Vi som temper

Du har nok ikke hatt EL ennå. (Evt var den før du begynte å tempe.) Veldig jevn og fin temp, da, det er jo supert! Da blir det lett å se en stigning når EL har vært. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Vet du omtrent når EL pleier å være?
tidligere har EL vært på dag 14/15, men det er mange år siden... De siste årene har jeg ikke hatt kontroll på det....
Har en syklus på 29 dager i gjennomsnitt... Men den kan variere fra 20 til 47 dager... Er hvertfall det den har gjort det siste året.. :oops:
Forrige syklus var den lengste hittil.. altså 47 dager:eek:
Så nå for tiden har jeg virkelig ikke oversikt over syklusene mine...

Dette er første syklus hvor jeg temper. Har ustabile sykluser siden jeg fullammer enda. Er det mange her inne som ikke fikk eggløsning men hadde "mens" mens dere fullammet? Håper den bare er sen :)

Vedlegg

• IMG_9144.jpg
    IMG_9144.jpg
    113 KB · Visninger: 62
Hei jenter! Lurer på om noen har opplevd det samme:
Jeg hadde positive el tester, el slim og åpen tapp før el kom på cd 14. Da hadde jeg skikkelige el smerter og var sikker på at jeg hadde el. Tempen påfølgende dager synes jeg bekrefter at el har vært! Men det rare er at tappen fremdeles er åpen! Og det kommer fortsatt litt slim.. Dette har jeg ikke opplevd før. Noen som har lignende erfaringer?

I alle syklusene mine har jeg hatt tempdip 7 dpo, men i dag gikk den faktisk opp :-)

Vedlegg

• IMG_1851.PNG
    IMG_1851.PNG
    221,5 KB · Visninger: 65
Last edited:
IMG_1397.PNG
Spent på om det blir tempstigning i morgen.

Tror dere det er sannsynlig at EL er over? FF satte krysset på cd12 først, og for hver dag har den flyttet den fremover så nå står den på cd14. Jeg var så dum at jeg ikke orker å oppfordre mannen til å legge inn aksjer de neste dagene da jeg trodde EL hadde vært og vi har vært så slitne av mye turnusjobbing og lite tid sammen. Så nå føler jeg at vi har bommet skikkelig :(

image1-12.PNG

Tror dere det er sannsynlig at EL er over? FF satte krysset på cd12 først, og for hver dag har den flyttet den fremover så nå står den på cd14. Jeg var så dum at jeg ikke orker å oppfordre mannen til å legge inn aksjer de neste dagene da jeg trodde EL hadde vært og vi har vært så slitne av mye turnusjobbing og lite tid sammen. Så nå føler jeg at vi har bommet skikkelig :(

Vis vedlegget 218534
Ser ut ut som om det er bra med aksjer hvertfall :-) Lykke til!!

Har funnet en gravidchart som jeg følger denne mnd! Moro å se hvor lik min er ettersom dagene går. 9 dpo i dag, negativ test! Hadde ømme pupper fra i går og når jeg våknet i dag var de utrolig hovne! Kjennes ut som jeg har tatt silikon ;)

Vedlegg

• IMG_1872.PNG
    IMG_1872.PNG
    134,4 KB · Visninger: 67
Ja, kanskje det er greit med aksjer likevel...Bare liker ikke at vi ikke hadde sex på EL dagen! Men de sier jo at det skal kunne gå likevel :)
Skal være bedre å legge inn aksjene en/to dager før! Heier på dere :-) Det er gode muligheter!

Back
Topp