Vi som temper

e0328485087c6a0b9fa58ab61145e200.jpg

Tror det nærmer seg EL nå, håper på positiv EL-test senere i dag. Så er det store spørsmålet om mannen lar seg overtale ... Han er altså så vanskelig å få i gang, han der. Ikke misforstå, han vil veldig gjerne ha et barn til, men det å ha sex på de rette tidspunktene er ikke så lett med en mann som overhodet ikke lar seg tenne hvis han er for trøtt og sliten, og det er han jo stort sett alltid på hverdager. Hvis det bare hadde vært mulig å sørge for at EL alltid kom i helgen! [emoji13]

Du får få han til å ta seg en liten hvil/powernap når han kommer hjem (dersom det er mulig, ser dere allerede har barn, så vet ikke om det går), kanskje han blir litt mer våken og opplagt på kvelden da :)

Men hadde jo selvfølgelig vært best om EL bare alltid kom i helgen ;)

Er det forresten festedipp på dag 8 der? :) Hvor lenge før IKM fikk du en positiv test? :D

Testet ikke før 13dpo, så vet ikke.
FF satte trifasisk kurve (antagelig fra dag31, sto det).

ImageUploadedByBV Forum1484061325.854140.jpg

ImageUploadedByBV Forum1484061259.908601.jpg

Testene fra 13dpo.

Litt dårlig kamera da jeg har lånetelefon :p

Du får prøve å finne noen gode "lokkemidler" ;) Litt massasje for eksempel! Er vel også lurt å ta sengekosen på ettermiddagen og ikke ved sengetid, da man er helt utlada.. Lykke til! Håper han lar seg lokke ;)
Haha, tro meg, alt er prøvd! Hvis han er opplagt er det enkelt, men vil han ikke, så vil han ikke, punktum. Vi har barn fra før, så ettermiddagen funker ikke, vi må vente til vesla har lagt seg.

Haha, tro meg, alt er prøvd! Hvis han er opplagt er det enkelt, men vil han ikke, så vil han ikke, punktum. Vi har barn fra før, så ettermiddagen funker ikke, vi må vente til vesla har lagt seg.

Når vi er litt slitne tar vi oss som regel en runde i dusjen. Evt. lover jeg han at jeg kan gjøre alt arbeidet, så han bare kan slappe av. hehe. :D

Når vi er litt slitne tar vi oss som regel en runde i dusjen. Evt. lover jeg han at jeg kan gjøre alt arbeidet, så han bare kan slappe av. hehe. :D

Jaså, he he :D Jeg synes dusjen er så tungt, for da må man jo stååå oppe, og gjerne stå i en litt vrien posisjon for å få det til :p:hilarious:

Hehe.
Helt enig. Også er det ikke noe særlig godt om plass der inne heller.
Men også morsomt med litt utfordring noen ganger ;)

He he, ja sant, så det er jo egentlig verdt anstrengelsen :p

Samboeren min er altfor høy til at det funker for oss :joyful: da blir det en meget spesiell hockeystilling :p han har foreslått at vi får større dusj hvor vi kan ha en stol :p

Noen som har god følelse på kurven sin denne pp'en? Er det noen gullegg som har blitt/ blir slipt? :chicken::chicken:

Neeei, nå er jeg skuffet. Trodde el var på lørdag trass negative el-tester, men hadde et lite temphopp. Pleier å ha kontroll på syklusen, men vanskelig å vite denne pp, trolig grunnet pausemåned på pergo. Rar mensen, så vanskelig å vite hva jeg skulle telle som CD 1, lite el slim, så usikker på det også. Men i dag når jeg så tempen sank litt igjen, måtte jeg bare ta en el-test i kveld, og den var positiv/nær positiv. Og gubben er bortreist frem til torsdag :arghh:

ImageUploadedByBV Forum1484101511.083395.jpg

Hva i all verden..??? IKM i går, men ikke noe tegn til tanta foreløpig. Fikk negativ test 13 dpo, og har ikke tempa ordentlig de siste nettene så har ikke fått fulgt med på trenden der. Så våkner jeg nå kl 03 etter seks timer søvn, og får denne tempen?? Og nå får jeg ikke sove igjen, så får ikke tempa ordentlig til vanlig tid :P ligger bare og tenker på testen som skal tas om noen timer! Frykter at det bare er stress pga lite søvn og mye å gjøre på jobb som har gitt meg litt feber, men...

Tror jaggu ikke el har vært lørdag/søndag allikevel for tempen har gått ned igjen. I tillegg fikk jeg positiv el-test i går kveld. Krysser ALT jeg har for at el lar vente på seg, da det ikke blir mulighet for å legge inn aksjer før i morgen kveld :hungover: blir så lei meg hvis ikke vi rekker det. :(

Vedlegg

• IMG_1181.PNG
    IMG_1181.PNG
    184,2 KB · Visninger: 55
Tror jaggu ikke el har vært lørdag/søndag allikevel for tempen har gått ned igjen. I tillegg fikk jeg positiv el-test i går kveld. Krysser ALT jeg har for at el lar vente på seg, da det ikke blir mulighet for å legge inn aksjer før i morgen kveld :hungover: blir så lei meg hvis ikke vi rekker det. :(

Krysser fingrene med deg!!! Lykke til :-)

Samboeren min er altfor høy til at det funker for oss :joyful: da blir det en meget spesiell hockeystilling [emoji14] han har foreslått at vi får større dusj hvor vi kan ha en stol :p
Haha, vi sliter litt med høydeforskjellen her og, men det går akkurat. Må åpne dusjdørene da. Og jeg blir alltid så sykt støl i ryggen etterpå pga den rare stillingen. [emoji23] Kommer nok til å merke det i løpet av dagen tenker jeg ... [emoji6][emoji48]

Vårt første barn ble unnfanget etter en runde i dusjen, så her er det håp!! ;)

TR kom for fullt her i morges, men rakk selvfølgelig å kaste bort en test først :P Jaja, tr og syk på samme dag, hurra......

Vårt første barn ble unnfanget etter en runde i dusjen, så her er det håp!! ;)

TR kom for fullt her i morges, men rakk selvfølgelig å kaste bort en test først :P Jaja, tr og syk på samme dag, hurra......

Her var det dusjsex på el dagen, så da er det lov å håpe ;-)

Så dritt med både tr og sykdom :-(

Back
Topp