Vi som temper

Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Den negative er fra i dag. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.

Jeg ser definitivt strek(er)! Men vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Forrige pp fikk jeg liknende streker, men de ble aldri sterkere. Krysser fingrene for deg!! :)

Er det lov å håpe på festedipp? :P Muligens litt liten forskjell i temperatur.. Og jeg fikk en kjempedipp 8dpo forrige pp, uten at jeg var gravid, så... ;)

ImageUploadedByBV Forum1485939850.581193.jpg

Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Den negative er fra i dag. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.
Jeg ser også noe på den nederste, og den ser da rosa ut! Krysser fingre og tær!

Jeg ser definitivt strek(er)! Men vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Forrige pp fikk jeg liknende streker, men de ble aldri sterkere. Krysser fingrene for deg!! :)
Ja det jeg er litt stressa for.. :wideyed: Har to digitale klare.. men venter litt med dem. Ser om strimlene blir sterkere først. Hvis ikke er det skygge.

Håper dette stemmer altså ❤❤❤

Har fått streker på to ulike strips i dag. De er svake, men litt sterkere enn i går. Synes det er litt rart hvis jeg får skygge på to ulike merker..? Tror jeg tar sjansen på en digital i morgen. Hjelp.. tenk om det har klaffet..:nailbiting:
o_O hvis det klaffer nå så har jeg verdens beste luktesans! Men du er så hjertelig velkommen og ønsket inn i oktoberforumet ❤

o_O hvis det klaffer nå så har jeg verdens beste luktesans! Men du er så hjertelig velkommen og ønsket inn i oktoberforumet ❤
Hi hi.. ja det må jeg si meg enig i.. :D Håper bare ikke det er kjemisk eller noe sånt da.. blir jo helt stressa jeg.. :p Håper virkelig jeg får komme inn til dere i oktoberforumet. :Heartred:Heartred

Det ser veldig bra ut! :D Og er imponert over at du klarer å holde deg til mandag før du tester, det hadde jeg aldri klart :p
Tok en igår å den var blenda.. har aldri fått positive tester før godt over ikm bortsett fra da jeg hadde kjemisk. Ff sier 14dpo mens ladykomp sier 12dpo så jeg tar utgangapunkt i 12 dpo sånn at jeg er sikker på å gå over ikm før jeg svir av de digitale [emoji28][emoji108]

Hvor lang tid tar det før FF setter kryss? [emoji85]

Den trenger vel vanligvis tre påfølgende temperaturer som alle er høyere enn de seks foregående målingene, hvis du hang med på den forklaringen :P Men så vidt jeg har skjønt kan den også sette kryss pga andre ting man registrerer, hvis det ikke er sånn at de tre temperaturene er høyere enn de seks foregående.

Tok en igår å den var blenda.. har aldri fått positive tester før godt over ikm bortsett fra da jeg hadde kjemisk. Ff sier 14dpo mens ladykomp sier 12dpo så jeg tar utgangapunkt i 12 dpo sånn at jeg er sikker på å gå over ikm før jeg svir av de digitale [emoji28][emoji108]

Aha, da skjønner jeg :) Masse lykke til, krysser fingrene for to streker (eller Gravid som det er på digital) :D

Back
Topp