Vi som temper

IMG_4221.PNG
IMG_4222.PNG

Fant jo selvfølgelig noe å sammenligne :sorry: nederste kurve fra idag, så vist jeg får litt stigning igjen nå, så er den jo ikke då ulik en sånn dipp:)

Etter testene å dømme vil jeg tro du får stigning de neste dagene, og at krysset flytter seg da!
Ja, det var det jeg tenkte også :) Men trodde ikke FF satte fast kryss om det var noe usikkerhet?

Oh well, den andre appen påstår også at jeg er 4 DPO, men jeg teller som 1 kjenner jeg [emoji14]

Wæææ.. tempen gikk litt ned i dag.. får jo snart nervesammenbrudd av dette her.. :eek: Ingen tegn til tr enda men mistet jo helt trua nå.. tok en gtest som sikkert har en skyggestrek. Var ihvertfall så svaaaaaak at det sikkert bare er hodet mitt som laget den.. Tror ikke jeg tørr å tempe i morgen :nailbiting:

Vedlegg

• 20170131_101442.png
    20170131_101442.png
    279,5 KB · Visninger: 85
Wæææ.. tempen gikk litt ned i dag.. får jo snart nervesammenbrudd av dette her.. :eek: Ingen tegn til tr enda men mistet jo helt trua nå.. tok en gtest som sikkert har en skyggestrek. Var ihvertfall så svaaaaaak at det sikkert bare er hodet mitt som laget den.. Tror ikke jeg tørr å tempe i morgen :nailbiting:

Huff, det tar hardt på psyken, dette her! [emoji31][emoji28] Krysser fingre og tær for deg!

Du er fortsatt langt over linjen da :) håper skyggen blir strek :happy:

Ja, dette tar på, uten tvil:nailbiting: men fortsatt høye temperaturer er jo bra:happy:

a31157083fcba53973c0a00f16b83718.jpg

Haha! Finner denne grafen ganske så tilfredstillende! Har lang LF da.. så må vente noen dager til før jeg vet om dette går veien eller ei. Har fortsatt denne "godfølelsen" og mange symptomer [emoji4] [emoji7] vi håper såååå på at nr 3 straks er på vei [emoji173][emoji170]

Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Den negative er fra i dag. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.

Vedlegg

• 20170201_074916.jpg
    20170201_074916.jpg
    998,2 KB · Visninger: 68
  • 20170201_074519.jpg
    20170201_074519.jpg
    972,9 KB · Visninger: 75
Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Den negative er fra i dag. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.

Oi. Jeg har veldig troa på den nederste! :)

Ser også en strek på nederste:) krysser fingrene for babystrek:):)

Synes også jeg ser en strek på den nederste :)

Back
Topp