Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det jeg tenkte også Men trodde ikke FF satte fast kryss om det var noe usikkerhet?Etter testene å dømme vil jeg tro du får stigning de neste dagene, og at krysset flytter seg da!
Wæææ.. tempen gikk litt ned i dag.. får jo snart nervesammenbrudd av dette her.. Ingen tegn til tr enda men mistet jo helt trua nå.. tok en gtest som sikkert har en skyggestrek. Var ihvertfall så svaaaaaak at det sikkert bare er hodet mitt som laget den.. Tror ikke jeg tørr å tempe i morgen
Krysser fingrene for festedipp! Jeg hadde antakelig det ved 9 dpo da jeg ble gravid i sommer.Vis vedlegget 217479 Vis vedlegget 217480
Fant jo selvfølgelig noe å sammenligne nederste kurve fra idag, så vist jeg får litt stigning igjen nå, så er den jo ikke då ulik en sånn dipp
Du er fortsatt langt over linjen da håper skyggen blir strekWæææ.. tempen gikk litt ned i dag.. får jo snart nervesammenbrudd av dette her.. Ingen tegn til tr enda men mistet jo helt trua nå.. tok en gtest som sikkert har en skyggestrek. Var ihvertfall så svaaaaaak at det sikkert bare er hodet mitt som laget den.. Tror ikke jeg tørr å tempe i morgen
Kan være en fin festedipp jaVis vedlegget 217479 Vis vedlegget 217480
Fant jo selvfølgelig noe å sammenligne nederste kurve fra idag, så vist jeg får litt stigning igjen nå, så er den jo ikke då ulik en sånn dipp
Ja, dette tar på, uten tvil men fortsatt høye temperaturer er jo braWæææ.. tempen gikk litt ned i dag.. får jo snart nervesammenbrudd av dette her.. Ingen tegn til tr enda men mistet jo helt trua nå.. tok en gtest som sikkert har en skyggestrek. Var ihvertfall så svaaaaaak at det sikkert bare er hodet mitt som laget den.. Tror ikke jeg tørr å tempe i morgen
Håper håper hadde du sa den gang?Krysser fingrene for festedipp! Jeg hadde antakelig det ved 9 dpo da jeg ble gravid i sommer.
Det endte i MA, ja. [emoji17]Håper håper hadde du sa den gang?
Ja den er jo det.. heldigvis. Håper den ikke faller noe mer i morgen..Du er fortsatt langt over linjen da håper skyggen blir strek
Ja heldigvis.. lykke til du også de nærmeste dagene. Satser på at du fikk en festedipp der.Ja, dette tar på, uten tvil men fortsatt høye temperaturer er jo bra
Krysser fingrene for deg!!
Haha! Finner denne grafen ganske så tilfredstillende! Har lang LF da.. så må vente noen dager til før jeg vet om dette går veien eller ei. Har fortsatt denne "godfølelsen" og mange symptomer [emoji4] [emoji7] vi håper såååå på at nr 3 straks er på vei [emoji173][emoji170]
Tuuusen takk! [emoji1][emoji173]Krysser fingrene for deg!!
Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Den negative er fra i dag. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.
Ser også en strek på nederste krysser fingrene for babystrekHer er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Den negative er fra i dag. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.
Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Den negative er fra i dag. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.