Trodde TR kom på 10dpo, men deg ble med et lite spor av blod. Begynte å tro i dag at det kan være festeblødning, men så skjedde det samme i dag, 12dpo [emoji15]negativ graviditetstest også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er første pp jeg temper, hadde el ca 31.-2.
At tempen nå øker, er det positivt?
Hjertet sank i tankt med tempen i dag.. hvor raskt kan jeg regne med tr nå?
Aha,,,, ja, sa begynte vel stigningen litt sent da. [emoji14]Det er min første pp med temping også, men såvidt jeg har skjønt så skal den begynner stige dagen etter EL, altså senest 3. for din del. Når du ikke har startet å måle temperaturen før det er det ikke så veldig lett å tolke temperaturen. Neste pp får du starte litt tidligere, rett etter tr kanskje?
Siden jeg er veldig ny på dette er det veldig greit om andre retter meg om jeg har feil
Hei! Er litt vanskelig å si ettersom du ikke har tempet før El, da kan vi se på temperatur forskjellene. Men når det er sagt, så er det absolutt positivt økning! Tempen vil falle igjen når du eventuelt nærmer deg Ikm.
Er første pp jeg temper, hadde el ca 31.-2.
At tempen nå øker, er det positivt?
God morgen! Tror dere det kan være at jeg ikke har hatt EL likevel? Målingen i går ble tatt alt for sent, så den tok jeg ikke med. Den i dag ble tatt til rett tidspunkt, men etter veldig urolig søvn. Trodde tempen skulle stige, men det har den altså ikke gjort. Vet hvertfall at det ikke blir temping oralt neste pp, for det svinger så utrolig mye
Vis vedlegget 214853
Det er så forskjellig fra person til person. Men tempen kan også gå opp og ned når en er gravid, så håpet er ikke ute før tr er her men du har begynt å spotte?
Tror det nærmer seg EL nå, håper på positiv EL-test senere i dag. Så er det store spørsmålet om mannen lar seg overtale ... Han er altså så vanskelig å få i gang, han der. Ikke misforstå, han vil veldig gjerne ha et barn til, men det å ha sex på de rette tidspunktene er ikke så lett med en mann som overhodet ikke lar seg tenne hvis han er for trøtt og sliten, og det er han jo stort sett alltid på hverdager. Hvis det bare hadde vært mulig å sørge for at EL alltid kom i helgen! [emoji13]
Har prøvd både å si fra og å ikke si fra, ingen av delene funker noe særlig. [emoji23]Huff, så kjedelig at det er sånn da. Sier du til han når det er rett tidspunkt?
Urolig søvn kan virke mye inn på tempen hos mange, så vent å se hvordan tempen er i morgen.
Du får prøve å finne noen gode "lokkemidler" Litt massasje for eksempel! Er vel også lurt å ta sengekosen på ettermiddagen og ikke ved sengetid, da man er helt utlada.. Lykke til! Håper han lar seg lokke
Tror det nærmer seg EL nå, håper på positiv EL-test senere i dag. Så er det store spørsmålet om mannen lar seg overtale ... Han er altså så vanskelig å få i gang, han der. Ikke misforstå, han vil veldig gjerne ha et barn til, men det å ha sex på de rette tidspunktene er ikke så lett med en mann som overhodet ikke lar seg tenne hvis han er for trøtt og sliten, og det er han jo stort sett alltid på hverdager. Hvis det bare hadde vært mulig å sørge for at EL alltid kom i helgen! [emoji13]