Vi som temper

Det er mulig jeg er dum nå men jeg blir ikke helt klok på det. Noen ganger når jeg skrur det på så piper det 4 ganger nærmest med én gang og da bare blir det stående uten at det begynner å blinke for at det er klart. Andre ganger så gjør det ikke det før jeg har tempet. Jeg skjønner ikke helt logikken og noen ganger må jeg skru av og på flere ganger før jeg får det til. Hjelp? :)

Det er mulig jeg er dum nå men jeg blir ikke helt klok på det. Noen ganger når jeg skrur det på så piper det 4 ganger nærmest med én gang og da bare blir det stående uten at det begynner å blinke for at det er klart. Andre ganger så gjør det ikke det før jeg har tempet. Jeg skjønner ikke helt logikken og noen ganger må jeg skru av og på flere ganger før jeg får det til. Hjelp? :)
Er ikke helt fornøyd med det:( nå hører ikke jeg den pipe lyden uansett, men tar det litt under armen først, slår av og på til det står lo, og temper da! Temper vaginalt!

Mindre fornøyd med grafen min idag for å si det sånn.. [emoji17] Håper det er fordi jeg sto opp å satte på barnetv for eldstemann litt før 7 og gikk å la meg igjen å tempet da noen min over 8.. er spent på morgendagen nå. Føler selv at dette går i vasken nå [emoji17][emoji22] blæh.. drittdag!
4d54111ca1dc001ace703ac559b74f7e.jpg

Mindre fornøyd med grafen min idag for å si det sånn.. [emoji17] Håper det er fordi jeg sto opp å satte på barnetv for eldstemann litt før 7 og gikk å la meg igjen å tempet da noen min over 8.. er spent på morgendagen nå. Føler selv at dette går i vasken nå [emoji17][emoji22] blæh.. drittdag!
4d54111ca1dc001ace703ac559b74f7e.jpg
Huff! Kjedelig med slike tempdropp! Man kan fint ha dropp og være gravid. Krysser fingrene for deg :-)

Jeg! Jeg vet ikke om jeg er så fornøyd. Jeg tester flere ganger rett etter hverandre men får forskjellige temp. Bruker du den?

Jepp, og jeg har akkurat begynt å tempe så jeg vet liksom ikke hvordan det skal være. Opplever det samme som deg, pluss at jeg ofte må slå av og på flere ganger for noen ganger piper den med én gang jeg har slått den på. Det blir ofte mye fomling :/

Huff! Kjedelig med slike tempdropp! Man kan fint ha dropp og være gravid. Krysser fingrene for deg :-)
Håper virkelig dette er tilfellet her! Hvis ikke bestiller jeg meg time til utredning på spiren i trondheim! Har syklus på 38 dager så pp'ne blir lange :/ dette er pp6.. sist pp hadde jeg kjemisk. Det er kun da og nå tempen har vært såpass høy siden jeg begynte å tempe.. så håper virkelig ikke at dette også er sånn kjemiskDRITT! [emoji85] er såååå spent på tempen i morgentidlig! Skal jage gubben opp dersom eldstemann står opp tidlig sånn at tempen blir riktig isåfall. Idag sto jeg opp ca 06.45 å satte på barnetv til guttungen for så å legge meg nedpå igjen å sove litt til så tempet jeg i 8 tiden.. det blir nok litt feil så det er liksom håpet mitt nå! [emoji173] jeg kommer med oppdatering i morgen [emoji108][emoji4]

