Vi som temper

Æsj! Jeg så ikke denne før etter at jeg svarte på det andre innlegget ditt med charten din. Behold videre den gode følelsen, til evt. TR kommer! Kan jo hende du fikk en veldig sen festedipp! Min kom sist på 10DPO tror jeg, så keep the faith! *Krysser fingrene*

Fortsatt håp da :) krysser fingrer og tær for deg:smiley-angelic003
Dere er gode. [emoji173] Men dropp 11 dpo er helt etter boka for meg, og kurven er også veldig lik den fra forrige pp, så det er liten grunn til å være optimistisk her. [emoji13]

Egget kan slippe alt fra 12-36 timer etter positiv test. Håper du får en grønnlinje etterhvert på grafen din! :)

Men slik jeg leser og forstår det, er el ca 12-36 timer etter positiv test! Første positive test var søndag kveld, fortsatt like sterk i går kveld.. og tempstigning idag... men et ikke tempstigningen dagen etter el?! Så da burde ikke testen være positiv igår kveld:wideyed: har uansett ikke noe å si altså, men det er spennende å se om tempen fortsetter å stige imorgen!!

Men slik jeg leser og forstår det, er el ca 12-36 timer etter positiv test! Første positive test var søndag kveld, fortsatt like sterk i går kveld.. og tempstigning idag... men et ikke tempstigningen dagen etter el?! Så da burde ikke testen være positiv igår kveld:wideyed: har uansett ikke noe å si altså, men det er spennende å se om tempen fortsetter å stige imorgen!!
Høres ut som du hadde EL i går, da. :)
Jeg har tydeligvis EL på dag to med positiv EL-test, og tempen stiger dagen etter EL. (Se på kurven min rett over her et sted.)

Trenger ikke å få noe kjempehopp som Remy også nevner, jeg en typisk "slowriser" på PP´n jeg ble gravid. :)
Godt å vite at det ikke nødvendigvis betyr at kroppen min er på bærtur :)

Kryper fremdeles oppover, så får vi se om en ukes tid ^^

Neida, du er helt innafor! :)

Blir spennende å se, håper charten din denne syklusen ender opp med en grønn graf! [emoji173]️
Håper jo på det :)

Men greit med lave/ingen forventninger - blir ikke fullt like skuffet som når jeg er overbevist at det har tatt ^^

(Og så er det firmafest noe etter kom, så hvis tanta dukker opp så får jeg heller benytte meg godt av vinen som kommer til maten :P)

560e6db6c5b6a3d8a82fec9503929bd9.jpg

Litt opp igjen i dag, og fortsatt ingen tegn til tr (IKM i dag), så jeg tok en test i morges (eller strengt tatt i natt), men den var jo så negativ som den kan få blitt. [emoji17]

Litt opp igjen i dag, og fortsatt ingen tegn til tr (IKM i dag), så jeg tok en test i morges (eller strengt tatt i natt), men den var jo så negativ som den kan få blitt. [emoji17]

Håper det var for tidlig å teste, og at den viser to streker snart:smiley-angelic003

Tempøkning i dag også. Så nå kan jeg ihvertfall trygt si at egget er sluppet. Bare håpe at det er gullegget nå.. :D FF flyttet krysset en dag frem så da er jeg 3 dpo. Hvordan ligger tempen hos dere andre?
Såååå. Oppdatering frøken ❤?

Krysser fingrene for egget festet seg sent jeg! :)

Såååå. Oppdatering frøken ❤?
Her er tempen fortsatt høy heldigvis.. hadde kort lutealfase (9-10 dager) sist syklus. Så håper WY gjør susen denne pp. Har du trappet ned på den og sluttet helt?

Vedlegg

• Screenshot_20170125-104840.png
    Screenshot_20170125-104840.png
    445,7 KB · Visninger: 54
Her er tempen fortsatt høy heldigvis.. hadde kort lutealfase (9-10 dager) sist syklus. Så håper WY gjør susen denne pp. Har du trappet ned på den og sluttet helt?
Her var det pen stigning ja :) blir spennende imorgen om den holder seg like høy eller hopper litt til :happy:
Krysser fingrene for at WY er løsningen.
Tok siste tablett på mandag. Har vært redd for å trappe ned for fort. Så opplegget ble 3 stk frem til positiv test. 2 stk frem til digital viste 2-3 og så tenkte jeg å ta en frem til digital viser 3+, men sluttet da på mandag. Har hatt så sterke tester, så krysser fingrene for at det skal gå greit nå :)
Håper så innmari at du blir med på terminlisten i oktober altså ❤

Her var det pen stigning ja :) blir spennende imorgen om den holder seg like høy eller hopper litt til :happy:
Krysser fingrene for at WY er løsningen.
Tok siste tablett på mandag. Har vært redd for å trappe ned for fort. Så opplegget ble 3 stk frem til positiv test. 2 stk frem til digital viste 2-3 og så tenkte jeg å ta en frem til digital viser 3+, men sluttet da på mandag. Har hatt så sterke tester, så krysser fingrene for at det skal gå greit nå :)
Håper så innmari at du blir med på terminlisten i oktober altså ❤
Å.. det håper jeg også! :happy::Heartred Da vet jeg hvordan jeg skal gå frem hvis jeg skulle være så heldig. Bare å krysse fingrene! :nailbiting: Oppdaterer i morgen. ;)

Får håpe det var festedipp i går på deg! :thumright

Håper jo på det :)

Men greit med lave/ingen forventninger - blir ikke fullt like skuffet som når jeg er overbevist at det har tatt ^^

(Og så er det firmafest noe etter kom, så hvis tanta dukker opp så får jeg heller benytte meg godt av vinen som kommer til maten :p)

Fin innstilling du har. :) Får håpe du må unnvære vinen! ;)

Fin innstilling du har. :) Får håpe du må unnvære vinen! ;)
Er såpass tidlig ennå at jeg ikke tenker for mye på det (men gi meg et par mnd...) -

Samme fest for to år var i starten av mars, hadde akkurat fått positiv test [emoji14] bytta glassene med en kollega uten at han merket så mye til det, han trodde bare hun som kom med vinen mellom rettene flørtet med han [emoji14]

Back
Topp