Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynte å spotte i dag, dårlig gjort med denne grafen.
Og der kom positiv EL-test, så da får vi bare håpe at nattens dose gjør nytte for seg Fikk også brev i posten med time for fertilitetsutredning i dag, så da har vi 3 mnd på oss på å klare det på egenhånd... [emoji14]Gah, EL har enda ikke vært, og sambo reiser bort i helga... Fikk lagt inn aksjer i natt, og så håper jeg kanskje EL ikke kommer før til søndag, så kan vi ta en runde da også. Høyre eggstokk er alltid så treig :/
Kom på en annen ting: hvis du ikke varmer opp termometeret før du bruker det, så blir tempen litt forskjellig. Ikke nødvendigvis med mye, men littEr det vanlig å få heelt forskjellige temperaturer om man måler flere ganger rett hverandre (ja, jeg måtte prøve ). Da blir jo hele greia helt tilfeldig, egentlig?
SpennendeVis vedlegget 217128 8dpo - nå føler jeg at tiden står stille - torsdag virker uendelig langt unna [emoji14]
Kom på en annen ting: hvis du ikke varmer opp termometeret før du bruker det, så blir tempen litt forskjellig. Ikke nødvendigvis med mye, men litt
Jeg varmer det i armhulen et minutt eller to.Oi, det har jeg ikke fått med meg at man burde gjøre. Hvordan varmer du det opp?
Kom på en annen ting: hvis du ikke varmer opp termometeret før du bruker det, så blir tempen litt forskjellig. Ikke nødvendigvis med mye, men litt
Oi, det har jeg ikke fått med meg at man burde gjøre. Hvordan varmer du det opp?
Jeg har varmet opp og ikke varmet opp, og synes ikke det gjør den største forskjellen.
Men jeg flytte på det i tilfelle kulden fra den gjør området litt kaldere.
Temper i munnen. Så jeg legger den på en side i noen sekunder og så flytter jeg den til andre siden og starter målingen
Du har tatt gtest? Kan jo spotte rundt ikm. Hvis du har negativ gtest ville jeg ventet til tempen falt eller større blødning før du regner cd1.. rart at ikke tempen faller da..Advarsel om ekle detaljer!
Tempen er høy selv om jeg spotter /små blør. Hvordan regner dere da første dag i ny syklus? Føler ikke dag 1 er før tempen faller og jeg blør ordentlig? Selv om om det er blod på papiret når jeg står opp, ikke bare brunt.
Så det nå at du har registrert negativ test.. vent noen dager å se om blødningen øker.Advarsel om ekle detaljer!
Tempen er høy selv om jeg spotter /små blør. Hvordan regner dere da første dag i ny syklus? Føler ikke dag 1 er før tempen faller og jeg blør ordentlig? Selv om om det er blod på papiret når jeg står opp, ikke bare brunt.
Advarsel om ekle detaljer!