Håper virkelig dette er tilfellet her! Hvis ikke bestiller jeg meg time til utredning på spiren i trondheim! Har syklus på 38 dager så pp'ne blir lange :/ dette er pp6.. sist pp hadde jeg kjemisk. Det er kun da og nå tempen har vært såpass høy siden jeg begynte å tempe.. så håper virkelig ikke at dette også er sånn kjemiskDRITT! [emoji85] er såååå spent på tempen i morgentidlig! Skal jage gubben opp dersom eldstemann står opp tidlig sånn at tempen blir riktig isåfall. Idag sto jeg opp ca 06.45 å satte på barnetv til guttungen for så å legge meg nedpå igjen å sove litt til så tempet jeg i 8 tiden.. det blir nok litt feil så det er liksom håpet mitt nå! [emoji173] jeg kommer med oppdatering i morgen [emoji108][emoji4]
Har sliti med lange sykluser selv så kjenner følelsen. I og med at du har hatt en kjemisk så vet du hvertfall at du kan bli gravid :-) Så da håper jeg du har full klaff straks! Jeg så at skvirrevippen hadde tempdropp rundt ikm, men testet positivt noen dager senere så det er absolutt håp! Du får jage opp mannen din i morgen og få en god tempmåling Venter spent på oppdatering :-)

Har sliti med lange sykluser selv så kjenner følelsen. I og med at du har hatt en kjemisk så vet du hvertfall at du kan bli gravid :-) Så da håper jeg du har full klaff straks! Jeg så at skvirrevippen hadde tempdropp rundt ikm, men testet positivt noen dager senere så det er absolutt håp! Du får jage opp mannen din i morgen og få en god tempmåling Venter spent på oppdatering :-)
Hei. Takk for oppmuntring, men følelsen stemte og tanta kom i går kveld. Ja vet jo at jeg kan få barn siden jeg har to allerede.. det værste er at.. selv om man har barn så er prøvetiden like jævlig både med 1, 2 og 3! Ønsket er akkurat like stort nå, som når vi prøvde på førstemann, skuffelsen når mensen kommer og du innser at det ikke har klaffa denne gangen heller er akkurat den samme.. imorgen ringer jeg til spiren for en samtale. Nå vil jeg finne ut av hvorfor syklusen er lang å få hjelp til å få den på rett gjenge!

a3e22ec4df0ff11593ef5e64e7fcdd97.jpg

Skjønner ingenting jeg. Rareste grafen jeg har fått noensinne - pleier å ha et tempdropp rundt DPO6, men da stiger det igjen med en gang. De 3 siste syklusene på høyre eggstokk har dog vært litt rare, men ikke sååå ille. Enda godt vi har fått time til utredning :/

Jeg blir ikke helt klok på grafen min jeg altså... våkner tidlig om dagen, temper og sovner igjen før jeg får registrert temp... og sliter da litt med å få lest av temp på termometer når jeg våkner igjen [emoji849]
Ikke får jeg opp noe kryss heller.... [emoji17]

29f0eb79923e505d15e07fd448be09e4.jpg

Jeg blir ikke helt klok på grafen min jeg altså... våkner tidlig om dagen, temper og sovner igjen før jeg får registrert temp... og sliter da litt med å få lest av temp på termometer når jeg våkner igjen [emoji849]
Ikke får jeg opp noe kryss heller.... [emoji17]

Ser du har en del tomme sirkler, temper du til samme tid hver morgen? Prøv å gå på innstillingene dine og sett tempetidspunktet ditt på default og f.eks. kl. 7 (dersom det er tidspunktet du temper). Se om du da får fulle dotter og om FF setter kryss på deg da.

Hei hei :) Fikk tips av ei venninne at det var ei gruppe for tempere her inne. Trenger tips til å tyde tempen min jeg for nå er jeg gruelig spent på om det har klaffet :D Fant noen gravidcharter på FF som ligner litt på min og lurer på om jeg også er gravid? Synes liksom det er en tydelig implantasjonsdip hvert fall på 9dpo. Hva tror dere? :)

Vedlegg

• thumb_IMG_2655_1024.jpg
    thumb_IMG_2655_1024.jpg
    61,7 KB · Visninger: 69
  • thumb_IMG_2656_1024.jpg
    thumb_IMG_2656_1024.jpg
    50,1 KB · Visninger: 68
Ser du har en del tomme sirkler, temper du til samme tid hver morgen? Prøv å gå på innstillingene dine og sett tempetidspunktet ditt på default og f.eks. kl. 7 (dersom det er tidspunktet du temper). Se om du da får fulle dotter og om FF setter kryss på deg da.

Har vært litt vanskelig å tempe til akkurat samme tidspunkt. Enkelte dager har jeg våknet veldig tidlig... har tempet da fordi det da har bare vært et par timer til jeg skal opp...

Men er ikke tempen min veldig lav? [emoji849]

Da skal jeg prøve å gjøre som du skrev

Har vært litt vanskelig å tempe til akkurat samme tidspunkt. Enkelte dager har jeg våknet veldig tidlig... har tempet da fordi det da har bare vært et par timer til jeg skal opp...

Men er ikke tempen min veldig lav? [emoji849]

Da skal jeg prøve å gjøre som du skrev

Den er lav, men ikke unormalt lavt. Fant to charter (som endte med positiv GT!) som heller ikke har de største temphoppene etter positiv OPK. Når man bruker FF, må man lære seg til å lese grafen sin, ikke fokusere på noen få tempmålinger, men helheten i grafen. Det er faktisk folk som tom. får temp UNDER CL i DPO-land, uten at det er noe galt. Nå vet jeg ikke om du har testet deg videre etter positiv EL-test, for å være sikker på at du har hatt EL? Positiv EL-test betyr dessverre ikke nødvendigvis at du HAR hatt EL.

Søk på FF etter "charts like mine", der kan du sammenligne andre charter med dine. FF er genialt, bra verktøy for å holde rede på syklusene og ikke minst kjempespennende syntes jeg da jeg brukte å tempe, så bare fortsett! :)

thumb_IMG_2658_1024.jpg thumb_IMG_2659_1024.jpg

Hei hei :) Fikk tips av ei venninne at det var ei gruppe for tempere her inne. Trenger tips til å tyde tempen min jeg for nå er jeg gruelig spent på om det har klaffet :D Fant noen gravidcharter på FF som ligner litt på min og lurer på om jeg også er gravid? Synes liksom det er en tydelig implantasjonsdip hvert fall på 9dpo. Hva tror dere? :)

Hei og velkommen hit! :) Ser lovende ut dette! Hadde selv dip på 9 DPO den mnd. jeg ble gravid. :) Får håpe det blir to blå på deg snart, når har du IKM og når blir du å teste?

Hei og velkommen hit! :) Ser lovende ut dette! Hadde selv dip på 9 DPO den mnd. jeg ble gravid. :) Får håpe det blir to blå på deg snart, når har du IKM og når blir du å teste?

Er det sant? :D Tusen takk :D Nå begynner jeg å få enda mer troen på at denne måneden klaffet det altså :D IKM er det mensen? Jeg venter den til uka, husker ikke når. Å vet ikke når jeg skal teste for jeg er så redd for å få negativ test :(

Er det sant? :D Tusen takk :D Nå begynner jeg å få enda mer troen på at denne måneden klaffet det altså :D IKM er det mensen? Jeg venter den til uka, husker ikke når. Å vet ikke når jeg skal teste for jeg er så redd for å få negativ test :(

IKM er Ikke Kommende Mens. Skjønner godt du er redd for å få negativ test, er likedan selv. Har stor beundring for alle disse "testetøsene". :P Men tenk om du tester positivt da, så deilig å få vite det, i stedet for å grue seg til noe som bare var stas? :D Du kan jo kanskje melde deg inn i IKM-gruppa "Uke 6", der finner du andre som har kommet like langt som deg i DPO-land og som venter TR/positivt GT ila. uka som kommer. ;)

Lykke til!

IKM er Ikke Kommende Mens. Skjønner godt du er redd for å få negativ test, er likedan selv. Har stor beundring for alle disse "testetøsene". :p Men tenk om du tester positivt da, så deilig å få vite det, i stedet for å grue seg til noe som bare var stas? :D Du kan jo kanskje melde deg inn i IKM-gruppa "Uke 6", der finner du andre som har kommet like langt som deg i DPO-land og som venter TR/positivt GT ila. uka som kommer. ;)

Lykke til!

Tusen takk :)

Back
Topp