Vi som temper

Ja det var det.. tror jeg begynner med to stk i dag også en uke frem. Også 1 i en halv uke.. var det ikke noe sånt du gjorde? Jeg hopper etter vettu!:Heartred Må være noe med tempinga som gjør susen også :D:D
Akkurat det samme opplegget ❤

IMG_0189.PNG
9 dpo i dag! Hva tror dere?!

Med nytt utseende på appen (iPhone) var det litt upraktisk at denne tråden er festet! Må liksom gå et ekstra trinn for å sjekke om det er noen nye poster (Ja, jeg vet man kan subscribe)!

Det ser jo lovende ut. :D
Når ryker første test?
Har egentlig tenkt til å vente til ons/tor til uka, blir så skuffet over alle disse blenda testene.... men om viljen holder gjenstår å se! Blir symptomene for mange er det vanskelig å la være! Til nå har jeg murringer i mage/korsrygg til og fra. Vært litt små kvalm et par dager, men kan også være pga min nye student som kjører som en vinglepetter! Også våknet jeg helt kliss våt av svette i dag, det er helt nytt! Sist fikk jeg veldig vonde pupper, det har ikke gjentatt seg, så har liksom det som et kriterie nesten! Selv om jeg veit at det ikke trenger å være likt! Kun en uke til jeg skulle blitt mor, så litt ekstra kjipt denne PP om det ikke klaffer

Har egentlig tenkt til å vente til ons/tor til uka, blir så skuffet over alle disse blenda testene.... men om viljen holder gjenstår å se! Blir symptomene for mange er det vanskelig å la være! Til nå har jeg murringer i mage/korsrygg til og fra. Vært litt små kvalm et par dager, men kan også være pga min nye student som kjører som en vinglepetter! Også våknet jeg helt kliss våt av svette i dag, det er helt nytt! Sist fikk jeg veldig vonde pupper, det har ikke gjentatt seg, så har liksom det som et kriterie nesten! Selv om jeg veit at det ikke trenger å være likt! Kun en uke til jeg skulle blitt mor, så litt ekstra kjipt denne PP om det ikke klaffer

Skjønner deg godt.
Jeg har det veldig likt som deg der. Sist merket jeg det også veldig godt i puppene, men nå det bare bare ubehag i mage/rygg.
Har også våknet et par netter og vært helt grusomt varm og svett.
Er slitsomt når det skal være merkelige tegn mellom EL og TR. Hadde vært så mye lettere uten noe.:sour:

Huff, det var trist å høre det.
Håper det blir din tur snart! :)

Skjønner deg godt.
Jeg har det veldig likt som deg der. Sist merket jeg det også veldig godt i puppene, men nå det bare bare ubehag i mage/rygg.
Har også våknet et par netter og vært helt grusomt varm og svett.
Er slitsomt når det skal være merkelige tegn mellom EL og TR. Hadde vært så mye lettere uten noe.:sour:

Huff, det var trist å høre det.
Håper det blir din tur snart! :)
Takk for det! Må jo bli vår tur også snart!
Merkelig det der med tegn i dpo land! Før vi begynte å prøve merket jeg ingenting, og nå har jeg symptomer i hytt og pine

Har du også mistet, siden du skriver at du kjente det i puppene sist?

Takk for det! Må jo bli vår tur også snart!
Merkelig det der med tegn i dpo land! Før vi begynte å prøve merket jeg ingenting, og nå har jeg symptomer i hytt og pine

Har du også mistet, siden du skriver at du kjente det i puppene sist?

Ja, jeg er helt enig.
Mine første 2pp var det ingenting. Men siden da har jeg alltid være noe virker det som..

Nei, kan vel ikke si det. Det var kjemisk. Rakk bare å se en halv positiv test før TR kom.
Så ikke så ille altså, men rakk å kjenne symptomene jeg nå alltid vil lete etter.

Ja, jeg er helt enig.
Mine første 2pp var det ingenting. Men siden da har jeg alltid være noe virker det som..

Nei, kan vel ikke si det. Det var kjemisk. Rakk bare å se en halv positiv test før TR kom.
Så ikke så ille altså, men rakk å kjenne symptomene jeg nå alltid vil lete etter.
Kjipt uansett, når det er noe man ønsker sterkt.

Fin økning, men negativ test igår, dessverre! Ingen symptomer heller, så rekner med tanta er her imorgen eller mandag! Og over i 8 pp:wtf:

Vedlegg

• IMG_4228.PNG
    IMG_4228.PNG
    166,3 KB · Visninger: 73
Fin økning, men negativ test igår, dessverre! Ingen symptomer heller, så rekner med tanta er her imorgen eller mandag! Og over i 8 pp:wtf:
Veldig høy og fin temp da.. krysser fingrene for deg! Mange får ikke positiv før 14 dpo.. Du har like høy temp som meg så håpet er ikke ute ;)

Back
Topp