Vi som temper

Jepp, ingen tvil liksom!! TR kom nå nettopp, og det er veldig greit å være forberedt :) Jeg må si jeg liker vitenskapen i tempinga, altså! Så gøy å følge med på grafen! Det som ikke er så gøy er at lutealfasen var to dager kortere denne syklusen enn forrige..
Men den er jo fortsatt 12 dager, det er godt innenfor normalen! (Og ventetiden blir bittelitt kortere. [emoji12])

Jeg tror mensen er på vei :( Har hatt mensenmurringer siden eggløsning :( Dette blir andre mens etter missed abortion. Fikk så tydelig indikasjon på eggløsning med temping og eggløsningstester å var sikker på at det klaffet. Tempen er fortsatt høy men min har aldri brukt å dale før par dager etter mensen, så det trenger ikke å ha noen betydning. Ikke spotting og blødning ennå men det kjennes ut som mensen :( Skikkelig møkk det her, ville jo så gjerne at det skulle klaffe med en gang igjen :(

Jepp, ingen tvil liksom!! TR kom nå nettopp, og det er veldig greit å være forberedt :) Jeg må si jeg liker vitenskapen i tempinga, altså! Så gøy å følge med på grafen! Det som ikke er så gøy er at lutealfasen var to dager kortere denne syklusen enn forrige..

Vi har veldig lik syklus :) Både med eggløsningsdag og antall lutealfase dersom din ikke hadde kommet tidligere nå og antall bløsnings/spottedager :) Synd du fikk mensen da :( Jeg venter min hvert øyeblikk jeg også for jeg har kjent murringer i flere dager m en usikker på når den kommer for den er kanskje ute og kjører etter MA for noen måneder siden. Dette blir mens nr 2 etter MA.

Vi har veldig lik syklus :) Både med eggløsningsdag og antall lutealfase dersom din ikke hadde kommet tidligere nå og antall bløsnings/spottedager :) Synd du fikk mensen da :( Jeg venter min hvert øyeblikk jeg også for jeg har kjent murringer i flere dager m en usikker på når den kommer for den er kanskje ute og kjører etter MA for noen måneder siden. Dette blir mens nr 2 etter MA.

Trist å høre om MA :( Håper mensen holder seg unna for din del! Hvis ikke kan vi vel følge hverandre videre :)

Jeg blir ikke klok på tempen min jeg asså! [emoji34] ligger liksom jevnt på 36.2.... 36.21-36.27.... går verken opp eller ned. Som dere kan se har jeg mange dager med 36.25... i det siste har jeg også klart å tempe til akkurat samme tidspunkt...
ad4c1d24aeef211d2fc696e9e2f65446.jpg

Jeg blir ikke klok på tempen min jeg asså! [emoji34] ligger liksom jevnt på 36.2.... 36.21-36.27.... går verken opp eller ned. Som dere kan se har jeg mange dager med 36.25... i det siste har jeg også klart å tempe til akkurat samme tidspunkt...
ad4c1d24aeef211d2fc696e9e2f65446.jpg
Du har nok ikke hatt EL ennå. (Evt var den før du begynte å tempe.) Veldig jevn og fin temp, da, det er jo supert! Da blir det lett å se en stigning når EL har vært. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Vet du omtrent når EL pleier å være?

Hva tror dere? Masse mensmurringer hele tiden siden eggløsning :( Kan være missed abbortion som forstyrrer alt :(

Vis vedlegget 218288
Jeg hadde også masse murring hele lutealfasen de tre første syklusene etter MA. Skikkelig kjipt, det har nemlig tidligere vært bænkers graviditetstegn hos meg. [emoji53] Det virker som det har normalisert seg igjen nå, heldigvis, det var ikke på langt nær så mye murring nå i forrige syklus.

Jeg hadde også masse murring hele lutealfasen de tre første syklusene etter MA. Skikkelig kjipt, det har nemlig tidligere vært bænkers graviditetstegn hos meg. [emoji53] Det virker som det har normalisert seg igjen nå, heldigvis, det var ikke på langt nær så mye murring nå i forrige syklus.

Hadde vært deilig om det ikke er mensen, men det er det jeg tror :( Får nok belage meg på at det tar lengre tid enn ønsket å komme meg tilbake selv om syklusen har kommet seg i orden.

Takk :) Men tempen bruker å være høy par dager etter mensen faktisk så jeg tar ikke den for god fisk. Fortsatt river det masse i magen :(

Hvordan ligger du an i tempingen da :)
Ok, skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe da! :yuck: Jeg er 5 dpo i dag og målte 37,02 :-) Det er høyt for meg :-) Faktisk den høyeste tempen jeg har hatt 5 dpo i min tempekarriere (pp10). Det murrer skikkelig i dag. Jeg har som vanlig ikke troa :oops:

Ok, skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe da! :yuck: Jeg er 5 dpo i dag og målte 37,02 :) Det er høyt for meg :) Faktisk den høyeste tempen jeg har hatt 5 dpo i min tempekarriere (pp10). Det murrer skikkelig i dag. Jeg har som vanlig ikke troa :oops:

Men det er jo positivt da :D Noe annerledes kan jo kanskje være en graviditet ;)

Men det er jo positivt da :D Noe annerledes kan jo kanskje være en graviditet ;)
Er jo alltids lov å håpe ;) Men man mister jo litt troa etter 11 mnd med prøving uten snev av graviditet. Får straks hjelp da, det er jo positivt!

Back
Topp