Vi som temper

Den trenger vel vanligvis tre påfølgende temperaturer som alle er høyere enn de seks foregående målingene, hvis du hang med på den forklaringen :p Men så vidt jeg har skjønt kan den også sette kryss pga andre ting man registrerer, hvis det ikke er sånn at de tre temperaturene er høyere enn de seks foregående.
Haha... okei.. :p Da tar det nok en stund før jeg får det krysset:oops:

Hvordan ser grafen din ut nå da? Hvis du har fått temperaturstigning så kan det jo hende at krysset er like om hjørnet :)
Sånn ser den ut....
ImageUploadedByBV Forum1486043488.972466.jpg

Da er tempen helt oppe igjen og positiv test i går. Nå er det bare å krysse fingrene for at den sitter klistra til oktober. Lykke til dere andre. Håper dere snart har en liten spire alle sammen. :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20170203-064356.jpg
    Screenshot_20170203-064356.jpg
    644,5 KB · Visninger: 85
Å søte deg :Heartred:Heartred Takk.. hi hi.. skikkelig preggy du. Du fikk rett da. ;) Så koselig at vi skal få være sammen på oktoberforumet. :Heartred Kjenner jeg slår et slag for WY altså. :happy:
Ja.. Begynner å komme seg nå :joyful:
Utrolig koselig at vi kan følge hverandre! Og det er så gøy å se at så mange tempere kommer i oktober! ❤
Ja en må jo lure da.. Begge to får 2 streker etter å ha brukt WY! Trapp ned forsiktig nå og hopp etter i oktober ❤ ❤

Ja.. Begynner å komme seg nå :joyful:
Utrolig koselig at vi kan følge hverandre! Og det er så gøy å se at så mange tempere kommer i oktober! ❤
Ja en må jo lure da.. Begge to får 2 streker etter å ha brukt WY! Trapp ned forsiktig nå og hopp etter i oktober ❤ ❤
Ja det var det.. tror jeg begynner med to stk i dag også en uke frem. Også 1 i en halv uke.. var det ikke noe sånt du gjorde? Jeg hopper etter vettu!:Heartred Må være noe med tempinga som gjør susen også :D:D

Back
Topp