Tuusen takk [emoji4] ja håper på klaff nå! [emoji7]Aha, da skjønner jeg Masse lykke til, krysser fingrene for to streker (eller Gravid som det er på digital)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuusen takk [emoji4] ja håper på klaff nå! [emoji7]Aha, da skjønner jeg Masse lykke til, krysser fingrene for to streker (eller Gravid som det er på digital)
Haha... okei.. Da tar det nok en stund før jeg får det kryssetDen trenger vel vanligvis tre påfølgende temperaturer som alle er høyere enn de seks foregående målingene, hvis du hang med på den forklaringen Men så vidt jeg har skjønt kan den også sette kryss pga andre ting man registrerer, hvis det ikke er sånn at de tre temperaturene er høyere enn de seks foregående.
Haha... okei.. Da tar det nok en stund før jeg får det krysset
Sånn ser den ut....Hvordan ser grafen din ut nå da? Hvis du har fått temperaturstigning så kan det jo hende at krysset er like om hjørnet
Gratulerer så mye! [emoji119]Fikk denne nå i kveld Så da stemte tempen bra.
Sånn ser den ut....
Vis vedlegget 217831
TakkGratulerer så mye! [emoji119]
Så koseliggratulerer så myeFikk denne nå i kveld Så da stemte tempen bra.
TakkSå koseliggratulerer så mye
Fikk denne nå i kveld Så da stemte tempen bra.
Å gratulerer! Sitter og gråter på do fordi jeg ble så glad ❤❤❤❤❤Fikk denne nå i kveld Så da stemte tempen bra.
Å søte deg Takk.. hi hi.. skikkelig preggy du. Du fikk rett da. Så koselig at vi skal få være sammen på oktoberforumet. Kjenner jeg slår et slag for WY altså.Å gratulerer! Sitter og gråter på do fordi jeg ble så glad ❤❤❤❤❤
TakkGratulerer!
Hurra!! Gratulerer så myeFikk denne nå i kveld Så da stemte tempen bra.
Ja.. Begynner å komme seg nåÅ søte deg Takk.. hi hi.. skikkelig preggy du. Du fikk rett da. Så koselig at vi skal få være sammen på oktoberforumet. Kjenner jeg slår et slag for WY altså.
Ja det var det.. tror jeg begynner med to stk i dag også en uke frem. Også 1 i en halv uke.. var det ikke noe sånt du gjorde? Jeg hopper etter vettu! Må være noe med tempinga som gjør susen ogsåJa.. Begynner å komme seg nå
Utrolig koselig at vi kan følge hverandre! Og det er så gøy å se at så mange tempere kommer i oktober! ❤
Ja en må jo lure da.. Begge to får 2 streker etter å ha brukt WY! Trapp ned forsiktig nå og hopp etter i oktober ❤ ❤
TakkHurra!! Gratulerer så mye