Vi som temper

Hei. Takk for oppmuntring, men følelsen stemte og tanta kom i går kveld. Ja vet jo at jeg kan få barn siden jeg har to allerede.. det værste er at.. selv om man har barn så er prøvetiden like jævlig både med 1, 2 og 3! Ønsket er akkurat like stort nå, som når vi prøvde på førstemann, skuffelsen når mensen kommer og du innser at det ikke har klaffa denne gangen heller er akkurat den samme.. imorgen ringer jeg til spiren for en samtale. Nå vil jeg finne ut av hvorfor syklusen er lang å få hjelp til å få den på rett gjenge!
Så dritt!! :-( Håper du får hjelp til å få syklusen på rett kjøl så det klaffer for dere fort :-)

Da befinner jeg meg nok en gang i dpo land! Så får vi se hvor denne grafen ender :-)

Vedlegg

• IMG_1803.PNG
    IMG_1803.PNG
    104,9 KB · Visninger: 59
4b12f64abf58883fd07768c0f5920b58.jpg

Det som startet som en nydelig graf har blitt litt mindre nydelig i dpo-dagene.. Men tempen er jo fortsatt høy, da :) skjebnetemp i morgen, 12 dpo! Har fått negative tester i går og i dag. Samtidig er det nå en helt synlig strek på testen jeg tok i går (vet jeg burde kaste dem etter fristen :P ), så jeg krysser alle fingre!!

Den er lav, men ikke unormalt lavt. Fant to charter (som endte med positiv GT!) som heller ikke har de største temphoppene etter positiv OPK. Når man bruker FF, må man lære seg til å lese grafen sin, ikke fokusere på noen få tempmålinger, men helheten i grafen. Det er faktisk folk som tom. får temp UNDER CL i DPO-land, uten at det er noe galt. Nå vet jeg ikke om du har testet deg videre etter positiv EL-test, for å være sikker på at du har hatt EL? Positiv EL-test betyr dessverre ikke nødvendigvis at du HAR hatt EL.

Søk på FF etter "charts like mine", der kan du sammenligne andre charter med dine. FF er genialt, bra verktøy for å holde rede på syklusene og ikke minst kjempespennende syntes jeg da jeg brukte å tempe, så bare fortsett! :)

Vis vedlegget 218101 Vis vedlegget 218102

Jeg testet kun en dag etter positiv test og den var negativ. Gadd derfor ikke å teste mer.

Har endret tidspunkt på default, flere ganger uten at det har gitt noen utslag. Så får bare fortsette å tempe og se hva som skjer.

Ellers kjennes det ut på kroppen som jeg er i dpo-land.
Ingen slim, og ømme pupper...

Det som startet som en nydelig graf har blitt litt mindre nydelig i dpo-dagene.. Men tempen er jo fortsatt høy, da :) skjebnetemp i morgen, 12 dpo! Har fått negative tester i går og i dag. Samtidig er det nå en helt synlig strek på testen jeg tok i går (vet jeg burde kaste dem etter fristen [emoji14] ), så jeg krysser alle fingre!!
Aiai, dette blir spennende!

f2dc2112fea8707bf236a84846ffd0dc.jpg

Ikke mye action her ennå, venter på EL ... [emoji12] Fikk litt EL-slim på fredag, så jeg tok den første EL-testen da. Den var uvanlig sterk til å være så tidlig i syklusen, så jeg håpet at det kanskje ville bli en litt tidlig EL denne gangen, men det har ikke vært noe slim å snakke om etter det, og veldig negative tester. Det.blir nok heller litt uti uka, som forventet.

Det som startet som en nydelig graf har blitt litt mindre nydelig i dpo-dagene.. Men tempen er jo fortsatt høy, da :) skjebnetemp i morgen, 12 dpo! Har fått negative tester i går og i dag. Samtidig er det nå en helt synlig strek på testen jeg tok i går (vet jeg burde kaste dem etter fristen :p ), så jeg krysser alle fingre!!
Spennende! Håper den går opp igjen! Min har også sunket med 0,1 grader i dag 11 dpo. Så krysser fingrene for at den ikke dropper mer!

Hvordan går det med dere som nærmer dere IKM? [emoji32] (I mangel på en som biter negler, hehe.)

Hvordan går det med dere som nærmer dere IKM? [emoji32] (I mangel på en som biter negler, hehe.)
Tempen gikk opp fra 36.86 til 37.02 i dag 12 dpo, men tempet 30 min tidligere enn normalt, og hele 60 min tidligere enn i går. Var også veldig varm under dyna. Tok dn ny temp for morroskyld etter å ha kjølt meg ned til passe varm og da var den 36.85. Veit ikke helt hva jeg skal tro er mest riktig jeg! Turte ikke teste til morgen i dag våknet så tidlig i dag pga samboer som skulle på do, unødvendig å vekke folk kl 05!

Her kom tr idag:smiley-angry016 så da blir det 8pp next! Første mnd med temping, og prøver en mnd til :happy:
Blææææ! Håper det blir full klaff for dere neste pp :-)

8a0922fc5ea5cf08b9abc4a20c329c52.jpg

Egentlig ganske kjip temp i dag, hverken opp eller ned.. Men jeg burde nok hatt et temphopp for å håpe at tr holder seg unna! Negativ test igjen i dag (12 dpo), og jeg er så sinnsykt lei av de skyggestrekene!! Til og med mannen ser dem tydelig.. I stad oppdaga jeg el-slim, noe jeg også hadde 12 dpo forrige syklus.. Tar det derfor som et sikkert tegn på at tr er på vei! :(

IMG_1379.PNG
Nå er jakten på el i gang igjen. Håper bare den holder seg unna fram til gubben er hjemme igjen på torsdag... Pp 19, 2.pergokur.

Æsj! Men den var tydelig, da, om ikke annet. [emoji13] Nå sist steg plutselig tempen min igjen rett før tr kom, DET var dårlig gjort, det!

Jepp, ingen tvil liksom!! TR kom nå nettopp, og det er veldig greit å være forberedt :) Jeg må si jeg liker vitenskapen i tempinga, altså! Så gøy å følge med på grafen! Det som ikke er så gøy er at lutealfasen var to dager kortere denne syklusen enn forrige..

Back
Topp