrann! Noe jeg ikke har hatt et sekund siden jeg fødte i mars 2016.. spent ! [emoji4]
cf307fad8f846dccc2253a92d6223f6c.jpg

Her går det rette veien fortsatt! Har utrolig nok klart å holde fingrene unna testene! Har to rfsy strimmel og to cb digitale med ukeindikator.. er så utrolig spent nå! Hva tenker dere om grafen? [emoji173] Kjenner jeg har en følelse om at det har klaffet.. sol jeg har nevnt flere ganger i forskjellige tråder her men er utrolig nervøs og motløs ang å evt må fortsette.. dagene går så alt for sakte :-( Har mange symptomer da! Ømme bryster, stikkinger i livmor, luft i magen, hodepine og hyppigere tissing. Idag hadde jeg også halsbrann! Noe jeg ikke har hatt et sekund siden jeg fødte i mars 2016.. spent ! [emoji4]
cf307fad8f846dccc2253a92d6223f6c.jpg
Veldig spennende:smiley-bounce015ryker det en test imorgen? :)

Back
Topp