Åå, fantastisk! Gratulerer så mye!Vis vedlegget 218299 Måtte ta test når jeg kom hjem fra jobb og den var visst positiv! Kun en uke til termin med den jeg mistet i sommer, så dette var godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, fantastisk! Gratulerer så mye!Vis vedlegget 218299 Måtte ta test når jeg kom hjem fra jobb og den var visst positiv! Kun en uke til termin med den jeg mistet i sommer, så dette var godt!
tidligere har EL vært på dag 14/15, men det er mange år siden... De siste årene har jeg ikke hatt kontroll på det....Du har nok ikke hatt EL ennå. (Evt var den før du begynte å tempe.) Veldig jevn og fin temp, da, det er jo supert! Da blir det lett å se en stigning når EL har vært. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Vet du omtrent når EL pleier å være?
I alle syklusene mine har jeg hatt tempdip 7 dpo, men i dag gikk den faktisk opp
Alltid gøy med "noe annet" ja Steg bittelitt til i dagOij. Spennende når det skjer noe nytt da
Ser ut ut som om det er bra med aksjer hvertfall Lykke til!!Tror dere det er sannsynlig at EL er over? FF satte krysset på cd12 først, og for hver dag har den flyttet den fremover så nå står den på cd14. Jeg var så dum at jeg ikke orker å oppfordre mannen til å legge inn aksjer de neste dagene da jeg trodde EL hadde vært og vi har vært så slitne av mye turnusjobbing og lite tid sammen. Så nå føler jeg at vi har bommet skikkelig
Vis vedlegget 218534
Ser ut ut som om det er bra med aksjer hvertfall Lykke til!!
Skal være bedre å legge inn aksjene en/to dager før! Heier på dere Det er gode muligheter!Ja, kanskje det er greit med aksjer likevel...Bare liker ikke at vi ikke hadde sex på EL dagen! Men de sier jo at det skal kunne gå likevel
Fantastisk!! Gratulerer så mye!!
Min rareste kurve noensinne, etter å ha tempet i 14 mnd. I dag fikk jeg dog denne:
Min rareste kurve noensinne, etter å ha tempet i 14 mnd. I dag fikk jeg dog denne: